hebben meer mensen er last van dat je leren stuur afbladert??? de mijne ziet er namelijk niet meer uit echt geen porum meer is hier een oplossing voor??
Jep dat heb ik ook in mijn clio rs van 2001. Ik heb het ook al gezien bij auto waar nog geen 30dkm op de teller staat. Volgens mij was er geen oplossing voor (of ander stuur (orgineel of race)).
Van m'n R5 Bacarra is er ook een stuk uit, heel jammer. Er onder zit blijkbaar skai die er nog heel deftig uitziet, dus ik speel met het idee om het leder langs die kant te verwijderen - het stuur is niet helemaal met leder bekleed, enkel daar waar je normaal gezien je handen legt.
Zweet doet veel met leer, ik reinig mijn leren stuur regelmatig met een "zacht" huis tuin en keuken poetsmiddel en wrijf het zo nu en dan in met van die leertroep
Maar ik denk dat je het beste iets van leervet kunt gebruiken om de zoveel tijd Daar zou je hem denk ik wel netjes en heel mee moeten kunnen houden
Heb je wel eens op mijn lederen stoeltjes gezeten nadat ik ze net in het vet had gezet ? jawel toch ? dan weet je ook wel waarom ik dat niet op mijn stuur wil hebben
Mijn Lederen R19 16V stuurtje ziet er nog puntgaaf uit na 170.000 km en bijna 16jaar.. daar wordt best stevig mee gestuurd.. dus waarom die RS stuurtjes zo hard slijten
De mijne uit 1996 ook niet Maar ik zou toch proberen het leer als het ware te "verzorgen" op de 1 of andere manier... Misschien dat het dan wat langer heel blijft.