Maaruh...gaat hard zat of niet Riel?
Even voorstellen: Riel - Safraneperikelen
-
Duupke (Ronald)
- Contacteer:
Marieke schreef:Denk dat ie heeeeel hard naar een tankstation reed
Volgens het display in de toerenteller wel.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
Hessel
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
MOOI RIEL
, ziet er schitterend uit!!!!!
enne die snelheid.........ik denk de reset en dagteller knop tegelijk ingedrukt gehouden ofzoiets...heb ik ook gehad, slaat alles uit....enne 240 met een stop en service lampje die oplichten...dat zou niet best zijn....overigens heb ik hem nooit bocven de 225 gehad.
enne die snelheid.........ik denk de reset en dagteller knop tegelijk ingedrukt gehouden ofzoiets...heb ik ook gehad, slaat alles uit....enne 240 met een stop en service lampje die oplichten...dat zou niet best zijn....overigens heb ik hem nooit bocven de 225 gehad.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Haha 
hou nou jullie mond
hou nou jullie mond
-
Duupke (Ronald)
- Contacteer:
Je kunt heel mooi de temperatuurmeter niet op de foto zetten, dan moet je hem ook helemaal niet op de foto zetten.Riël Notermans schreef:Haha
hou nou jullie mond
Je kunt nog net zien dat ie niet uitslaat, en het lijkt mij sterk dat jij dat blok op 6.000 toeren jaagt met die temperatuur...
Maar de Saf mag er wezen hoor, ziet er erg netjes uit.
Mooie wagen Riel, zier er heel strak uit!
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Dank je 
Nu issie ook weer groen, dat is die nog nooit geweest sinds ik m heb
Alleen jammer van die vingervlekken op de achterkant, van het aanduwenRiël Notermans schreef:Dank je
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Ik ga de Safrane uitvoeren naar Duitsland.
NU is Tuv enzo voor de auto geen probleem, ik heb gelijkvormigheidscertificaat aangevraagd, dan is invoeren voordeliger en makkelijker.
Zit ik met de gasinstallatie. Het schijnt dat ik op alle installatiedelen een E-keurmerk moet hebben... EUH?
Heeft er iemand een idee wat er hierbij komt kijken/ervaring ermee? Gas rijden in Duitsland is nogal goedkoop (belasting), ik rijd elke dag naar Eindhoven dus ik tank uiteraard in Nederland.
verder, iemand leuke ideeen voor kenteken? KR - x x - xxx
KR - TC nogwat? haha
NU is Tuv enzo voor de auto geen probleem, ik heb gelijkvormigheidscertificaat aangevraagd, dan is invoeren voordeliger en makkelijker.
Zit ik met de gasinstallatie. Het schijnt dat ik op alle installatiedelen een E-keurmerk moet hebben... EUH?
Heeft er iemand een idee wat er hierbij komt kijken/ervaring ermee? Gas rijden in Duitsland is nogal goedkoop (belasting), ik rijd elke dag naar Eindhoven dus ik tank uiteraard in Nederland.
verder, iemand leuke ideeen voor kenteken? KR - x x - xxx
KR - TC nogwat? haha
KR -
-
Mark van Nierop
- Contacteer:
KR-TC-007 
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Sanderclioll
KR-OT-007 dan ?
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Jaja, haha 
KR TC 015 (lidnummer) zal twel worden
Jemoet wat kiezen he.
Overigens is mijn gasinstallatie al E-gekeurd (moet schijnbaar E3 67R/01 keurmerk opstaan! ). Mazzel omdat de installatie van 2001 is. NIet lang daarvoor heb je keurmerk E3 67R/00 en daarmee kom je niet door de duitse TUV. Nu kost de keuring 99,- om de installatie te laten "eintragen", daarna gaat ik 190 euro per jaar belasting betalen
Jemoet wat kiezen he.
Overigens is mijn gasinstallatie al E-gekeurd (moet schijnbaar E3 67R/01 keurmerk opstaan! ). Mazzel omdat de installatie van 2001 is. NIet lang daarvoor heb je keurmerk E3 67R/00 en daarmee kom je niet door de duitse TUV. Nu kost de keuring 99,- om de installatie te laten "eintragen", daarna gaat ik 190 euro per jaar belasting betalen
-
Sanderclioll
Das nie viel...
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
dat noemt men met een mooi woord: Genieten
-
Hessel
- Über-Spammer
- Contacteer:
190 euri
dat betaalde ik in t kwartaal
....

let wel op de hulpveren achter!, met die trekhaak en gasinstallatie veel extra gewicht achterRiël Notermans schreef:Ja en Ja
Is een mooie upgrade.
*ik heb er nog een voor de safrane liggne, toch maar e sgaan schroeven*
Was jij niet op zoek naar iets met mistlamp op aanhanger? 
Heb iets moois gevonden
Mistlamp met afstandsbediening met indicator voor aan/uit
Makkelijk of wat?
Heb iets moois gevonden
Mistlamp met afstandsbediening met indicator voor aan/uit
Makkelijk of wat?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Je kunt ook hun laten kiezen, is goedkoper...Riël Notermans schreef:Jaja, haha
Jemoet wat kiezen he.
of KR-RN 6581
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Jacco Osté schreef:Was jij niet op zoek naar iets met mistlamp op aanhanger?
Heb iets moois gevonden
Mistlamp met afstandsbediening met indicator voor aan/uit![]()
Makkelijk of wat?
Interessant!
Maar zo'n kastje met verbreekcontact is ook wel simpel
@hessel
Nou zeg dat weegt toch zeker 50 kilo die installatie
Bovendien ligt ie nu wel erg hoog. Nieuwe dempers, die hulpveren eruit (mag ook niet van de TUV) en dan zien we wel.
Doen wat je wiltRiël Notermans schreef: Interessant!
Maar zo'n kastje met verbreekcontact is ook wel simpelDat is de norm voor de trekhaak in duitsland, dus met dat tooltje heb ik nog de trekhaak niet aangepast en dus nog geen tuv
Ik zag ze toevallig liggen
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Jamaar ik rij niet met een volle benzinetankHessel schreef:ja ja maar lpg vol, benzinetank vol en trekhaak is minimaal 200kg en als je dan gaat laden........
Zeer attent, maar deze meter geeft gewoon de LPG aan 
-
Hessel
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik had t kunnen wetenRiël Notermans schreef:Jamaar ik rij niet met een volle benzinetankHessel schreef:ja ja maar lpg vol, benzinetank vol en trekhaak is minimaal 200kg en als je dan gaat laden........
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
Duupke (Ronald)
- Contacteer:
Ollie schreef:Heb je überhaupt wel eens benzine in die auto zitten
Dat zal ie wel moeten, anders komt er een dag dat z'n Saffie niet meer start...
Heb er wel van geleerd. Tot 2x toe achter elkaar verbrande benzinepomp. Niet bij nagedacht dat als de tank echt op reserve staat dat de pomp dat wel 1 dag trekt (normaliter tank je dan), maar geen 2 weken (als je op gas rijdt). Pomp staat dan niet meer helemaal in de benzine en verbrand.
2e keer stond ik stil in Uden met een aanhangwagen waar een complete keuken op stond die toch echt naar Duitsland moet.
Via de sloop die uiteraard geen passende pomp had een pomp van een ford op de bestaande houder gefabriceerd en die doet t nog altijd prima
Nu wel. Als die miep gaat zeuren krijgt ie weer n paar liter