Ik zeg alleen maar, blijf het forum goed volgen....Paul1916v schreef:wanneer mag ik daar een middagje kwijlen????![]()

Is zo goed als verkocht met een kapotte bak ofzo, zie CRS.. Hij was van Mary hier, die heeft nu een RS.Ivo van Achthoven schreef:Wel grappig, kwam ik net tegen een paar straten verderop.....
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03599.JPG[/img]
(te koop MP, 1250,--)
ette sleutelruimte voor net werk is er alAlex Los schreef:Zo Luco dat klinkt goed. Zo'n wasbak erbij.
Dan zometeen boven nog een ruimte om motoren uit elkaar te peuteren en we hebben er een nieuwe Renault Tuner erbij in Brabant.
Alleen nog effe een LOI cursus HTS Autotechniek, Wouter
ja echt nietAlex Los schreef:Nog een paar posters van dikke racewagen en getunede gebakkie op de muur.
Kan wel effe kijken of we die nog hebben liggenLuco/Alpine-racer schreef:ja echt nietAlex Los schreef:Nog een paar posters van dikke racewagen en getunede gebakkie op de muur.
posters van lekkere wijven met dikke tieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil nog wel een renault F1 vlag hebben ivoooooooooooooooooooooo![]()
eigenlijk twee voor bij het hek![]()
hoezo, kunnen boekenwurmen sleutelen dan?Alex Los schreef: Alleen nog effe een LOI cursus HTS Autotechniek, Wouter
die f1 vlaggen of posters van lekkere wijvenAlex Los schreef:Kan wel effe kijken of we die nog hebben liggenLuco/Alpine-racer schreef:ja echt nietAlex Los schreef:Nog een paar posters van dikke racewagen en getunede gebakkie op de muur.
posters van lekkere wijven met dikke tieten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil nog wel een renault F1 vlag hebben ivoooooooooooooooooooooo![]()
eigenlijk twee voor bij het hek![]()
graagAlex Los schreef:F1 Team vlag
ja wouter ga die sneetjes nou eens brengen die ze vergeten isWouterW schreef:Ik ga die LOI toch echt een keer aanklagen. Overal waar ik kom:
Wouter het kan steeds.........
(en dat te bedenken dat ik jarenlang NAAST de LOI op school heb gezeten)
is goed haasHaas schreef:@Luco, zal m ff voor je opzoeken bij me pa en ma
wel een oldskool vlaggie heBreda dan maar?
ook te huur???Steven schreef:Nee man, zo'n foute playmate kalender van 5 jaar oud... die hebben wij ook
Wij krijgen binnenkort ook een brug trouwens
ik heb een servet gestolenHaas schreef:vette shit luco!
weet nog dat ik in de eerste brugklas zat (lang lang laaaaaang gelee) en dat mijn toenmalige leraar Duits er naar toeging. Was zo blij als een kind met een suikerzakje en wat stukjes rubber uit de fabriek en van Fiorano
Luco/Alpine-racer schreef: met tv programma
make my day![]()
![]()
![]()
![]()
als het goed is heb ik het nog ergens op video
,totaal mislukt dat programma
mag er toch vanuit gaan dat het geen prenatal brug isHaas schreef:beamers zijn te groot
wat voor brug steven?Steven schreef:Nee man, zo'n foute playmate kalender van 5 jaar oud... die hebben wij ook
Wij krijgen binnenkort ook een brug trouwens
-Ray- schreef:mag er toch vanuit gaan dat het geen prenatal brug isHaas schreef:beamers zijn te groot
jij......schavuit!Luco/Alpine-racer schreef:ik heb een servet gestolenHaas schreef:vette shit luco!
weet nog dat ik in de eerste brugklas zat (lang lang laaaaaang gelee) en dat mijn toenmalige leraar Duits er naar toeging. Was zo blij als een kind met een suikerzakje en wat stukjes rubber uit de fabriek en van Fiorano
borden pasten niet in mijn tas