inderdaad en dat scheelt behoorlijkJ-P-S schreef:achjeh, als je echt wilt racen, heb je een circuit voor.... onee dan rijd de een met nieuwe slicks en de andere met afgekarde![]()
dat zeg ik nietDaniël W. schreef:Mijn nederige excuses Luco, ik zal wel liegen, om me te bewijzen, ofzo. Sluit dit topic dan maar! Heeft het ook geen zin meer om wat neer te zetten
Marcel B. schreef:zo'n megane 1.6e moet je niet onderschatten he
Het zinnetje van de flitspaal zeker vergeten te lezenEgon schreef:nou ja, een gtt haald die 200+ wèl. Met gemak zelfs.
Zeker nadat hier en daar wat aanpassingen gedaan zijn.
Zulke sterke verhalen zijn dat niet.
*kuch*Edward(ForeverYoung) schreef:Ik had gister op de overgang N37/A37 een Seat Ibiza Cupra ofzo achter me ziiten. Een appie en z'n vriendin zaten erin.
Ik zie de wegverdubbeling al, schakel terug naar de 4 en terug naar de 3, en sprint bij de Seat weg.
Dacht ik......
Zit ie gewoon op m'n bumper, beetje voor niks teruggeschakeld![]()
Dus ff naar rechts, Seat gaat me voorbij, en ik erachteraan. Gaat redelijk vooruit zo'n Cupra. Maar hij kon me niet kwijtraken, ik zat 'm wel op de hielen. Ik had 'm op top, 180 op de teller, met standaard wielen doet ie op top bijna 190, beetje tellerafwijking op zulke snelheden..
Paar kilometer verderop moest ik er weer vanaf, en hij ook. Dus beide met 160+ de afrit afDaarna ging hij bij de rotonde beneden links af en ik rechts af.
Was wel ff leuk, ondanks dat zo'n 1.6e dan toch tekortkomt kreeg die Seat mij niet afgeschud. Toch even petje af voor de 1.6e
Hmm, ik zie wat je bedoeld, ja..Paul1916v schreef:*kuch*Edward(ForeverYoung) schreef:Ik had gister op de overgang N37/A37 een Seat Ibiza Cupra ofzo achter me ziiten. Een appie en z'n vriendin zaten erin.
Ik zie de wegverdubbeling al, schakel terug naar de 4 en terug naar de 3, en sprint bij de Seat weg.
Dacht ik......
Zit ie gewoon op m'n bumper, beetje voor niks teruggeschakeld![]()
Dus ff naar rechts, Seat gaat me voorbij, en ik erachteraan. Gaat redelijk vooruit zo'n Cupra. Maar hij kon me niet kwijtraken, ik zat 'm wel op de hielen. Ik had 'm op top, 180 op de teller, met standaard wielen doet ie op top bijna 190, beetje tellerafwijking op zulke snelheden..
Paar kilometer verderop moest ik er weer vanaf, en hij ook. Dus beide met 160+ de afrit afDaarna ging hij bij de rotonde beneden links af en ik rechts af.
Was wel ff leuk, ondanks dat zo'n 1.6e dan toch tekortkomt kreeg die Seat mij niet afgeschud. Toch even petje af voor de 1.6e
wat zei je edward?ongeloofwaardig?
geef dan eens gas manHessel schreef:wel een inkoppertje zeg
oke nu weer ff ontopic
net met de beamert helemaal aan snot gereden door een s2
Ach, het is hier toch nooit goed... Al rijd ik met een Ferrari iemand aan stront, dan wordt het nog niet geloofdMerijn schreef:![]()
Zullen we gewoon ontopic gaan?
Daarom juist... Maak er niet zoveel woorden aan vuil. Jij bent de enige die weet hoe het nu werkelijk zit, dus trek je vooral het gezever van anderen niet aan.Edward(ForeverYoung) schreef:Ach, het is hier toch nooit goed... Al rijd ik met een Ferrari iemand aan stront, dan wordt het nog niet geloofdMerijn schreef:![]()
Zullen we gewoon ontopic gaan?![]()
![]()
Als de andere partij een FIAT Panda is wel, is de andere partij een Gallardo of Viper of Veyron wordt het weer een ander verhaal.....Edward(ForeverYoung) schreef:Ach, het is hier toch nooit goed... Al rijd ik met een Ferrari iemand aan stront, dan wordt het nog niet geloofdMerijn schreef:![]()
Zullen we gewoon ontopic gaan?![]()
![]()
![]()
En wat is er niet on-topic aan deze 'discussie'
ja heuvel afAnthonyR schreef:45Zo hard ging ik op de fiets pas geleden
Ik haal zelfs de 50 en iets erover (niet van de heuvel af of wind in de rug)............alleen doe je dat wat korter naarmate de jaren vorderen, over het herstel maar te zwijgen....AnthonyR schreef:45Zo hard ging ik op de fiets pas geleden
AntonyR vs [img]http://static.marktplaza.nl/images/1/22/1912522.jpg[/img]AnthonyR schreef:Nee![]()
Dan ga ik veel harder
Rover 114? Was het een gti? Kleur?jiggy schreef:afgelopen zaterdag op de ring van groningen.
clio 16v vs kleine rover 1-0