Hoi,allemaal wie weet waar de radio zit in een espace type 3,
uit 2001?
En kunnen daar ook andere radio,s in of alleen van renault zelf?
groeten michel.
Radio in een espace lll uit 2001!
Kan je alle radio's inbouwen die je wilt, maar als je de evt stuurbediening wil blijven gebruiken dan zal je daar een interface tussen moeten zetten.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
Hoi,weet je ook ongeveer hoe duur dat is dan?Robke schreef:Dat gaat niet zomaar, de radio kan onder de bestuurdersstoel of linksachterin bij de wisselaar zitten.
Er zijn wel ombouwsetjes om een normale radio erin te doen, maar dat zal niet goedkoop zijn.
En weet je zo ook het renault nummer ervan?
Groet,michel
-
- Contacteer:
ligt er aan wat voor radio erin zit
er kan ook gewoon een radio renault in de grote dashboard kast zitten
dan kan je er alles in kwijt zolang het maar enkel din is en geen klapschermen heeft
dan kan je er alles in kwijt zolang het maar enkel din is en geen klapschermen heeft
-
oke bedankt voor de antwoorden ga wel ff bij de dealer ofSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ligt er aan wat voor radio erin zit
dregema langs!
gr.michel.
-
Nou de unit zit niet in het dashboardkastje en onder de bestuurdersstoel,Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ligt er aan wat voor radio erin zit
heb ik ook geen duidelijke headunit zien zitten!
Of zit hij dan achter de wisselaar links achterin?
En kun je aan die radio unit bijv nog een actieve subwoofer hangen?
Anders ga ik negen maart(dan krijg ik de auto afgeleverd hier bij de toyota dealert) wel ff langs de de renault dealert!
Gr.michel.