Mark's Megane Coupe --> Mini photoshoot

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
Mark van Nierop
Contacteer:

Bart V schreef:ik zou wel even op een remmenbank kijken hoe hard die remmen meedoen als je ze ingeremt hebt. Zou lullig zijn als ze te hard meeremmen met alle gevolgen van dien, aangezien je nu een regelaar gebruikt op schijven die afgestemd is op trommels.
Goede tip :) Zal hem er morgen op zetten
(aangezien we die hier int bedrijf hebben :D )
Renault 19 1.8 16V Cabrio
ARNO16V
Contacteer:

:lol: Alles im hause!
Rammi

Ziet er indd goed uit!! Weet je mischien of het ook zo mogenlijk is voor de Clio 2 fase 2?
Mark van Nierop
Contacteer:

Rammi schreef:Ziet er indd goed uit!! Weet je mischien of het ook zo mogenlijk is voor de Clio 2 fase 2?
weet ik zo niet
Dacht eerst dat er bij mij ook een complete andere as onder moest maar dat viel weer mee
Xabre
Car: 19 16V

ga je je remklauwen aan de voorzijde ook nog datzelfde zilvere kleurtje geven, vind het supernetjes staan :yum: (Y)
Mark van Nierop
Contacteer:

Had effe niks te doen :D dus even de Borbets van Arno onder de Coupe geschroefd

Staat super alleen loopt ut wel aan achter op de wielrand
(en ben nog te wijs met de 17'' dus die blijven er wel onder :) )

[img]http://i97.photobucket.com/albums/l213/ ... eCoupe.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Mark van Nierop op ma 9 apr 2007 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Jean-Paul-S
Über-Spammer

laatst ging dat toch niet goed toen iemand dat op een twingo monteerde? ombouw van trommel naar schijf...
Petertje5

dat was ik :p , kon geen druk ombouwen met de schijven achter..heb jij daar geen last van? ik ga morgen ff de remdrukverdeler van een 16v erop gooien..
Mark van Nierop
Contacteer:

Petertje5 schreef:dat was ik :p , kon geen druk ombouwen met de schijven achter..heb jij daar geen last van? ik ga morgen ff de remdrukverdeler van een 16v erop gooien..
heb ik niks geen last van alleen voor het mooie zullen er een x andere handremkabels op moeten
Mark van Nierop
Contacteer:

kheb de Xenon vandeweek ook ingebouwd
Bij de laguna van pa geen probleem alleen bij die van mij natuurlijk wel weer

kheb de Bi-Xenon maar als ik het grote licht aandoe hoor je een keiharde ''tok'' en je ziet de lampen enkele cm omhoog knallen en als je je lichtschakelaar dan weer terug beweegt naar je dimlicht, blijft bij mij het grootlicht branden.................

dus al aan de tel. gehangen met Robert, moeten we 11 Maart maar even bekijken met z'n tweeen,hij zou iig een reserve set voor me meenemen

Een coupe heeft toch dubbele koplampen? Waarom zou je dan uberhaupt bi-xenon monteren? Je hebt sowieso een apart setje verstralers die je waarschijnlijk nooit gebruikt. Als je zo'n bi-xenon lamp nog eens moet vervangen ben je ook veel duurder uit.
Haas
Car: Megane RS

ik ehb ook gewoon H7 enkel xenon genomen... Nou, gister ff snel erin gezet en daar heb je al bijna evenveel licht van als normaal grootlicht. Weinig toevoegende waar dus..

nu allleen de boel nog even netjes wegwerken, zal nog leuk worden met die dieseltroep RV :S
Foeke

Mark Je was toch eerst uit geknutseld :D :p Goed bezig (Y)
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Mark van Nierop
Contacteer:

Bart V schreef:Een coupe heeft toch dubbele koplampen? Waarom zou je dan uberhaupt bi-xenon monteren? Je hebt sowieso een apart setje verstralers die je waarschijnlijk nooit gebruikt. Als je zo'n bi-xenon lamp nog eens moet vervangen ben je ook veel duurder uit.
Ik heb inderdaad dubbele koplampen....links en rechts :lol:

nee maar tis een 2.0 8V dus gewoon met enkele koplampen
de 2.016V heeft inderdaad een dubbele reflector in de koplamp maar die heb ik niet............vandaar dat ik Bi-Xenon wilde
Mark van Nierop
Contacteer:

Foeke schreef:Mark Je was toch eerst uit geknutseld :D :p Goed bezig (Y)
ik blijf altijd bezig he :lol:
Bart V

Mark Coupe schreef:
Bart V schreef:Een coupe heeft toch dubbele koplampen? Waarom zou je dan uberhaupt bi-xenon monteren? Je hebt sowieso een apart setje verstralers die je waarschijnlijk nooit gebruikt. Als je zo'n bi-xenon lamp nog eens moet vervangen ben je ook veel duurder uit.

de 2.016V heeft inderdaad een dubbele reflector in de koplamp maar die heb ik niet............vandaar dat ik Bi-Xenon wilde
Dan zou ik een setje dubbele koplampen scoren. Ziet er ook nog eens veel netter uit (Y)
Mark van Nierop
Contacteer:

Bart V schreef:
Mark Coupe schreef:

Dan zou ik een setje dubbele koplampen scoren. Ziet er ook nog eens veel netter uit (Y)
ja ze zitten er nou eenmaal in he en dan zit ik weer met een set Xenon over....... :)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

en je hebt toch van die angel-eyes in de coupe toch :) , of zijn die ook in 2 varianten te bestellen.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Mark van Nierop
Contacteer:

Gabri van der Veen schreef:en je hebt toch van die angel-eyes in de coupe toch :) , of zijn die ook in 2 varianten te bestellen.
ja die zaten er in maar wegens overmatig vocht aan de verkeerde kant :D moesten die het veld weer ruimen voor de originele koplampen
ARNO16V
Contacteer:

:lol: Wat kan die toch ook weer mooi verslaggeven hé! (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Gabri van der Veen
Über-Spammer

naast de bandjes ook al aan het bijbeunen bij de staphorster-courant :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Mark van Nierop
Contacteer:

Gabri van der Veen schreef:naast de bandjes ook al aan het bijbeunen bij de staphorster-courant :p
:ja: :lol:
Haas

gadverpielekes...net nog bij jullie ind e buurt geweest! Leuke rotonde daar onder de snelweg :lol:
Mark van Nierop
Contacteer:

Haas schreef:gadverpielekes...net nog bij jullie ind e buurt geweest! Leuke rotonde daar onder de snelweg :lol:
Stoer ding he dat noemen ze de stovonde .......de staphorster rotonde :lol:
Haas

nou, stuiven kun je er wel :lol:

heb er een half uur gestaan en ik denk dat 1 op de 5 auto's daar met minimaal piepende banden overheen rost, en er zijn er zelfs die daar 5 rondjes achter mekaar doen :lol:
ARNO16V
Contacteer:

Jep dat klopt, dat noemen ze in Staphorst "het nieuwe rijden" :D .
Is zomers ook verrekte mooi om met je GTT daar te gaan gassen, het geluid van je dumpvalve klinkt onder het viaduct wel heel extreem :p
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Mark van Nierop
Contacteer:

Ja weer een nieuwsflash

Er wordt momenteel weer aan een update gewerkt van de Coupe

Recht naast mijn tellerklok zat altijd al zo'n nutteloos bakkie en aangezien ik op de OpeningsMeeting van de RTC een voltmeter heb gekocht
moest het dashbord er toch maar aan geloven

De voltmeter

[img]http://www.rbcartuning.nl/cmt/img_upload/nVolt.JPG[/img]

Woensdag dus het bewuste deel uit/onder het dachbord geschroeft en dat de dag erna naar Steenwijk gebracht
waar het door een bekende netjes wordt dichtgeplamuurd en spuitklaar wordt gemaakt en dan effe een kleurtje keizen, spuiten en weer monteren

Miscchien dat er nog een groter deel van het dashbord in de toekomst wel gespoten wordt in de kleur van de auto, maar dat moet ik nog even zien
Mark van Nierop
Contacteer:

Kreeg net een foto van de vordering hoe ver het nu is met het deel van het
dashbord waar de voltmeter in komt te zitten

Hopen dat ik hem volgende week op kan halen en dan een kleurtje geven en monteren/aansluiten

[img]http://i97.photobucket.com/albums/l213/ ... anbouw.jpg[/img]
Jeroen Wigger
Car: Laguna II 2.0 T 205

Moi project hoor!! (Y) Maar had ook ff vraagje over de wielen onder de oranje 5 cabrio, is dit 15 inch? en onder de clio 16 inch? die lenso's lf203.....

Gr. Jeroen en succes met je wagen!!!
Mark van Nierop
Contacteer:

Onder beide auto's is het 16'' die Luff Racing wielen alleen die onder de clio zaten leven niet meer :@ maar onder de 5 nog wel (en die blijven er ook nog wel onder):D

niet wat voor jou clio??? setej 16''
Jeroen Wigger
Car: Laguna II 2.0 T 205

wel in de plannig ja, 16 inch maar twijfel nog over 't type velg... f*ck wat moeilijk... Ik moet 't echt eerst zien, vandaar de vraag...

Bedankt en de Groeten
Tim
Car: E36 M3

Ziet er goed uit kerel dat dashbord van je :D Ben benieuwd naar het eindresultaat!! Zie het binnenkort dan wel een keer bij de Lichtmis! :D
Rammi

Ziet er erg goed uit. 8) Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.
K had er ook willen kopen maar het geld groeid me niet op de rug. Alles op zijn tijd! :wink:
Mark van Nierop
Contacteer:

Rammi schreef:Ziet er erg goed uit. 8) Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.
K had er ook willen kopen maar het geld groeid me niet op de rug. Alles op zijn tijd! :wink:
Zo duur waren ze niet hoor :)
Mark van Nierop
Contacteer:

Jeroen Wigger schreef:wel in de plannig ja, 16 inch maar twijfel nog over 't type velg... f*ck wat moeilijk... Ik moet 't echt eerst zien, vandaar de vraag...

Bedankt en de Groeten
Kom je een x langs om te kijken kan ik gelijk een mooi prijsje maken :wink:
Gesloten