Jah idd, ik neem me camera mee ouwe!8)Luco/Alpine-racer schreef:1 april he
tussenstop met verrassing whehehehehehee
Moet er al vroeg wezen ga met Ronald nog ff bij Veenplant en Impuls Plant kijken!

Jah idd, ik neem me camera mee ouwe!8)Luco/Alpine-racer schreef:1 april he
Beun de beunhaas......Luco/Alpine-racer schreef:jaja wel veel werk net nog gedeelte van de keuken gesteld in het wat het nette sleutelhok moet worden, morgen andere deur
donderdag brug
zaterdag verlichting ophangen voor meneer beun diekomt zondag![]()
En Aalburg Transport,Robert-Jan schreef:Jah idd, ik neem me camera mee ouwe!8)Luco/Alpine-racer schreef:1 april he
Moet er al vroeg wezen ga met Ronald nog ff bij Veenplant en Impuls Plant kijken!
Als het maar mooie plaatjes oplevert Ronald!Duupke (Ronald) schreef:En Aalburg Transport,Robert-Jan schreef:Jah idd, ik neem me camera mee ouwe!8)Luco/Alpine-racer schreef:1 april he
en Kwetters,
en Peter Timmermans,
en Arie Bouman,
en Vos & Voshart,
en ...
Wordt een druk dagje dan.![]()
hoezo ben je gepakt dan?Skuller schreef:Luco/Alpine-racer schreef:zolder??
prutser
Tja, als je het doet moet je wel zorgen dat niemand het merkt.
En dat is niet goed gelukt.
koffie? glaasje ranja zul je bedoelen!Ivo van Achthoven schreef:Je bent goed op de hoogte zeg...., kom je daar weekelijks op de koffie bij Bjorn....?
limo héIvo van Achthoven schreef:Je bent goed op de hoogte zeg...., kom je daar weekelijks op de koffie bij Bjorn....?
Ik doe de post op het Industrie en kan aardig met Bjorn opschieten, en als ik de post doe kijk ik meestal boven even of er wat nieuws is. Hij had mij gevraagd wat voor kleur hij de R26 moest bestellen ik had geel gezegd natuurlijk zonder stickers, maar hij had ook voor geel gekozen en met stickers, maar die kunnen er altijd af.Ivo van Achthoven schreef:Je bent goed op de hoogte zeg...., kom je daar weekelijks op de koffie bij Bjorn....?
altijdErik (Schepjes) schreef:godver Paul, alstijd de 1ste zijn hé
Deze wel wat langer da het laatste setje banden!WouterW schreef:Staat weer netjes RJ,![]()
Hoelang moeten ze meegaan?
Waarom denk je dat ze er weer onder zitten Ronald maar 4 banden zijn een beetje kostbaar, de oude waren een beetje versleten!Duupke (Ronald) schreef:Ik vind deze wielen mooier staan dan die andere.![]()
Al ik zo vrij mag zijn![]()
Roadhogs????Duupke (Ronald) schreef:Roadhogs zijn zo duur toch niet???
Er zit via je werk toch wel wat korting op die banden zeker, maar idd. 4 tegelijk hakt er wel in.
Wagentje ziet er iig. weer gelikt uit.
Robert-Jan schreef:Roadhogs????![]()
Die had ik al begrepen, heb geen zin in natte voeten Ronald!Duupke (Ronald) schreef:
Was een klein hintje.![]()
Had een smilie achter gemoeten.