ja idd die koplampen kosten 35 euro ofzo per stuk en dan idd xenon erin knallenJ-P-S schreef:dan moet je echte koplampen kopen en daar xenon inzettenik vind die angel eyes wel mooi staan maar vind het licht waardeloos dat uit die H1 komt.

ja idd die koplampen kosten 35 euro ofzo per stuk en dan idd xenon erin knallenJ-P-S schreef:dan moet je echte koplampen kopen en daar xenon inzettenik vind die angel eyes wel mooi staan maar vind het licht waardeloos dat uit die H1 komt.
klopt, 'k heb rondom 215J-P-S schreef:ja die zijn er wel. maar dan word meestal voor 205 gemonteerd en achter 215. voor word dat erg breed kan ik je zeggen.
joeri_clio16V schreef:reservewiel r gewoon vanonder schoppen en frame er vanonder, is toch alleen maar extra gewicht.
maar zal nooit zoveel licht geven als normale lampen.ow ja xenon past gewoon in de angeleyes hoor
denk dat dat ding in je tank niet meer goed beweegt.en weet iemand wat er met mijn brandstof meter is
Volgens mij niet, waren die niet geleverd onder de clio rsi en 19 16v?J-P-S schreef:joeri, zijn die nieuwe wielen van je soms van die 14'' reserve wielen ofzo?
.
Ja ik ook, toen kon ik moeiteloos over de verkeersdrempel in de straat.Xabre schreef:precies heb ik ook gedaanjoeri_clio16V schreef:reservewiel r gewoon vanonder schoppen en frame er vanonder, is toch alleen maar extra gewicht.
maar ik rij 500km in de week voor m'n werk met de clio. en heb geen zin om zonder reserveband langs de weg te staanXabre schreef:precies heb ik ook gedaanjoeri_clio16V schreef:reservewiel r gewoon vanonder schoppen en frame er vanonder, is toch alleen maar extra gewicht.
jah tuurlijk, maar om die paar kilo's van het reservewiel vindt ik het ook niet echt te doenXabre schreef:je reservewiel wegflikkeren is goedkoper dan die plastic motorkap
staat nog op t verlanglijstjejiggy schreef:maar ik rij 500km in de week voor m'n werk met de clio. en heb geen zin om zonder reserveband langs de weg te staanXabre schreef:precies heb ik ook gedaanjoeri_clio16V schreef:reservewiel r gewoon vanonder schoppen en frame er vanonder, is toch alleen maar extra gewicht.en als je dan toch als clio rijder zoveel mogelijk kilo's eraf wil hebben koop dan dit ook ff
![]()
klik hier
het is zeker wel een mooi idee. hoeveel kilo heb je ondertussen als uit je clio?joeri_clio16V schreef:staat nog op t verlanglijstjejiggy schreef:maar ik rij 500km in de week voor m'n werk met de clio. en heb geen zin om zonder reserveband langs de weg te staanXabre schreef:precies heb ik ook gedaanjoeri_clio16V schreef:reservewiel r gewoon vanonder schoppen en frame er vanonder, is toch alleen maar extra gewicht.en als je dan toch als clio rijder zoveel mogelijk kilo's eraf wil hebben koop dan dit ook ff
![]()
klik hier
joeri_clio16V schreef:te weinig
J-P-S schreef:maar zal nooit zoveel licht geven als normale lampen.ow ja xenon past gewoon in de angeleyes hoor
denk dat dat ding in je tank niet meer goed beweegt.en weet iemand wat er met mijn brandstof meter is
Ik had een normaal wiel onder me auto ja.jiggy schreef:zijn er hier mensen die in het reserveband rekjes onder de auto van de clio 16v een reserveband van 195-50-15 hebben?? want heb een ander rekje van een normale clio, maar daar past m'n reserveband niet in. terwijl ik van mening was dat er geen verschil in zou zitten.
ok dus daar hoeven we niks aan te doen, was net ff bij de renault dealer wat onderdelen ophalen en die melde me idd hetzelfdeBart V schreef:Nee in principe niet, dat wordt geregeld door de ECU. Het kan wel, maar dan zal je dus de software moeten aanpassen in de ecu.
hey superMadmaus schreef:Ik had een normaal wiel onder me auto ja.jiggy schreef:zijn er hier mensen die in het reserveband rekjes onder de auto van de clio 16v een reserveband van 195-50-15 hebben?? want heb een ander rekje van een normale clio, maar daar past m'n reserveband niet in. terwijl ik van mening was dat er geen verschil in zou zitten.
195-50-15 was het geloof ik.
Die paste opzich wel ja. die klemmen kwamen wel beetje strak te zitten. Maar hij kon er verder goed onder!
J-P-S schreef:ik had mn wiel achterin gegooid;)