ja dat kan per bedrijf natuurlijk verschillen. hier in nederland heb je zaken die alleen vanuit een boekje kunnen/willen bestellen, EN je hebt bedrijven die voor je opzoek gaan naar net een speciaal onderdeel (zoals jou bedrijf)
zullen ze daar repareren of reviseren mee bedoelen...
dat is dan zo'n 25000 km hooguit 30.000 km geleden gebeurt..dan is het zeker niet nodig om dat nu weer te laten doen??
en heb ook geen problemen met de startmotor maar omdat het blok er nu toch uitligt zit ik te twijfelen of ik daar nog iets aan zal laten doen of een nieuwe kopen.....
Frank M schreef:hmm toplager ziet er idd niet meer zo jofel uit
is dit heel lastig om te vervangen trouwens? ik heb begrepen dat de 2 bouten fusee/veerpoot los moeten, dan kan de veer zakken en kan ik bij het toplager. klopt dit? en heb ik hier voor veerspanners nodig?
Robke schreef:Moet je toch beter lezen, die domme vraag werd duidelijk gesteld.
Ik geef ook gewoon antwoord op de vraag, dus nu niet gaan lopen mekkeren.
nee dat was geen domme vraag
omdat ik toch echt in de veronderstelling bent dat ze bepaalde onderdelen standaard echt niet kunnen leveren..
maargoed in dit geval de startmotor dus blijkbaar wel, heb besloten om gewoon de oude startmotor te monteren.
Paul1916v schreef:huh? je vraagt waar de startmotor te krijgen is, en omdat ie gewoon te krijgen is bij de automaterialenboer monteer je de oude? die snap ik even niet?
nee omdat me startmotor eigenlijk gewoon goed is en omdat ik vanochtend te horen heb gekregen dat de startmotor goed te monteren is met het blok erin...heb ik besloten om die ruime 100 euro toch maar gewoon te besparen..en aan andere nuttigere dingen uit te geven
gister even bij reinier ger. versnellingsbak opgehaald en net ff wat rubbertjes die gescheurd waren daarvan besteld.
moeten alleen ff opletten met het terugmonteren van de versnellingsbak dat ik hem in alle versnellingen krijg want we hebben dat buisje eraf getrokken met het demonteren (volgens reinier was dat niet nodig geweest)
ja klopt, maar dat plaatsen lukt me nog steeds niet...snap er niks van..heb nu wel een account aagemaakt op mijnalbum.nl.. maar snap steeds niet hoe je die foto's in het topic plaatst
ik heb wel links onder me stuur zo'n draaiknop zitten, maar kan me niet herinneren dat de originele koplampen die ik voor me angel eyes had verstelbaar waren...
ik vind die angel eyes wel mooi staan maar vind het licht waardeloos dat uit die H1 komt.
Dat stelmechanisme was niet je-van-het bij de Clio, dus de meesten die aan nieuwe koplampen toe waren, hebben denk ik de niet-verstelbare variant gepakt.
Foto's plaatsen is heel simpel met de [img]en[/img] buttons bovenaan als je een nieuwe post maakt...
le mouton noir (sandy) schreef:die van mij blijft hangen op 't eerste streepte, als ik tank (vol) dan
gaatie een kwart omhoog, maar nooit helemaal
bovenin
hij heb 't altijd prima gedaan???
miss de vlotter vuil ofzo?