Dat wordt dus goed afspraken maken onderweg.
Mensen die een GPS hebben zijn altijd welkom.
Walkies zijn een must (we hebben der 4 ofzo)
Wanneer we mensen kwijt zijn stoppen we aan de eerstvolgende service (dat zijn benzinestations in UK) tot we weer allen samen zijn tenzij anders vermeld door de walkie of telefoon.
Dennis en Wilma zijn ondertussen ook goed vertrouwd met de manier van het engels rijden dus ik veronderstel dat zij fungeren als the packleader

vergeet ook niet: als de eerste 100 rijd moet de 20ste soms lekker tegen de 130/140 aanboksen.
Onthoud de 3 wagens voor en achter je, altijd makkelijk als referentie.
Bij PECH gaan we niet met 20 op de vluchtstrook staan, max 3 tot 4 wagens met technische mensen aan boord is voldoende. De rest rijd rustig door tot de eerstvolgende service.
Het lijkt allemaal heel streng maar als alles verloopt zoals het zou moeten lopen gaat alles best.
Wat wij de afgelopen keren ook opgemerkt hebben...laat geen te groot gat vallen tussen jezelf en je voorganger. Gewoon veilig afstand houden en de vaart erin proberen houden.