miss is dat wel een heel goed ideeJ-P-S schreef:dus snel je reno verkopen en moven naar het soepsoepi forum

miss is dat wel een heel goed ideeJ-P-S schreef:dus snel je reno verkopen en moven naar het soepsoepi forum
maar wat is er gebeurt j-p-s? ooit een keer flink ingemaakt door zo'n gti-r?J-P-S schreef:soepsoepie salto tuningclub
5,2? 6,4 op de 100 is het op autotrader. nou jah maakt ook niet uitRobke schreef:Zo snel is een standaard GTI-R helemaal niet.
Die opgegeven 5,2 sec. naar de 100 haal je alleen maar als je een clutchdrop start maakt, maar dan mol je de hele aandrijflijn.
Oud-collega van me heeft zo'n auto en staat al iets van 2,5 stil.
is die net zo slecht danNiels Takken schreef:Zoon gti-r vind ik een beetje de williams onder de Nissans... Wel een stukkie techniek hoor..
ik loop ook stage op zaterdagMorgen = Zaterdag, volgens mij geen stagedag...
Wel aangifte doen de politie en zorgen dat ze de aangifte aan je meegeven. (anders moet je em opvragen en dat kan zo een 4 a 6 weken duren!!!) (en kost je ook nog 6,11!)PatrickG schreef:Dat moet wel goed komen.
Hij staat daar iig op een afgesloten parkeerplaats, dus dat weegt ook mee.
Je kan er alleen op met een pasje.
Schiphol-rijk.WouterW schreef: Loop je hier in de buurt stage?
Steven kom der maar in...jiggy schreef:oke oke ben hier de enige fan van de gti-rRobke schreef:Kapot ja.....
Jij had het toch altijd over makkelijk opvoerbaaar enzoo ?Steven schreef:GTi-R vind ik niet zo heel speciaal, lijkt een leuk licht dingetje, maar weegt toch behoorlijk wat. Liever die motor in mijn Corolla
@Pat, dies nasty zeg, maar toch vergeet niet hoe onbenullig mensen kunnen zijn. Naja hopen dat er wat uitkomt, je wordt er nooit beter van met dit soort gein.
Waar is die daily driver slet nou? Dan heb je een tientje schade, deuk je uit en rijd je lachend weg
Camera's op het terrein misschien?PatrickG schreef:Ik ga het ook zeker melden bij het bedrijf. Misschien heeft iemand wel wat gezien...