Luco/Alpine-racer schreef:als je het voor de sier doet kan je ook verchroomd plastic nemen is nog goedkoper en blinkt ook![]()

Luco/Alpine-racer schreef:als je het voor de sier doet kan je ook verchroomd plastic nemen is nog goedkoper en blinkt ook![]()
Ok, dus dat weten we nu ook, ontopic, wie heeft er foto's?Bart V schreef:Dat was mij ook wel opgevallen ja, en daarom vermelden ze er dus ook bij dat het alleen ter decoratie is. Lekker een kooi die voor de sier in je auto zit. Ze zouden het moeten verbieden![]()
Een kooi is voor de veiligheid, en dan moet je dus lassen. Dat is de reden dat ik een boutverbinding niet genoemd heb, omdat ik ervanuit ga dat je ook een kooi wilt die functioneel is...maar dat is blijkbaar geen logica.
geinteR34L schreef:Luco/Alpine-racer schreef:als je het voor de sier doet kan je ook verchroomd plastic nemen is nog goedkoper en blinkt ook![]()
Ik WEET dat zo'n kooi niet helpt en misschien nog gevaarlijker is dan zonder kooi rijden.Luco/Alpine-racer schreef:geinteR34L schreef:Luco/Alpine-racer schreef:als je het voor de sier doet kan je ook verchroomd plastic nemen is nog goedkoper en blinkt ook![]()
stuur maik woofer even een pm die zal er vast foto's van hebben
je kan ook nog platen op de bodem lassen en platen aan de kooi en die weer door en door bouten
is iig steviger dan dat pisplaatje van die kooi vastbouten
Stekker-aansluitingen van je tellerbak?Allartino schreef:als ik stilsta voor een stoplicht ofzo, doet de naald van m'n toerenteller wel eens raar: vliegt op en neer terwijl de motor stationair draait.
zou dit er ook iets mee te maken kunnen hebben, da dat signaal niet goed is?
waar zou ik dat in kunnen zoeken?
rechts van je zekeringenkast.......er zitten een dikke witte, dikke rode, een bruine en nog 2 draden aan. die moet je hebben.....Allartino schreef:weet iemand waar ik het relais van de benzinepomp kan vinden?
ok, bedankt, die heb ik gevonden.CChris schreef:rechts van je zekeringenkast.......er zitten een dikke witte, dikke rode, een bruine en nog 2 draden aan. die moet je hebben.....Allartino schreef:weet iemand waar ik het relais van de benzinepomp kan vinden?
lol, het relais zelf is ook wel zwart, dat waren meer de kleuren van de draden die ik bedoeldeChris schreef:Ik dacht toch echt dat die zwart was?!CChris schreef:rechts van je zekeringenkast.......er zitten een dikke witte, dikke rode, een bruine en nog 2 draden aan. die moet je hebben.....Allartino schreef:weet iemand waar ik het relais van de benzinepomp kan vinden?
Ey Florus, nix voor jou dit?!
[img]plaatje[/img]
beetje klein intercoolertje hoorChris schreef:Ik dacht toch echt dat die zwart was?!CChris schreef:rechts van je zekeringenkast.......er zitten een dikke witte, dikke rode, een bruine en nog 2 draden aan. die moet je hebben.....Allartino schreef:weet iemand waar ik het relais van de benzinepomp kan vinden?
[img]http://www.5gt.nl/images/0aff1f608fc180 ... 0-2461.jpg[/img]
ik snapte 'm meteen hoorCChris schreef:lol, het relais zelf is ook wel zwart, dat waren meer de kleuren van de draden die ik bedoeldeChris schreef:Ik dacht toch echt dat die zwart was?!CChris schreef:rechts van je zekeringenkast.......er zitten een dikke witte, dikke rode, een bruine en nog 2 draden aan. die moet je hebben.....Allartino schreef:weet iemand waar ik het relais van de benzinepomp kan vinden?
[img]plaatje[/img]beetje verkeerd neergezet