5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
19/20 mei is 21t meeting, dan houdt je weinig over.......
ik heb gewoon alles erin gezet. ZIjn er nog meer ideeen dan over mogelijke data? Ik heb heel maand mei erin gezet omdat martijn graag die periode wilde gaan....
Haas schreef:19/20 mei is 21t meeting, dan houdt je weinig over.......
ik heb gewoon alles erin gezet. ZIjn er nog meer ideeen dan over mogelijke data? Ik heb heel maand mei erin gezet omdat martijn graag die periode wilde gaan....
snap het wel haas maar na de rcb meeting gaan er toch altijd heel wat
21 meeting vaak niet zoveel
niet om de 21 rijders te benadelen hoor
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op vr 16 feb 2007 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
En dat laatste met als gedachte dat we anders een poll van 52 weekenden kunnen houden. Juni is wat mij betreft ook goed, maar dan worden de beschikbare weekenden van de Nordschleife wat beperkter.
@ Luco: 5/6 mei is wat mij betreft gewoon nog een optie. Meeste stemmen gelden.
Martijn schreef:En dat laatste met als gedachte dat we anders een poll van 52 weekenden kunnen houden. Juni is wat mij betreft ook goed, maar dan worden de beschikbare weekenden van de Nordschleife wat beperkter.
@ Luco: 5/6 mei is wat mij betreft gewoon nog een optie. Meeste stemmen gelden.
@ Haas: bedankt
was maar een idee omdat er toch al een aantal waren die naar belgie wilden maar ook naar de ring
Een heel weekend kan ik sowieso toch niet.
Ik zal dan alleen de zondag komen. Net als vorig jaar.
Desalniettemin heb ik toch ff gestemd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco schreef:Een heel weekend kan ik sowieso toch niet.
Ik zal dan alleen de zondag komen. Net als vorig jaar.
Desalniettemin heb ik toch ff gestemd.
ligt er aan welk weekend het wordt, misschien komi k dan ook alleen de zondag of zaterdag, ligt er beetje aan.
Wat betreft dat weekend van RCB. Ik snap dat er mense naartoe willen, maar ja, net wat martijn zegt, meeste stemmen gelden. Lijkt me het meest logisch. Ik wil weer naar die 21 meet, dus ja....
das waar. De data voor bv het 1ste weekend van juni staat niet in de poll.....
als we t in juni doen zitten we 2 weken achter mekaar met een RTC-weekend..ben bang dat dat de opkomst (voor beide evenementen) niet ten goede gaat komen..dat zou zonde zijn!
juni vind ik ook niet wat, 16-17de hebben we rallyweekend, dan kan ik er helaas niet bij zijn.
ik zeg iedereen stemmen voor het weekend na hemelvaart/pinksteren weet ik veel wat dan is
datum kiezen heeft altijd tot gevolg dat er mensen niet kunnen........
Iedereen moet een poll hebben, maak je een poll, stemt er geen hond, om vervolgens met andere data aan te komen. Nogmaals een nieuwe ronde of wat? Wil m best aanpassen/opnieuw doen, maar dan wel met data waar ook mensen op WILLEN stemmen.....
Laat martijn anders gewoon maar een dag kiezen ofzo..schiet ook niet op anders.. moet binnenkort ook mn vrije dagen gaan aanvragen enzo.. er is toch geen dag dat iedereen kan..
datum kiezen heeft altijd tot gevolg dat er mensen niet kunnen........
Iedereen moet een poll hebben, maak je een poll, stemt er geen hond, om vervolgens met andere data aan te komen. Nogmaals een nieuwe ronde of wat? Wil m best aanpassen/opnieuw doen, maar dan wel met data waar ook mensen op WILLEN stemmen.....
Haas, deze poll heb ik afgelopen zaterdag in elkaar gezet... Hebben toch wat mensen gestemd toch?
Paul1916v schreef:Laat martijn anders gewoon maar een dag kiezen ofzo..schiet ook niet op anders.. moet binnenkort ook mn vrije dagen gaan aanvragen enzo.. er is toch geen dag dat iedereen kan..
Paul1916v schreef:Laat martijn anders gewoon maar een dag kiezen ofzo..schiet ook niet op anders.. moet binnenkort ook mn vrije dagen gaan aanvragen enzo.. er is toch geen dag dat iedereen kan..
So hehe...
Gelukkig iemand die het snapt
Martijn organiseert, dus kiest datum...
Je kunt of je kunt niet... Zo niet, pech gehad...
Heb je ook niet 24 pagina's gezever over de datum
Jacco, je hebt wel gelijk, maar op die datum kon alleen Martijn zelf volgens mij... Vandaar dat er een poll gekomen is.