Ik moet, wanneer de saf in duitsland toegelaten wordt, zorgen dat ik gewaarschuwd wordt wanneer een knipperlicht van de aanhangwagen defect is. Omdat ik een trekhaak heb.
Nu schijnen hier speciale relais voor te zijn? Weet iemand hier vanaf?
Ook moet mijn achtermistlicht uitgaan van de auto, als ik het op de aanhanger aanzet, vanzelf. Maar hier weet ik wel wat voor.
Knipperlichtrelais met aanhangwagenherkenning?
Hella heeft daar wat voor.Riël Notermans schreef:Ik moet, wanneer de saf in duitsland toegelaten wordt, zorgen dat ik gewaarschuwd wordt wanneer een knipperlicht van de aanhangwagen defect is. Omdat ik een trekhaak heb.
Nu schijnen hier speciale relais voor te zijn? Weet iemand hier vanaf?
gewoon doos met schakelaartje monteren. Dit is trouwens ook in nederland verplicht.Riël Notermans schreef:Ook moet mijn achtermistlicht uitgaan van de auto, als ik het op de aanhanger aanzet, vanzelf. Maar hier weet ik wel wat voor.
Jep, maar ik kan ook de massa van het auto-mistlicht aansluiten op de + van het aanhangermistlicht. Als deze dan brandt, krijg ik 2x + op het aut-mistlicht en gaat ie uit ...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hé, da's wel slim. Ik mag binnenkort ook nog 2 trekhaken monteren.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Overigens moet ik het schema nog even goed bedenken 

-
- Contacteer:
gewoon een verbreek schakelaar in de doos en klaar
niet een kortsluiting gaan veroorzaken
niet een kortsluiting gaan veroorzaken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het viel me vanmiddag op dat m'n Laguna op het dashboard een lampje heeft met een caravan met knipperlichtsymbool. Die zal dus daarvoor zijn. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS