Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Hessel schreef:@ RJ: wat is Noordwijk verlaten 's nachts...geen kip op de weg wel lekker lopen spelen op een rotonde...enne hier en daar wat gest#$%erd
Mooi he!
Ben nog niks tegen gekomen Hessel.
n266 van Leiden via katwijk naar Noordwijk ergens na een invoegstrook een mooie rtc sticker op een zwart wit gestreept bord geplakt...enne ergens op een rotonde bord
Laatst gewijzigd door Hessel op wo 14 feb 2007 17:52, 3 keer totaal gewijzigd.
Hessel schreef:
n266 van Leiden via katwijk naar Noordwijk ergens na een invoegstrook een mooie rtc sticker op een zwart wit gestreept bord geplaket...enne ergens op een rotonde bord
Je bedoeld de N206 Hessel!
Bij welke rotonde zijn best veel in dat dorp hier?
whe he ja ach en 6 je meer of minder...t was errug laat 4 uur welke rotonde....mmm kan me alleen nog herinneren dat ik ffkes later hard moest ankeren voor een flitspaal 50
Hessel schreef:whe he ja ach en 6 je meer of minder...t was errug laat 4 uur welke rotonde....mmm kan me alleen nog herinneren dat ik ffkes later hard moest ankeren voor een flitspaal 50
Moest trouwens wat bezorgen op de achter zeeweg
Ik weet wel waar dat is vlakbij een nieuwbouw wijk en een visvijver!
Dan ben je vlakbij mijn huis geweest
Leuk he die flitspaal daar?
Hessel schreef:whe he ja ach en 6 je meer of minder...t was errug laat 4 uur welke rotonde....mmm kan me alleen nog herinneren dat ik ffkes later hard moest ankeren voor een flitspaal 50
Moest trouwens wat bezorgen op de achter zeeweg
Ik weet wel waar dat is vlakbij een nieuwbouw wijk en een visvijver!
Dan ben je vlakbij mijn huis geweest
Leuk he die flitspaal daar?
moi he alleen een beetje duur
weet ook een originele te staan voor de helft
is alleen niet nieuw gespoten
maar ja ze worden zeldzaam
kan je niet met dit vergelijken Luco. Deze heeft de meeste plaatdelen in CARBON, is niet afgeragd tijdens cupraces, heeft hydraulische jacks (!!!) en een heel speciaal opgebouwde motor. Het materiaal dat gebruikt is voor de ophanging, remmen en subframe...is al de helft van de verkoopprijs.
geloof ik best jo, zal best mooi en goed gedaan zijn
bijna alle europacups hebben toch jacks? of zit ik er ver naast
maar vind het toch een stevige prijs hoor
zeker als je weet dat deze auto's slicks vreten
Luco/Alpine-racer schreef:geloof ik best jo, zal best mooi en goed gedaan zijn
bijna alle europacups hebben toch jacks? of zit ik er ver naast
maar vind het toch een stevige prijs hoor
zeker als je weet dat deze auto's slicks vreten
Nouja, voor dat geld kun je ook kiezen ovor een 5 Turbo. Die relatief beter verkrijgbaar zijn. Dus tja, die Europacup dan duur?
Kan er niet ergens een racetopic geopend worden.... volgens mij wordt die flink platgelult.
@luco ben er nog niet aan toegekomen om te kijken voor die gte homologatie papieren.
Bochtenwerk was dramatisch door die banden, qua vermogen heb je echt zat. Met een serieus onderstel en een set slicks kun je echt wel pittige rondetijden rijden.
Wil dat ding trouwens nog graag eens naast een williams zetten...