Hey hey,
Heb van mijn oudertjes een nieuwe auto dvd/radio player gekregen. Nou staat dr in de handleiding dat je hij maximaal in een hoek van 20 graden geplaatst mag worden.....
Nou weten we allemaal dat hij in de twingo bijna haaks zit. Waar kan ik hem zonder al teveel werk nog plaatsen?
Of zou het denken jullie geen probleem zijn? M`n vorige autoradio heeft het ook na 2 jaar opgegeven en weet niet of het daaraan heeft gelegen.
Groeten,
Jeannette
Radio twingo waar anders plaatsen?
bij een clio zet je vaak de radio op de plaats van het verwarmingspaneel en die plaats je in de radiobak, dan zit je radio compleet vlak. Weet alleen niet of je bij een twingo ruimte genoeg hebt om de radio kwijt te kunnen...
Nee, niet genoeg ruimte voor
Andere mogelijkheid zou zijn om je dashboard aardig te verbouwen en je radio dan "in" de luchtroosters te verwerken (middenop, onder de paniekverlichtingactiveringsknop)
Jaja, das een leuke voor scrabble
Andere mogelijkheid zou zijn om je dashboard aardig te verbouwen en je radio dan "in" de luchtroosters te verwerken (middenop, onder de paniekverlichtingactiveringsknop)
Jaja, das een leuke voor scrabble

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
knop voor de alarmlichten noemt men het in deze contreien..
k heb ooit voor een r5 een soort slurf gezien die als het ware op opening van de radio komt, en waar dan zo een soort knik in zit zodat dat een pak rechter staat.
en wat ge anders nog kunt doen is heel dat middenspul herfabriceren, maar daar zal dan enorm vbeel werk in kruipen, en dan zal alles een pak dichter bij u staan..
trouwens, dat van die hoek heeft eigenlijk voornamelijk betrekking tot de schokgevoeligheid, of da's alleszins mijn ervaring ermee..
er zijn maar zeer weinig cdspelers die volgens het boekje in een twingo gemonteerd mogen worden
k heb ooit voor een r5 een soort slurf gezien die als het ware op opening van de radio komt, en waar dan zo een soort knik in zit zodat dat een pak rechter staat.
en wat ge anders nog kunt doen is heel dat middenspul herfabriceren, maar daar zal dan enorm vbeel werk in kruipen, en dan zal alles een pak dichter bij u staan..
trouwens, dat van die hoek heeft eigenlijk voornamelijk betrekking tot de schokgevoeligheid, of da's alleszins mijn ervaring ermee..
er zijn maar zeer weinig cdspelers die volgens het boekje in een twingo gemonteerd mogen worden

-
Even een plaatje d'r bij. Het staat wel stoer zo in het midden. Maar het lijkt me een flinke klus...
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 010036.jpg[/img]
Staat idd vet!!Twingo_maarten schreef:Even een plaatje d'r bij. Het staat wel stoer zo in het midden. Maar het lijkt me een flinke klus...
Dat metertje links
Jacco! Ideetje?

Jacco! Ideetje?
Nah, dan wordt mn ruit nooit schoonWilma schreef:Dat metertje links![]()
Jacco! Ideetje?
Kom nooit met mn vingers aan de ramen namelijk

Enneuh... De metertjes ga ik misschien toch ergens anders gebruiken

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T