Nieuwe XENONSETS. Nu ook BI-XENON goedkoop!
Alleen dimlicht of dim en grootlicht

xenon = alleen dimlicht
bi-xenon= groot en dim licht
bi-xenon= groot en dim licht
Wel een goed punt wat Riël hier aanhaalt. We hebben al 10 stuks besteld bij Tunex, dus iedere set extra moet ook voor die prijs kunnen lijkt me. Dus 8 stuks is genoeg...
Maar ik ben wel voorstander van de beste prijs, dus wat Riël hier doet vind ik top
Maar ik ben wel voorstander van de beste prijs, dus wat Riël hier doet vind ik top

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
tuurlijk is het top dat die zijn energie erin steektOllie schreef:Wel een goed punt wat Riël hier aanhaalt. We hebben al 10 stuks besteld bij Tunex, dus iedere set extra moet ook voor die prijs kunnen lijkt me. Dus 8 stuks is genoeg...
misschien wil tunex wel meer korting geven als blijk dat het elders goedkoper kan

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
voor een megane zou ik dus bixenon willen

Waarom is H7 er niet in bi-xenon??? Wordt dat niet geleverd of zijn er technische beperkingen?Roy schreef:Is het voor in je Megane? Daar zit H7 in en dat is er niet in bi-xenon
uiteraard! als ze slim zijn welLuco/Alpine-racer schreef: misschien wil tunex wel meer korting geven als blijk dat het elders goedkoper kan![]()
![]()

-
Dan moet je 2 setjes bestellen Haas, 1 voor je dimlicht en 1 voor je grootlicht dan ben je in 1 keer klaar!Haas schreef:voor een megane zou ik dus bixenon willen
Waarom is H7 er niet in bi-xenon??? Wordt dat niet geleverd of zijn er technische beperkingen?Roy schreef:Is het voor in je Megane? Daar zit H7 in en dat is er niet in bi-xenon
VLK Groep
het zal wel.....Ligt aan het feit neem ik aan 1 of 2 spiralen per bolletje? (H4)?
Alleen xenon voor dimlicht laat ik schieten, dat vind ik geen gezicht en 2 sets lijkt me financieel ook al helemaal de bedoeling niet. Dan houd ik mijn centjes wel in mijn zak
Alleen xenon voor dimlicht laat ik schieten, dat vind ik geen gezicht en 2 sets lijkt me financieel ook al helemaal de bedoeling niet. Dan houd ik mijn centjes wel in mijn zak

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
haas als ze echt onder de 100 zijn scheelt het ongeveer maar 40 euro
twee enkele of een bi xenon
twee enkele of een bi xenon

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Ik heb er eerlijk gezegd ook de ballen verstand van die Xenon shit, weet alleen dat het bij Renault rommel is de lampen blijven heel maar de rekeneenheden fikken uit!Haas schreef:het zal wel.....Ligt aan het feit neem ik aan 1 of 2 spiralen per bolletje? (H4)?

Ik denk dat er geen H7 Bi-Xenon bestaat omdat H7 altijd in combinatie met een H1/H7 al grootlicht wordt gemonteerd.
Hoe vaak gebruik je grootlicht nu daadwerkelijk? En met het verbeterde zicht van Xenon is je grootlicht geen echte toevoeging lijkt me. Het straalt wat verder gewoon...Haas schreef:het zal wel.....Ligt aan het feit neem ik aan 1 of 2 spiralen per bolletje? (H4)?
daar weet mijn pa alles van: 3 compleet nieuwe sets in 3.5 jaar tijdRobert-Jan schreef:Ik heb er eerlijk gezegd ook de ballen verstand van die Xenon shit, weet alleen dat het bij Renault rommel is de lampen blijven heel maar de rekeneenheden fikken uit!![]()

ja, geen idee, das me ook niet echt duidelijk.....Robert-Jan schreef:Ik denk dat er geen H7 Bi-Xenon bestaat omdat H7 altijd in combinatie met een H1/H7 al grootlicht wordt gemonteerd.
ja, gebruik het zelden tot nooit!!Ollie schreef:Hoe vaak gebruik je grootlicht nu daadwerkelijk? En met het verbeterde zicht van Xenon is je grootlicht geen echte toevoeging lijkt me. Het straalt wat verder gewoon...
maar dan nog.....
Mee eensOllie schreef:Wel een goed punt wat Riël hier aanhaalt. We hebben al 10 stuks besteld bij Tunex, dus iedere set extra moet ook voor die prijs kunnen lijkt me. Dus 8 stuks is genoeg...

Maar informeert er al iemand bij Tunex? Of ze eventueel nog wat met de prijs kunnen doen aangezien we ze ergens anders goedkoper kunnen krijgen...
Riël: Kun jij eens informeren bij die duitse shop wat de setjes per stuk moeten gaan kosten als we er 8 afnemen? Zowel gewoon xenon als bi-xenon? Alvast mijn/onze grote dank

105 Single Xenon
160 Bi Xenon
H4 fittingen zijn er in Bi-Xenon.
Voor H7, H1 heb je meestal 2 aparte, single-xenon nodig.
Even kijken dus.
Alle soorten lampen zijn leverbaar, ook h4-1 (zonder grootlicht) en h4-2 (met halogeen grootlicht).
3000 K (+ 20 Eur)
4300 K
is ook leverbaar. Hoe lager de K hoe witter (en ook wat meer lichtopbrengst).
Incl verzending van de VS naar hier.
Afhalen op openingsmeeting.
160 Bi Xenon
Even kijken dus.
Alle soorten lampen zijn leverbaar, ook h4-1 (zonder grootlicht) en h4-2 (met halogeen grootlicht).
3000 K (+ 20 Eur)
4300 K
is ook leverbaar. Hoe lager de K hoe witter (en ook wat meer lichtopbrengst).
Laatst gewijzigd door Riël op di 6 feb 2007 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
wanneer sluit de inschrijving? bij 10 man of een datum?
Da's inderdaad niet duur. Alleen denk ik dat het wat vervelend gaat worden als je je op je garantie moet beroepen. Maar ja, dan iets langer wachten...Riël Notermans schreef: 105 Single Xenon
160 Bi Xenon
Even kijken dus.
Gaat het nu via Tunex of via een handelaar uit de states? Mijn voorkeur gaat uit naar Tunex. Daarvan weet je dat het goed spul is. Dat moet je met die andere sets nog maar afwachten.
En met garantie is het ook niet erg makkelijk.
En met garantie is het ook niet erg makkelijk.
Wat ik aan reacties op ebay en volvospeed kon lezen waren deze mensen positief verbaasd over de afwerking en kwaliteit. Ik pik ook niet zomaar de goedkoopste eruit. Ik kan ze al vanaf 55 euro per set hier hebben hoor, maar dan heb je vrij 'cheap' uitziende sets.
-
ja kan zit H1 in bij de oudere modellen en anders moet je ff kijken wat voor lamp erin zit bij nieuwe modellen is het HB3Rammi schreef:Kan er ook een xenon set in mijn mistlicht worden gepropt?
VLK Groep
H4jair schreef:weet er iemand mischien ook wat voor lampjes er in de koplampen van een 1916v ph1 zitten? alvast bedankt.
mocht je interesse hebben ga dan voor Bi-xenon
Heb zelf een ph1 16v met gewoon Xenon,achteraf veel liever Bi-xenon gehad

@Roy
Ik deel je mening,wrom wordt er niet ff geinformeerd bij Tunex?
Ze willen serieus op de meeting komen en daar ook wel sets inbouwen.
Goedkoper klinkt nu beter,maar bij garantie ben je wel afhankelijker.
Heb nu een set van Tunex en zou graag daar willen blijven,
A service is echt uitstekend,niet goed ander setje zonder hoe of wat
B bij garantie is je setje met een dag bij hun per post,dus ook sneller retour.
C rechtstreeks contact met de leverancier zonder via via
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
ik ben het ook wel met je eens, op zijn minst kijken wat tunex kan doen, als ze er niks aan kunnen doen..tja dan scheelt het toch aardig wat, bedoel voor bi-xenon scheelt het toch 30 euro, en voor normaal 50 euro..
Ok, snap ik, maar kom op, het gaat hier over een simpel xenonsetjeAlpine schreef:H4jair schreef:weet er iemand mischien ook wat voor lampjes er in de koplampen van een 1916v ph1 zitten? alvast bedankt.
mocht je interesse hebben ga dan voor Bi-xenon
Heb zelf een ph1 16v met gewoon Xenon,achteraf veel liever Bi-xenon gehad![]()
@Roy
Ik deel je mening,wrom wordt er niet ff geinformeerd bij Tunex?
Ze willen serieus op de meeting komen en daar ook wel sets inbouwen.
Goedkoper klinkt nu beter,maar bij garantie ben je wel afhankelijker.
Heb nu een set van Tunex en zou graag daar willen blijven,
A service is echt uitstekend,niet goed ander setje zonder hoe of wat
B bij garantie is je setje met een dag bij hun per post,dus ook sneller retour.
C rechtstreeks contact met de leverancier zonder via via

Ik ken tunex niet en heb er geen contact mee gehad, heb alleen lee-electronics gemaild na een tip hier, zonder reactie echter.
Nu, als iemand tunex wil bellen, go ahead

heb net even tunex aan de lijn gehad, en het er met hun over gehad, zij kunnen absoluut niet concurreren tegen de prijzen die Riël voorstelt, hij gaf aan dat hun sets kwalitatief de op 1 na beste van Nederland is. en dus ook niet wou concurreren tegen andere "slaapkamerhandelaars", enigste wat hij aanbood was 10% korting bij afneme van 10 sets voor clubs, maar daar hield het bij op. dan kom je dus met korting uit op:
175.50 voor Bi-Xenon
139.50 voor Normaal Xenon
het maakt mij persoonlijk niet uit van wie ik het setje krijg, zolang de kwaliteit maar goed is, en dan zijn ze lijkt mij in verhouding allemaal wel, maar denkt de rest er nog anders over?
175.50 voor Bi-Xenon
139.50 voor Normaal Xenon
het maakt mij persoonlijk niet uit van wie ik het setje krijg, zolang de kwaliteit maar goed is, en dan zijn ze lijkt mij in verhouding allemaal wel, maar denkt de rest er nog anders over?