ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Beide bij mij niet bekent...(tenzij die blauwe stalen dorpelskirts heeft)
[img]http://consiglieri.tweakdsl.nl/1/images/DSC00814.jpg[/img]
Deze GT heeft een jaarte gelden op MP ook al eens te koop gestaan, is destijd voor 800 eu van eigenaar verwisseld geloof ik....
Lijkt me een leuke GT
Die andere in Boskoop...., zla het een handeltje van Roy of Florus zijn....., net tenaam gesteld....., ben benieuwd wat ie moet kosten...
Deze GT heeft een jaarte gelden op MP ook al eens te koop gestaan, is destijd voor 800 eu van eigenaar verwisseld geloof ik....
Lijkt me een leuke GT

Die andere in Boskoop...., zla het een handeltje van Roy of Florus zijn....., net tenaam gesteld....., ben benieuwd wat ie moet kosten...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
net de gt weer ff gestart moest de schuur uit
starte vlot, alleen jammer dat die zeiknat was van binnen en al schimmelvorming begon op te treden
dus ff flink schrobben stoffen en stofzuigen en maar eens een paar nachten een kachel erin en de raampjes een stukkie open
starte vlot, alleen jammer dat die zeiknat was van binnen en al schimmelvorming begon op te treden

dus ff flink schrobben stoffen en stofzuigen en maar eens een paar nachten een kachel erin en de raampjes een stukkie open
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hij is maar op 1 plaats nat, de bodem achter de bestuurdersstoel
snap er geen ruk van
maar eens goed nakijken binnenkort en nu even goed droogstoken
snap er geen ruk van
maar eens goed nakijken binnenkort en nu even goed droogstoken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
steven, het vreemde is dat die alleen nat is achter de bestuurdersstoel
als de voorruit lek is of de parafaan danmoet die toch ook bij de voorstoel zelf nat zijn?
als de voorruit lek is of de parafaan danmoet die toch ook bij de voorstoel zelf nat zijn?
Dan komt het meestal vanaf de zijruitjes of de achterklep,had ik ook bij de zwarte.
Gekloot is dat je bekleding haast niet meer droog krijgt,terwijl die i/d auto ligt
,is ook de reden dat ik bij de zwarte gt de bekleding eruit heb gemikt
, kun je gelijk goed zien waar het lekt, en makkelijk opdweilen... 
Gekloot is dat je bekleding haast niet meer droog krijgt,terwijl die i/d auto ligt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
er ziten vaste zijruitjes in met nieuw rubber,das dat zou niet moeten kunnen en de vloerbedekking in de achterkant is ook droog
toch eens goed alles nakijken
toch eens goed alles nakijken
Komt toch van voor vandaan denk ik; onder en achter de stoelen is het laagste punt en daar loopt het vocht heen...had ik ook met mn lekke kachelradiateur, ook achter en onder de bestuurdersstoel...
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Ik heb bij de clio meegemaakt dat het ruitensproeiervaatje via de achterruitensproeierleiding leeg liep, daar zit een koppelstukje achter de voorstoel in de dorpel. Het slangetje was er los gegaan
Resultaat, natte vloer achter de voorstoel, een niet werkende achterruitensproeier en constant een leeg vaatje 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zl er eens een grondigonderzoek aan gaan wagen
bedankt voor de tips in ieder gavel
kan erg nuttig zijn

bedankt voor de tips in ieder gavel
kan erg nuttig zijn

Super Steven.Steven schreef:Nou jongens, om jullie eens een plezier te doen, ik heb het complete werkplaatshandboek van de 5GT Turbo online gezet.
Het is ooit eens gescand geweest door Rick GT Turbo, alleen dies al jaren niet meer op het forum geweest volgens mij.
Zal em ff een tijdje laten staan, zolang m'n provider niet zeurt tenminste
Kep namelijk ook nog een compleet gescande Haynes Manual, maar das voor volgende x.
Klikkie

Geen paniek als je provide moeilijk gaat doen, want hij staat hier nu ook;
http://www.5gt.nl/node/2426
Hoe zal het met die Rick zijn gegaan? Hij had toen grootse plannen...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
ben je er zolang niet geweest
?

nee hoor rudo, weinig 

Immer wieder die verdammte Holländer
dat zou dus inhouden dat hoog boskoop ook bestaat?
Immer wieder die verdammte Holländer
Dacht ik ook, zijn dat die huizen die langs de gouwe staan, op de achtergrond??Roy schreef:Deze is mij ook onbekend. Zo te zien is het laag boskoop waar die staatFlorus schreef:Die in Boskoop is mij ook niet bekend,kan ook niet echt thuisbrengen waar de foto genomen is.......
Ray; Hoog Boskoop is het topje v/d hefbrug.....

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nu ik ondertussen het werkplaats handboek, het cupboek, en de vraagbaak heb gevonden.
Kan iemand me misschien dan vertellen waar/op welke punten de cup GTT's normaal waren doorgelast? Ik kan het tot nu toe nog niet vinden... Bij deze houdt ik me aanbevolen.
GR.Frits
Kan iemand me misschien dan vertellen waar/op welke punten de cup GTT's normaal waren doorgelast? Ik kan het tot nu toe nog niet vinden... Bij deze houdt ik me aanbevolen.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Zoek eens wat fotos op inet Frits, heb ik al es eerder gezegd volgens mij.
Ze lassen zo ongeveer elke kitnaad af, vooral de bodem, de middentunnel en het motorruim zijn belangrijk.
Overal waar ophangpunten zitten moet rondom doorgelast zijn. Dat zal je nergens in een boekje vinden.
Ze lassen zo ongeveer elke kitnaad af, vooral de bodem, de middentunnel en het motorruim zijn belangrijk.
Overal waar ophangpunten zitten moet rondom doorgelast zijn. Dat zal je nergens in een boekje vinden.
Hij is te koop nu;Cleaned_Clio_16v schreef:Is hier een antreciet grijze 5 gtt evo bekend bij jullie met het kenteken XT-43-YL?????? Was vandaag bij de renault garage in Oostvoorne voor mun pa zijn 310 Alpine 1400 en toen zag ik deze beautyis die van een clublid hier? Zou wel met de eigenaar in contact willen komen. Wie weet is een fotoshoot
Klikkie
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
knap ding, met die Evo-ombouw
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niemand????Alex Los schreef:Iemand een idee waar bij een phase 1 de claxon zit?????? En hoe die eruit ziet want er staan er 2 in dialogsis
Volgens mij is het gewoon een ronde claxon, geen luchthoorn
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Toeter es, misschien laat ie zich horen? 

Zover ik weet toch echt een hoorn.
Zit onder de koplamp, bestuurderskant, als ik me niet vergis.
Hmm...
Zit ergens in de kabeltroep bij de koplamp als ik me niet vergis.
Zit ergens in de kabeltroep bij de koplamp als ik me niet vergis.
Volgens mij zit ie ook daar, luchthoorn gemoneerd op een beugel. en bedraging loopt idd wel met de bedraging van de verlichtingRiël Notermans schreef:Zover ik weet toch echt een hoorn.
R5GTT. Drive it like you stole it