RTC's toertocht zuid-limburg

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Riël
Über-Spammer

J-P-S schreef:ja momenteel doe ik het helemaal alleen. ik had gisteravond wel de hulp van een vriend om de route te tekenen.

ik ben nog een beetje aan het gissen hoeveel km ik het ongeveer moet maken. dus wat hulp hierbij is wel welkom. zou 250km voldoende zijn?

verder moet ik pauzeplaatsen gaan uitzoeken, en uiteindelijk een kostenberaming maken voor de deelnemers.

starttijd dacht ik ongeveer aan een uur of tussen 9-11 smorgens, omdat sommige leden van ver moeten komen.

het word geen treintjes optocht maar een soort van puzzelrit, waarbij elke deelnemer een eigen roadbook krijgt en dan een mooie route door het mooie (en bochtige :p ) heuvelland/voerstreek krijgt.

Ardennenrit was 250 km, maar mensen moeten ook nog heen en weer :p Voor mensen uit noord holland (zoals steven) betekend dat dat ze op 1 dag 750 of meer km moeten rijden :)

Onze vorige tocht was 110 km (!) maar dat was rustig rijden en daar deden we ca. 4 uur over.

250 kan, maar is aan de lange kant denk ik zelf. De rit van luco was 133 km als ik me niet vergis en dat puzzelde ook n hele dag.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jean-Paul-S
Über-Spammer

http://www.franken-trophy.de/2003/roadbook/seite02.jpg

zo'n soort roadbook heb ik. met een co-piloot schiet dat best wel op hoor. ik vermeld vooralsnog geen straatnamen, maar wel als mensen in dorpen komen en/of uitrijden.
Steven
Car: M536

Nouja die Ardennenrit reed wel lekker door en als de wegen maar mooi genoeg zijn dan maakt het mij weinig uit dat ik em 2x vol moet gooien.
Enige was wel dat we toen natuurlijk die uberbbq hadden savonds en daarna zo je tent in kon rollen 8) (he Frits? :D )

@JarnosPartsService, die kostenberaming moet je lekker weglaten. Je moet es weten wat een gemmideld ringweekendje kost. (€250-300).
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Nouja die Ardennenrit reed wel lekker door en als de wegen maar mooi genoeg zijn dan maakt het mij weinig uit dat ik em 2x vol moet gooien.
Enige was wel dat we toen natuurlijk die uberbbq hadden savonds en daarna zo je tent in kon rollen (he Frits? )

@JarnosPartsService, die kostenberaming moet je lekker weglaten. Je moet es weten wat een gemmideld ringweekendje kost. (€250-300).
ja ik denk dat mijn tocht wel goed te rijden is, alle wegen worden afgebeeld op de tekening(daargelaten de veldwegen), en met je dagteller kun je wel redelijk goed zien waar je links/rechts of rechtdoor moet.

voor die kostenberaming. ik hoor meer getallen, maar er zit natuurlijk een wereld van verschil tussen zelf 100 broodjes smeren, paar blikjes cola OF dat we pauzes hebben bij een of ander eetcafetje.

achteraf een bbq moet ik wat op verzinnen, eventueel aparte inschrijving, en dan een locatie.
Ollie

Goeie shit tot nu toe JPS (Y) Klinkt veelbelovend!

@ Steve-O: Frits tent inrollen en vervolgens in de modder er weer uitrollen...'he, dit is mijn tent helemaal niet' :lol: (Y)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

ja ik doe nu de route met mn 21 uitzetten, en ik laat de route nog een keer testen door 2 kennisen, om te kijken of ze er wijs uitkomen.
Haas
Car: Megane RS

Ollie schreef: @ Steve-O: Frits tent inrollen en vervolgens in de modder er weer uitrollen...'he, dit is mijn tent helemaal niet' :lol: (Y)
dat was me toch genieten!!

Wat betreft die lage auto's. Ligt er aan wanneer die hoerentocht op de planning staat :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

ik denk eind mei en anders juni. ik heb de clio ook niet klaar, dus kan even niet kijken of het daadwerkelijk een probleem word.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Houden jullie er wel rekening mee dat er in april ook een toertocht is?
Misschien verstandiger om hem een stuk later te plannen?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ollie

Eind juni is een mooie...

niet te kort op de vorige tocht
nog geen zomervakantie, dus hopelijk genoeg geïnteresseerden
beetje lekker weer hopelijk
Plaats reactie