Mike's clio> Nieuwe Clio campus 1.4 16v! (foto's)
mijn kachelradiateur werk niet naar behoren... om te laten maken kost het bij renault 650,- ... dus wil het zelf wel doen, ding kost nieuw 75,- ofzo. heeft iemand dit al is gedaan bij een megane?
tips?
heeft iemand nog een goede liggen?
Gr. Mike
tips?
heeft iemand nog een goede liggen?
Gr. Mike
-
- Contacteer:
Ik weet niet hoe moeilijk het is maar als ik zie dat renault er zo veel voor vraagt zou ik voor die 75 eur wel gelijk een nieuwe nemen zodat je over een jaar niet weer zit met hetzelfde probleem
lektie of wat?
je dash zal er geheel uitmoeten gok ik zo
je dash zal er geheel uitmoeten gok ik zo

juist, paar keer goed uitspoelen doet vaak wonderen!
zo, mijn auto is weer verhoogd, ziet er minder mooi uit, maar rijd 10x beter... wat was het vermoeiend rijden zeg. Weer APK goedgekeurd voor jaar. Moest wel 2 rubbers links en recht voor vervangen bij aandrijfas.
Vraagje: Ik moet 1 breedstraler vervangen, maar nu zag ik ook die mooie heldere breedstralers van de megane coupe fase 2. passen die er bij mij ook in?
Gr. Mike
Vraagje: Ik moet 1 breedstraler vervangen, maar nu zag ik ook die mooie heldere breedstralers van de megane coupe fase 2. passen die er bij mij ook in?
Gr. Mike
Laatst gewijzigd door mike16v op vr 2 feb 2007 9:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Martijn schreef:Hé, dat klinkt bekend....mike16v schreef:vind het zowiezo moeilijk te zeggen of ie nog lekker veert na de verlaging..Dennis_16v schreef:schokdemper lek ja..
hoe staat t met de vering? Als het nl niet meer lekker terugveert heb je idd kans dat je schokdempers lek zijn
En ook dat klinkt bekend.mike16v schreef:zo, mijn auto is weer vergoogd, ziet er minder mooi uit, maar rijd 10x beter... wat was het vermoeiend rijden zeg.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Car: R19.R
Wat kosten ze ???
Als je ze voor weinig kan krijgen gewoon proberen
Als je ze voor weinig kan krijgen gewoon proberen

-
- Contacteer:
zover ik kan zien zijn ze qua montage gelijk
alleen succes met losmaken !
alleen succes met losmaken !
-
schroefjes en roest

nu en drukke verhuizing maar weer is naar mijn megane gekeken onder de kap om te kijken of al zijn sapjes nog op voldoende pijl zijn, en wat zie ik??? een plas koelvloeistof op precies dezelfde plek waar vorig jaar nog olie lekte door een kapotte koppakking... ik wordt gek...
toch maar over op diesel power?
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... /lek01.jpg[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... /lek02.jpg[/img]
toch maar over op diesel power?
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... /lek01.jpg[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... /lek02.jpg[/img]
Dat kan toch niet waar zijn, die pakking heb ik hoogstpersoonlijk vervangen

lijkt idd wederom de koppakking ... Daar loopt oook een koelflens, heel misschien is die het?

lijkt idd wederom de koppakking ... Daar loopt oook een koelflens, heel misschien is die het?
heeft iemand nog de verlossende opmerking dat het allemaal wel meevalt of gaan we dit beeste bij iemand anders een kans geven? verder is alles goed aan de auto ook al veel aan gedaan qua remmerij voor en achter, goede banden en uitlaat enz. alle onderhoudspapieren zijn aanwezig.
Gewoon lekker door blijven rije? Wel een beetje in de gaten houden wat er verbruikt wordt en tegen de tijd dat je weer grote vakantietrips wil gaan maken nog eens goed bekijken.
Als ie alleen koelvloeistof naar buiten lekt ist op zich niet zo'n heel erg drama, misschien dat zo'n pil nog wel werkt.
En wie weet ist ook wel wat anders is...
Als ie alleen koelvloeistof naar buiten lekt ist op zich niet zo'n heel erg drama, misschien dat zo'n pil nog wel werkt.
En wie weet ist ook wel wat anders is...
wat de neuk heb je er voor blauwe sjmuck opzitten??? wat serpentienes blijven hangen van de carnaval? 

wel zuur voor je dat het nu weer naar de naad is...

ach ja we zullen wel zien....
probleem is een beetje dat mijn vriendin er strak elka dag in moet gaan rijden voor haar werk... dus dat voelt niet heel fijn zeg maar.
hoe kan het nou toch dat ik nooit is een auto heb die gewoon een tijdje lekker blijft door kachelen...
probleem is een beetje dat mijn vriendin er strak elka dag in moet gaan rijden voor haar werk... dus dat voelt niet heel fijn zeg maar.
hoe kan het nou toch dat ik nooit is een auto heb die gewoon een tijdje lekker blijft door kachelen...
omdat je renault rijdt 

Jah, we kregen het er echt niet meer vanafHaas schreef:wat de neuk heb je er voor blauwe sjmuck opzitten??? wat serpentienes blijven hangen van de carnaval?

Maar, mike, laat m eerst eens even goed afpersen, zodat we weten wat er los is.
ja ga ik doen!Riël Notermans schreef:Jah, we kregen het er echt niet meer vanafHaas schreef:wat de neuk heb je er voor blauwe sjmuck opzitten??? wat serpentienes blijven hangen van de carnaval?
thanks!
maar uh, zo slecht is renault toch ook weer niet?
hij heb ook altijd wat 
lekker zuur weer mike!
maarreeee, wel mooie foto's

lekker zuur weer mike!
maarreeee, wel mooie foto's

Immer wieder die verdammte Holländer
-
tuurlijk niet, of er zijn heel erg veel mensen gestoord gezien hoeveel mensen er renault rijdenmike16v schreef:ja ga ik doen!Riël Notermans schreef:Jah, we kregen het er echt niet meer vanafHaas schreef:wat de neuk heb je er voor blauwe sjmuck opzitten??? wat serpentienes blijven hangen van de carnaval?
thanks!
maar uh, zo slecht is renault toch ook weer niet?

Maar wel enorm balen zeg, eerst maar eens uitzoeken hoe ernstig het is in elk geval, hopelijk valt het mee

heb je ook riël garantie

riel garantie?
maa rik ga morgen maar is de boel loshalen en schoonmaken. zag nu niks meer lekken, maar kan ook erdampt zijn. misschien valt het wel mee allemaal. maar helemaal goed zit het niet...
@ Ray: gaaf man je grand prix! wist helemaal niet dat je weer aan de reno's was! krijg wel weer kriebels als ik een 16v zie... pfff

maa rik ga morgen maar is de boel loshalen en schoonmaken. zag nu niks meer lekken, maar kan ook erdampt zijn. misschien valt het wel mee allemaal. maar helemaal goed zit het niet...
@ Ray: gaaf man je grand prix! wist helemaal niet dat je weer aan de reno's was! krijg wel weer kriebels als ik een 16v zie... pfff
ik heb nog een vraag.
als ik im zijn 1 wegrij dan is het (zeker bij vlot wegrijden) als of de auto even een hikje maakt, of dat er ff iets los zit. is niet altijd en ook niet bij rustig wegrijden, ff inhouden ofzo, is maa rkort. kan bougie kabel zijn? bougies? of vliegwiel? begreep dat renaut die al is eerde rheeft vastgezet, kan ik dat zelf?
Gr MIke
als ik im zijn 1 wegrij dan is het (zeker bij vlot wegrijden) als of de auto even een hikje maakt, of dat er ff iets los zit. is niet altijd en ook niet bij rustig wegrijden, ff inhouden ofzo, is maa rkort. kan bougie kabel zijn? bougies? of vliegwiel? begreep dat renaut die al is eerde rheeft vastgezet, kan ik dat zelf?
Gr MIke
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik verdenk hierbij niet meteen de koppakking, die tapeinden voor het uitlaatspruitstuk zitten in de koelkanalen gedraait, deze willen nog wel eens gaan lekken, ik zou daar eerst eens beginnen.. geef ik je een goede kans.
Succes
Succes

volgens mij heb je gelijk!!!Ronald1916V schreef:Ik verdenk hierbij niet meteen de koppakking, die tapeinden voor het uitlaatspruitstuk zitten in de koelkanalen gedraait, deze willen nog wel eens gaan lekken, ik zou daar eerst eens beginnen.. geef ik je een goede kans.
Succes
die links in de hoek zat zat niet echt lekker vast, dus ff aangedraaid, en hij lekt nu niet meer!!!
ook ff de bougies en de boegie slangen vernieuwd en hij loopt weer als een trein! he heerlijk! gelijk de hele auto maar ff schoonmgemaakt! hij mag blijven

Ronald1916V schreef:Ik verdenk hierbij niet meteen de koppakking, die tapeinden voor het uitlaatspruitstuk zitten in de koelkanalen gedraait, deze willen nog wel eens gaan lekken,

Lekker gemaakt.
Mike, heb ik daar toen geen nieuwe ingezet ivm doordraaien van een moer/tapeind, of was dat iemand anders?
Naja, dit is natuurlijk wel fijn

die heb jij idd vervangen. maar was gewoon wat los gaan zitten, kon hem prima aandraaien. de linker bougies ging niet makkelijk los, maar is allemaal gelukt! hoop dat dit het probleem was. dan valt het wel erg mee verder.Riël Notermans schreef:Ronald1916V schreef:Ik verdenk hierbij niet meteen de koppakking, die tapeinden voor het uitlaatspruitstuk zitten in de koelkanalen gedraait, deze willen nog wel eens gaan lekken,
![]()
![]()
Lekker gemaakt.
Mike, heb ik daar toen geen nieuwe ingezet ivm doordraaien van een moer/tapeind, of was dat iemand anders?
Naja, dit is natuurlijk wel fijn
Renault heeft tijdens de keuring mijn handrem afgesteld. die werkt nu perfect, maa rhet lijkt alsof de achter (trommel) remmen een beetje aanlopen al sje rijdt. dat hor je ook als je heel langzaam rijdt.
Kan het zijn dat ze te strak staan? en waar en hoe stel je die handrem af?
Gr Mike
Kan het zijn dat ze te strak staan? en waar en hoe stel je die handrem af?
Gr Mike
Nah, het kan dat je het wat hoort, vaak is dit vuiligheid.
Als ie na het rijden niet heet is geworden, en het wiel draait nog gewoon vrij rond, is er geen reden tot bezorgdheid
Als ie na het rijden niet heet is geworden, en het wiel draait nog gewoon vrij rond, is er geen reden tot bezorgdheid