Ik ben al een tijdje op zoek naar een werkplaatshandboek van
de R5 gtt phase 2. Liefst zo gedetailleerd mogelijk.
Zijn er toevallig leden hier die weten waar ik deze kan vinden of downloaden.
Alvast dank
Grtz Bart
Ik heb pas bij ons in het dorp een vraagbaak gekocht van de Renault 5.
Alle modellen staan er uitgebreid in en ook de GT 5.
Het gaat wel puur en alleen maar over de technische aspecten, maar is zeker weten zeer gedetalieerd en uitgebreid met een goede uitleg!!
Ik heb er iets van 33 eurotjes voor betaald.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Merijn schreef:Hmm... Pagina 12 mist, zie ik. Geen idee of dat bij mij ook zo is, maar ik denk van wel.
Schijnt zo te horen. Alex Los had eens dat boek te leen en daar mistte ie ook.
Op MP worden nu diverse digitale werkplaatshandboeken aangeboden, iemand enig idee of dat wat is. Alle onderdeelnummers en mogelijke prijzen staan er ook bij.
Het is net wat je gewend bent. In de vraagbaak staan geen sleuteltjes hoe moeilijk het is, verder heb ik soms het idee dat het ongeveer kopieen van elkaar zijn.
Ik heb de gekopieerde versie van het werkplaatshandboek .....iets dikke multimap........wel handig
Das niet ff in te scannen of te kopieeren ( nouja alles kan, als je de zin en tijd hebt )