Hoe zit het nou precies met de schijven van een gt. Mijn schijven voor zijn namelijk echt helemaal op. Het liefst wil ik voor zo weinig mogelijk geld toch goede schijven.
Ik heb wat gelezen over schijven van een clio 16v dat dat ook zou passen. Maar dan passen er zeker geen 13 inchers meer onder.
Grtz Koen
Remschijven
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Correct.KoenGTT schreef:Hoe zit het nou precies met de schijven van een gt. Mijn schijven voor zijn namelijk echt helemaal op. Het liefst wil ik voor zo weinig mogelijk geld toch goede schijven.
Ik heb wat gelezen over schijven van een clio 16v dat dat ook zou passen. Maar dan passen er zeker geen 13 inchers meer onder.
Grtz Koen
Project: GTT Blue Sport
Clio schijven passen toch niet met de remklauwen van een gtt of wel?Frits schreef:Correct.KoenGTT schreef:Hoe zit het nou precies met de schijven van een gt. Mijn schijven voor zijn namelijk echt helemaal op. Het liefst wil ik voor zo weinig mogelijk geld toch goede schijven.
Grtz Koen
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
koen als je met de gtt youngtimers wil gaan rijden magje alleen de goedgekeurde homologatie toepassen he
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb je geen homologatiepapieren van de GTE die wil ik graag hebben
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat zou gaaf zijn, wij kunnen ze niet vinden en ze hebben er in duitsland toch echt mee geraced
en met een gte is het wat makkelijker/goedkoper racen dan met een gtt
en met een gte is het wat makkelijker/goedkoper racen dan met een gtt
Alleen schijven nodig dus of verstandig om een paar 16v klauwen erbij te halen. En do i need more? Zat te denken om maar meteen gevlochten remslangen erbij te kopen.Badlands schreef:Clio schijven passen toch niet met de remklauwen van een gtt of wel?Frits schreef:Correct.KoenGTT schreef:Hoe zit het nou precies met de schijven van een gt. Mijn schijven voor zijn namelijk echt helemaal op. Het liefst wil ik voor zo weinig mogelijk geld toch goede schijven.
Grtz Koen
Laatst gewijzigd door KoenGTT op za 30 jun 2007 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
schijven van een Clio 16V met de remtangen van een 16V, gewoon eigen klauwen laten zitten.
setje knappe schijven bestellen met liefst Ferrodo DS 2500, gegarandeerd hard stoppen.
niet bezuinigen op remmen (of banden), liever daarin investeren dan in plastic fantastic
setje knappe schijven bestellen met liefst Ferrodo DS 2500, gegarandeerd hard stoppen.
niet bezuinigen op remmen (of banden), liever daarin investeren dan in plastic fantastic

Immer wieder die verdammte Holländer