Even voorstellen: Tim_Coupe

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Tim
Car: E36 M3

Hallo,

Ik ben Tim, kom uit Zwolle en ben een goede vriend van Ronald1916V die hier tevens op het forum lid is. :)
Ik ben sinds vanavond in het bezit van een nette zwarte Renault Megane 2.0 16V fase 1 waar ik na vanavond dus echt niet meer af wil!! (L) :biertjuh:
De auto is nog helemaal standaard, orginele 16" velgen, niet verlaagd en geen sportuitlaat. Dit zijn nog wel dingen die ik eraan wil veranderen maar dat komt met de tijd wel, het 1e moet zal waarschijnlijk wel een sportuitlaat zijn :)

Hiervoor heb ik in een Peugeot 106 1.4 XS gereden, heb me er een jaar en een paar maand prima in vermaakt, lekker mee rondgescheurd maar op een gegeven moment wil je meer :D Wil er van de zomer ook mee op vakantie naar Oostenrijk (Ja ik weet dat een 2.0 16V flink benzine zuipt maarja, een lange reis kun je beter in een Megane maken dan in een 106 :P). Maar met het oog op de toekomst omdat ik wat meer auto onder de kont wou, het weer sneller moest en de 106 toch wat gebreken begon te vertonen ben ik dus overgestapt op een Megane :smoke:

Ik hoop hier een leuke tijd tegemoet te gaan maar van wat ik de afgelopen tijd al gezien en gelezen heb moet dat helemaal goed komen! :D
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

Goede keuze!! :worship:
Veel suc6 met je nieuwe aankoop!
Enne fotooooos :)
Tim

Bedankt voor je berichtje :)

En voor de rest ook gelijk, de foto's komen zo snel mogelijk, werd gisteravond alleen niks meer, te koud en er moest proef gereden/gevlogen worden :D
Daar komt nog eens bij dat hij eerst ook eens goed gewassen moet worden, pekel en een zwarte auto is niets, daar ben ik al wel achter, dacht dat het met m'n vorige auto (blauw) al erg was maar dit is nog erger :lol:
Dennis_16v

Welkom, en veel succes met de veranderingen :D
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

:foto: :foto: :foto: :foto: :lol: :lol: :lol: , nee geintje, welkom hier en enjoy your 2.0 16 v >-)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Hey kerel!

Welkom he en nog veel plezier met de Coupe ! zie je vanavond wel verschijnen om die sleutel even in te leren :)
Mark van Nierop
Contacteer:

He timmetje
eindelijk een goeie auto!!! (qua merk dan) :lol:
zal hem zondag wel even bewonderen (Y)
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Marcus

Welkom. :)
-PAZ-
Über-Spammer

He welkom @ RTC. KLinkt goed coupe 2.0 16v :) (Y) . Succes met de plannen aan de auto
R5GTT. Drive it like you stole it
ARNO16V
Contacteer:

Welkom Tim, goede keuze, een coupe 2.0 16v (bijna net zo goed als m'n oude clio 16v :D ) Maar je hebt toch uiteindelijk wel voor een Renault gekozen (Y) Spreek je vast wel weer een keer. :)
Martijn Kool

een coupe;tje, toe maar Tim, zal binnenkort wel is ff komen kijken dan. eindelijk geen boodschappenwagen meer ;)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Tim

Ey Ronald, Mark, Arno en Martijn :lol: Bedankt voor jullie berichtjes!
Ja het is toch een Megane Coupe geworden :) Vond het altijd al mooie auto's en toen het buurmeisje van Ronald die van haar weg wou doen heb ik maar besloten dat het die dan maar moest worden :D
Het rijdt prima moet ik zeggen, lekker stevig op de weg, gisteravond laat de snelweg nog even opgeweest en even geprobeerd maar ik stond echt te kijken tot waar die hem binnen no-time doortrok.... Heb toen het verstand maar even weer ingeschakeld omdat het toch rond het vriespunt was en ik op deze auto WEL zuinig ga zijn :lol:

De rest natuurlijk ook bedankt voor de berichtjes!!! :)
Riël
Über-Spammer

Tim_Coupe schreef:Wil er van de zomer ook mee op vakantie naar Oostenrijk (Ja ik weet dat een 2.0 16V flink benzine zuipt maarja, een lange reis kun je beter in een Megane maken dan in een 106 :P). Maar met het oog op de toekomst omdat ik wat meer auto onder de kont wou, het weer sneller moest en de 106 toch wat gebreken begon te vertonen ben ik dus overgestapt op een Megane :smoke:

Owwwwheee LPGeeeee!

Lekker op dat blokje! (Y)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Mark van Nierop
Contacteer:

Op gas moet je koken he :~ :lol:
Tim

Mark Coupe schreef:Op gas moet je koken he :~ :lol:
Dit is ook mijn mening :)

Nee op gas lopen zal deze nooit doen, als ik zuinig wil rijden dan koop ik trouwens ook wel een panda ofzo :lol: Daar kunnen deze "sportieve" blokken toch ook niet echt best tegen? Maar dan betaal ik liever wat extra aan benzine, naja veel meer maargoed... Je moet er wat voor over hebben :D

Auto's op gas heb ik alleen maar slechte ervaringen mee dus voor mij geen gas :smoke:
Muis

Hey Timmetje, ook namens mij welkom op dit forum he!! Enne kan niet wachten tot ik je nieuwe bolide in t echt kan zien, neem aan dat je morgenavond wel even bij de lichtmis komt pronken!! Haha, nou ga je zien en veel veilige kilometers ermee he!! Kuzzie
Tim

Hey Muissie!!! :D

Ik kom vanavond zeker wel bij de lichtmis! :)
Tim

Ik heb nog geen goede foto's gemaakt, hier heb ik nog wel 2 foto's van hoe hij op internet stond toen ik hem gekocht heb :)

[img]http://i13.tinypic.com/2u5anpg.jpg[/img]

[img]http://i18.tinypic.com/4cvj60o.jpg[/img]

:smoke: :beer:

*Edit*

Net toch maar even van m'n stoel opgestaan en buiten maar even een paar foto's geschoten :bang: :D

Achterkant: moet alleen nog even zorgen dat de mistlampen niet dof uitslaan.
[img]http://i16.tinypic.com/34eatn4.jpg[/img]

Voorkant: Lijkt best laag zo... als ie in de goot staat :lol:
[img]http://i12.tinypic.com/350tl4w.jpg[/img]

Zijkant: Ziet er nog goed uit die lak :smoke: Wil hem ondanks dat alleen nog even goed in de was zetten :beer:
[img]http://i16.tinypic.com/2wqcrv4.jpg[/img]
ARNO16V
Contacteer:

Mistlampen even met van die rode backlight spray overspuiten en daarna met een bussie blanke lak d'r weer overheen, en je hebt ze als nieuw! :p
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Mark van Nierop
Contacteer:

ARNO16V schreef:Mistlampen even met van die rode backlight spray overspuiten en daarna met een bussie blanke lak d'r weer overheen, en je hebt ze als nieuw! :p
Amen to that brother (zo heb ik dat ook gedaan :) )
Egon

mooie coupe
Welkom :)
Tim

Mark Coupe schreef:
ARNO16V schreef:Mistlampen even met van die rode backlight spray overspuiten en daarna met een bussie blanke lak d'r weer overheen, en je hebt ze als nieuw! :p
Mark,

Heb je toevallig die rode spray nog liggen? Wil namelijk mijn mistlampen ook nog even normaal rood maken en dan wil ik graag dezelfde verf en blanke lak hebben, dan wordt het sowieso mooi :)

Ondertussen zijn er weer een paar kleine dingetjes aan de coupe gebeurd :)

- De thermostaat is vervangen
- Witte knipperlichten heb ik erop gezet
- Ik heb een nieuwe ronde Remus einddemper gekocht en eronder gezet :)

In de planning:

- Vrijdag wordt de auto uitgelijnd
- Over 2 weken even nieuwe APK erop
- Over een aantal weken even nieuwe banden erop zetten

Na deze aanpassingen kan die er mooi weer even mee vooruit :smoke:
ARNO16V
Contacteer:

Goed bezig Tim (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim_Coupe schreef:
Mark Coupe schreef:
Mark,

Heb je toevallig die rode spray nog liggen? Wil namelijk mijn mistlampen ook nog even normaal rood maken en dan wil ik graag dezelfde verf en blanke lak hebben, dan wordt het sowieso mooi :)

In de planning:

Heb jij helemaal alleen die uitlaat er op gezet ? goed van jou he.. was wel even kruipen op straat zeker :beer:
Tim

Ronald1916V schreef:
Tim_Coupe schreef:
Mark Coupe schreef:
Mark,

In de planning:

Heb jij helemaal alleen die uitlaat er op gezet ? goed van jou he.. was wel even kruipen op straat zeker :beer:
Een deel van de credits gaan ook naar jou ja :P
Mijn dank is groot :worship: :smoke:
Mark van Nierop
Contacteer:

He die spray heb ik nog wel voor je
enne voor de bandjes weet je waar je moet wezen he :wink:
Tim

Mark Coupe schreef:He die spray heb ik nog wel voor je
enne voor de bandjes weet je waar je moet wezen he :wink:
Ja ik zal je zo eens een PM sturen over die bandjes, eens kijken wat je kunt regelen :wink:
Tim

Zo vanmorgen de auto even uit laten lijnen omdat m'n stuur scheef stond en m'n banden scheef afsleten...

De afwijking aan de linkerkant: bijna niets :)
De afwijking aan de rechterkant: zo uit m'n hoofd zeg ik 1,10 graad, dat kwam neer op ongeveer 9mm afwijking :bonk:

Maar nu is het allemaal weer goed en hij rijdt als de beste weer :smoke:
Tim

Vandaag weer even druk aan de klus geweest :) De Xenon set was binnengekomen vrijdag dus vanmorgen en begin van de middag maar even druk bezig geweest met inbouwen :)

Ik heb net even wat fototjes geschoten van de ingebouwde Xenon die ik vanmorgen geinstalleerd heb :8

Aanschouw! :D

Xenon van de zijkant
[img]http://i12.tinypic.com/47b4tbp.jpg[/img]

Vooraanzicht Xenon
[img]http://i17.tinypic.com/2ls8mti.jpg[/img]

Beste bak licht zo :)
[img]http://i13.tinypic.com/2hgaae1.jpg[/img]
ARNO16V
Contacteer:

Ziet er goed uit Tim (Y)
Tim

Danku Danku Arno :)

Maar ik had toch al zeker een halve week niks meer voor de auto gekocht dus het begon alweer te kriebelen... :lol:

Dus maar een zwart leren interieur gekocht voor in de Coupé :smoke: :D
ARNO16V
Contacteer:

Tjeses, waar hebbie die geldboom staan? Zit het er nog voor 11 maart in? :) :p
Tim

Haha ja die geldboom groeit sinds m'n 12e toen ik begon met werken maar hij groeit steeds minder hard... Hij groeit zelfs niet meer en hij wordt leger en leger :lol:

Er wordt wel eens gezegd: Geld heeft ie niet, maar spullen :wink: :smoke:

Vrijdag ophalen en ik hoop dat het er voor zondag in zit :) En anders maar vroeg opstaan weer zondag :P Sowieso Ronald even lief aankijken en even vragen of die wil helpen/vertellen wat ik precies los moet draaien, dan gaat het net weer even wat sneller en kunnen we zaterdagavond eerder aan het bier :lol:

Auto heeft trouwens ook weer een vers jaartje APK gekregen van de week :smoke:
Mark van Nierop
Contacteer:

Zoho een leren interieur goed bezig
enne als je hulp nodig bent met het de-en-monteren..........kheb mijn interieur ook al meerder keren eruit en erin geschroefd
Tim

Ik zal eerst vrijdag wel even kijken, achterbank begin ik denk ik mee :)
Er zit alleen wel een laag stof op dus ook eerst even schoonmaken, dan maybe vrijdagavond aan de gang na het werk en anders zaterdagavond aan de klooi met eventueel uitloop naar zondagmorgen :D
Plaats reactie