Ik ben afgezet door de Renault dealer!Hessel schreef:
je hebt een collector's item

Ik ben afgezet door de Renault dealer!Hessel schreef:
je hebt een collector's item
Klaag nou niet ik wordt iedere maand door een dealer afgezet dus jullie mogen nog blij zij!Luco/Alpine-racer schreef:ja wie niet rj![]()
![]()
Jah Erik!Erik (Schepjes) schreef:Door die finaciele belediging aan het aan van de maand?
Luco/Alpine-racer schreef:die rooie dingen, die zijn lelijk![]()
![]()
Luco/Alpine-racer schreef:ik vind hem niet echt lelijk
die rooie dingen, die zijn lelijk![]()
![]()
Arno17 schreef:Yup, alleen jammer van die Limburger in die autoLuco/Alpine-racer schreef:mooie auto ja
zo vond ik de arrows ook mooi in zwart/oranje![]()
![]()
was toen naar mijn mening de mooiste auto van het veld![]()
en christian, wat is jemotto voor 2007??Arno17 schreef:Het schijnt dat men bezig is met een ander chassis, dat over zo'n beetje 8 races verder klaar is, tot die tijd is het een beetje behelpen met het chassis.
En wie denkt dat Spyker dit jaar wel even vooraan gaat rijden zit er dik naast, ze mogen inderdaad blij zijn als ze wat puntjes kunnen pakken.
Aan Albers (beetje saaie piet) zal het in ieder geval niet liggen.
Ja Luco, afzeiken zijn we goed in, vooral tegen figuren met de naam M SchumacherLuco/Alpine-racer schreef:en christian, wat is jemotto voor 2007??Arno17 schreef:Het schijnt dat men bezig is met een ander chassis, dat over zo'n beetje 8 races verder klaar is, tot die tijd is het een beetje behelpen met het chassis.
En wie denkt dat Spyker dit jaar wel even vooraan gaat rijden zit er dik naast, ze mogen inderdaad blij zijn als ze wat puntjes kunnen pakken.
Aan Albers (beetje saaie piet) zal het in ieder geval niet liggen.
MAXIMUM ATTACK![]()
![]()
ach we zijn gewend dat de nederlanders achteraan rijden![]()
nu is het iig een nederlands team
volgens mij werd gezegd dat dit al een nieuw chassis is omdat de ferrari niet in de oude jordan paste
ach en die rar geruchten over spijker zijn er al vanaf dag 1 en die zullen er altijd wel blijven
lijkt wel een beetje de kift van mensen die het niet aandurfden en het op deze manier spijkermoeilijk willen maken
ookvoor ze de F1 in stapten waren die geruchten er al
ik gun ze het allerbeste of ze nu vooraan rijden of niet
ik vind dat we best trots mogen zijn op een nederlandse autofabrikant die ook nog eens formule 1 doet
als spijker hier net zoveel steun zou krijgen als ferrari in italie dan kunnen er echt wonderen gebeuren
jammer genoeg steekt nederland zo niet inelkaar
we zeiken liever iemand af die succesvol wil zijn/worden
Mark Coupe schreef:kheb een jonge in mijn klas zitten (opleiding EersteAutotechnicus)
en nog 12 andere monteurs in opleiding op mijn school die bij Spijker werken, Maar die jongens zitten al twee weken thuis vanwege interne zaken daar bij Spijker................weet niet helemaal het verhaal maar schijnt niet zo goed te gaan daar (met productie enzo....)