ff voorstellen, ik is: Mickey

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
mickey

Haai allemaal,

Ik ben dus mickey, mannetje, op moment van het posten van dit bericht 23 jaar oud en woon is Susteren, (dat smalle stukje van limburg)
wat ik door de week allemaal doe: ik ben student HBO bouwkunde (ja nog steeds student ja :) ) en ben al een aantal jaartjes lid van de vrijwillige brandweer bij ons in het dorp.
Ik ben nog niet in het bezit van een auto maar daar hoop ik zeer snel verandering in te brengen.
Ik ben een beetje heel erg verliefd op de clio williams, maarja als student heb ik niet zo'n mega inkomen en zit dit er voor mij nog even niet in. ik heb nu plannen een 1.4 te kopen om de tijd door te komen tot ik wel een williams kan bekostigen!

Zo ik denk wel even dat dit voldoende info is, mochten jullie meer willen weten hoor ik het wel en als er updates zijn zal ik het hier posten.

grtz Mickey

(ow ja na 2jaar en 7 maanden een geweldige relatie te hebben gehad ben ik (helaas) nu circa 2 maanden singel dus moet mezelf langzamerhand weer gaan promoten :p )
Dennis_16v

Welkom...

Helaas zitten er hier op dit forum niet zoveel dames als heren, dus dat wordt moeilijk :lol:
Verder woon je vlakbij mij >-) , maar succes met je aankoop :wink:
mickey

Oow ja BTW ik ben van plan om in de 1.4 een poly ice instal te bouwen en deze over te werpen naar de williams als die in mijn bezit is, maar heb geen idee of de afmetingen van de koffebak een beetje overeen komen, ik vind het namenlijk geldverkwisting als alles weer helemaal aangepast moet worden. in dat geval wordt t gewoon een simpel standaard kistje denk ik.

als iemand me hier antwoord op kan geven zou ik dat zeer waarderen :worship:
Dennis_16v

is gewoon hetzelfde ;) dus kun je gewoon ombouwen :)
mickey

hey tnx for the welcome en natuurlijk voor het beantwoorden van mijn vraag!!

jammer van de hoeveelheid dames, maar niet geschoten is altijd mis he hahaha
Dennis_16v

das jammer, maar succes ermee :lol:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Welkom @ Rtc, en plaats wat :foto: 's als je een clio hebt gekocht
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
mickey

Hessel schreef:Welkom @ Rtc, en plaats wat :foto: 's als je een clio hebt gekocht
tnx, spreekt voor zich dat er foto's komen als het zover is he :wink:
Miekje16V

mickey schreef:
Hessel schreef:Welkom @ Rtc, en plaats wat :foto: 's als je een clio hebt gekocht
tnx, spreekt voor zich dat er foto's komen als het zover is he :wink:
En :foto: van jezelf als je toch een promotietour wilt doen! :lol:

Welkom en succes met je toekomstige aankoop!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Welkom! :)

Wanneer komt http://dating.renault-tuning.com in de lucht? ;)
Riël
Über-Spammer

Een welkom uit Sittard hier :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
mickey

nou zeg.. ik begin bijna over mezelf te geloven dat ik wanhopig op zoek ben naar een date en dat ik mijn ex al vergeten ben, maar de realiteit is anders..

een foto van mezelf zal ik eens gaan zoeken, maar ben bang dat ik er geen heb nu (ik blijf niet zo plakken op die dingen haha) als ik er geen vind zal ik er binnenkort wel laten schieten. :p
mickey

sow hey ben een tijdje stil geweest en heb gewoon wat meegelezen aangezien ik gewoon niks nuttigs te zeggen had :D

ik ben nog steeds koos autoloos maar in de tussentijd ben ik wel bij een garage geweest met de vraag of hij voor me kon rondkijken voor een 1.4, maar daar heb ik verder nog niks over gehoord (N)

ik ben nog steeds vrijgezellig en moet toegeven dat het me steeds meer bevalt, dus mezelf promoten lijkt me verder overbodig haha komt er iets op m'n pad dan zien we dan wel weer verder. :bang:

owja ik zal toch effe een fotootje van mezelf plaatsen voor de liefhebbers van foto's niet schrikken he

[img]http://modulo6.rendered.hyves.org/42150 ... _zErs.jpeg[/img]

verdere updates mbt een auto hoop ik zsm te posten
Ollie

Waarom eerst een 1.4 kopen als je liever een Willie hebt?

Een Williams is een stuk duurder en zeldzamer dan een 1.8 16V, maar het zou toch zonde zijn als je geld gaat steken in een auto die je eigenlijk niet wilt hebben. Want geld erin steken zal hoe dan ook gaan gebeuren, al is het maar voor het onderhoud. Dan beter even doorsparen...
mickey

Ollie schreef:Waarom eerst een 1.4 kopen als je liever een Willie hebt?

Een Williams is een stuk duurder en zeldzamer dan een 1.8 16V, maar het zou toch zonde zijn als je geld gaat steken in een auto die je eigenlijk niet wilt hebben. Want geld erin steken zal hoe dan ook gaan gebeuren, al is het maar voor het onderhoud. Dan beter even doorsparen...
nou dat ligt alsvolgt, ik ben (op 23 jarige leeftijd (Z) nog steeds ) maar een armzalige student met weinig tot geen inkomen, dus wat zou ik me in bochten gaan vringen om tijdens mijn studentenleven een willie te betalen als ik de komende 2 jaar met een goedkoop bakje kan "rondcrossen".
als ik mijn studie af heb en een baan heb kan ik een williams makkelijk financieel onderhouden.

ik ben het autoloos zijn gewoon zat, ik ben altijd afhankelijk van anderen als ik ergens naartoe wil en daar wil ik van af. daarom ben ik nu gewoon aan het kijken voor iets goedkoops.

ik ken mezelf een beetje en ik ga er inderdaad geld instoppen ook buiten het normale onderhoud, bij de willie dan, die wil ik "uniek" maken is stijl. die 1.4 mag van mij een laagje verf van een roller vangen en heeeeeel misschien een verlagingssetje (ik hou niet van terreinwagens) dan is het goed.
ook is zo'n 1.4 een stuk zuiniger en dat is met mijn rechtervoet ook niet verkeerd haha
Remon

Ik heb nog wel een mooie Clio 1.4 te koop (Z)
Bad Mastard

Remon-CL10 schreef:Ik heb nog wel een mooie Clio 1.4 te koop (Z)

Remon, Wat nu dan? ben je clio zat?
Remon

Bad Mastard schreef:
Remon-CL10 schreef:Ik heb nog wel een mooie Clio 1.4 te koop (Z)

Remon, Wat nu dan? ben je clio zat?

Mwah, ben een beetje arm aan het worden :) Maar ik ben vanmiddag aangenomen bij me stagebedrijf, dus ik heb me auto nog een half jaar nodig :)
mickey

Remon-CL10 schreef:Mwah, ben een beetje arm aan het worden :) Maar ik ben vanmiddag aangenomen bij me stagebedrijf, dus ik heb me auto nog een half jaar nodig :)
sow mijn stage gaat dus mooi niet door |: :@
heb deze week dus na veel stress de knoop doorgehakt en ik kap met mijn opleiding. (ik moet zeggen de opluchting is geweldig, ik had deze keuze veel eerder moeten maken)

dit heeft dus logischer wijs gevolgen voor mijn auto keuze..
toch nog zoeken voor een goedkoop bakkie of meteen voor de willi kiezen. :~ t ligt er nu dus effe aan of ik een baan ga zoeken(en vinden) of een andere studie ga volgen.
Chriscarz

Ah, je had jezelf al gevonden :p (zie mijn topic)

Zal je topic maar s gaan doorlezen voordat ik allemaal domme vragen ga stellen...
Plaats reactie