als dat continu brand dan klopt er iets niet in elk geval, na het starten moet dat uitgaan. als het blijft branden denk ik dat je dynamo stuk is, echter dan moet je accu ook snel leegzijn
J-P-S schreef:accu lampje groen ? was dat niet rood:P?
als dat continu brand dan klopt er iets niet in elk geval, na het starten moet dat uitgaan. als het blijft branden denk ik dat je dynamo stuk is, echter dan moet je accu ook snel leegzijn
het is niet echt een soort lampje, maar soort glasje wat groen uitschijnt als de accu in vol is zeg maar. denk zelf wat johan16v zegt dat het de batterij is van de accu, maar koop morgen wel ff een 90A diesel accu die zijn net ff wat sterker. en als de dynamo kapot zou zijn zou die helemaal geen kick meer geven en dat is niet het geval. probeer het morgen eerst wel ff met een andere accu. denk wel dat het aan de accu ligt want kon vanmiddag na een 45min rijden de auto moeizaam weer starten.
ik denk dat het niet past he, zeker weten doe ik het niet. maar ik weet bijvoorbeeld dat de megane al andere poorten had in de cilinderkop, dus de rs verwacht ik nog anders. vraag anders eens een afbeelding van de boutgaten, dan kun je die eens vergelijken. je kunt ook overstappen op een 4-2-1 devil, of het originele 4-1 williams spruitstuk
J-P-S schreef:ik denk dat het niet past he, zeker weten doe ik het niet. maar ik weet bijvoorbeeld dat de megane al andere poorten had in de cilinderkop, dus de rs verwacht ik nog anders. vraag anders eens een afbeelding van de boutgaten, dan kun je die eens vergelijken. je kunt ook overstappen op een 4-2-1 devil, of het originele 4-1 williams spruitstuk
Het Williams spruitstuk is slechter dan dat van de 16V, dus je kunt beter dat standaard spruitstuk erop houden.....
weet iemand wat er stuk is zodra de interval van de ruitenwisser het niet meer doet en hij dus blijft doorgaan met wissen, zoals in stand 2?
als ik mn ruitenwisser uitzet terwijl hij nog bezig is stopt hij meteen op het moment en gaat niet meer naar de normale 0-stand. blijft dus staan halverwege zeg maar...
wat is er stuk???
ik heb afgelopen zaterdag m'n rechter wiellager vervangen, maar nu alles er weer op zit staat mijn stuur niet meer helemaal recht( beetje naar links)
iemand enig idee hoe dat komt?? ik heb voor de rest geen stuurstang boutjes verzet.
Riël Notermans schreef:Fusee krom geperst.
zeker geleund op het uitstekende deel
Als de klauw nu niet aanloopt, gewoon uitlijnen en dan is niets aan de hand
Volgende keer fusee enkel op het ronde stuk ondersteunen! Niet op die armen, het is mij ook al vaak gebeurd.
nee de klauw loopt niet aan en heb de fusee bout met dat rubber eronder ff met een griptang vast gezet zo dat je de moer los kan draaien zonder dat de bout mee draait, maar voor de rest heeft er geen zware last op gestaan. daarom dat ik ook niet snap waarom het stuur nu een beetje scheef staat. en wat zou nu de reden zijn dat het stuur scheef staat. dat die bout krom is of dat er een kleine knik in de arm zou zitten?? de auto heeft een dag met de rechterkant op de krik omhoog gestaan. dus zou het kunnen dat er iets is verbogen aan de andere kant?
aangezien ik de clio weer opnieuwe moet uitlijnen wou ik ook gelijk van die camber correctie bouten er op zetten, maar heeft iemand een idee hoeveel ik nodig heb voor linker en rechter voorwiel. en waar je die dingen kunt kopen en wat zoiets kost? en is met uitlijnen het stuur ook weer rechtaf te stellen.
Riël Notermans schreef:Fusee krom geperst.
zeker geleund op het uitstekende deel
Als de klauw nu niet aanloopt, gewoon uitlijnen en dan is niets aan de hand
maar voor de rest heeft er geen zware last op gestaan. daarom dat ik ook niet snap waarom het stuur nu een beetje scheef staat.
Je hebt een wiellager vervangen dus je hebt een pers erop gezet neem ik aan ... dat is wel een paar ton hoor, over zware last gesproken
Het is mij wel bekend, ik heb dat ook wel eens gehad.
ooow sorry zo bedoel je nee het wiellager is er bij de garage in geperst. dat is het enige wat ik thuis niet kan, maar ga wel ff opzoek naar die camber correctie bouten. en laat hem dan wel weer ff uitlijnen kijken of het dan weer goed is met het stuur en de uitlijning.