Hallo,
ik heb een renault megane 1.6 uit 1996
ik heb 2 kleine vraagjes.
Bij mijn teller zit oranje folie/plexiglas. wat is dat precies, plexiglas of folie? en als je dat vervangt door blauw plexiglas/folie is dat voldoende voor een mooie blauw verlichte kilometerteller? of heeft nog niemand dit ooit geprobeerd?.
Ik heb ooit gehoord dat je een achterklep kunt 'cleanen', is dat ook te doen bij mijn auto? of moet je hem dan opnieuw lakken en lassen enz..
mijn broer heeft het met een fohn gedaan(peugeot 206), kan dat bij elke auto of is dat verschillend?
2 kleine vraagjes: teller/achterklep
-
- Contacteer:
als jij bedoelt met ''cleanen'' emblemen eraf halen moet je wel weer lassen/plamuren en spuiten, de emblemen zijn met pennetjes vast gezet dus zal je twee gaatjes overhouden als je ze eraf haald
dus dat is per auto/merk wel verschillend
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Voor de verlichting van de display kun je hier eens kijken http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=19214
hmm dat vermoeden had ik al, is dus idd per auto verschillend.Mark Coupe schreef:de emblemen zijn met pennetjes vast gezet dus zal je twee gaatjes overhouden als je ze eraf haald
helaas dus.
maar die topics ken ik al ja alleen ik denk da ik het oranje glas ga vervangen door bluaw glas. jullie horen het(Y)
dat heb ik nog niet dat is nu juist de vraag;) tellerkap loshalen zijn gewoon 2 torxschroefjes loshalen en dan nog 3 van de teller.
Ik heb nog een vraag:
Mijn remblokjes voor moeten vervangen worden. kan ik dit zelf doen? of is het beter als je het laat doen? Wat zou het in beide gevallen kosten?
bedankt voor de reacties
Ik heb nog een vraag:
Mijn remblokjes voor moeten vervangen worden. kan ik dit zelf doen? of is het beter als je het laat doen? Wat zou het in beide gevallen kosten?
bedankt voor de reacties

setje remblokjes zetten kost je tussen de 80 en 120 eu. Het is zelf te doen, maar als je e niets vanaf weet, zou ik dat even laten doen, of iemand mee laten kijken die het vaker heeft gedaan 

ok bedankt heb hem laten maken voor 87 euro, wel te doen dus.