ACT: Twingo I
-
- Contacteer:
284
Niet eens de fiets gepakt???
Wie weet nog een leuke, niet te overdreven, voorbumper voor mijn Twingo. Het liefste gebruikt ivm hak- en zaagwerk
Het is het enige wat overblijft aan ideeen wat ik met een deel van mijn verjaardagsgeld ga doen
Klik

Wie weet nog een leuke, niet te overdreven, voorbumper voor mijn Twingo. Het liefste gebruikt ivm hak- en zaagwerk

Het is het enige wat overblijft aan ideeen wat ik met een deel van mijn verjaardagsgeld ga doen

Klik
gisteren was de laatste dag van de tut zn 11 jarige bestaan......
ie's 12 geworden. en morgen of donderdag krijgt hij z'n cadeau
ie's 12 geworden. en morgen of donderdag krijgt hij z'n cadeau

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De Cartrend Twingo staat weer te koop, helaas met andere velgen.
-
- Über-Spammer
je kan altijd proberen om met een beetje tijd en polyester van een ph1 bumper een RS-look te creeren.
Ongeveer hetzelfde doen zoals in dit topic
Ongeveer hetzelfde doen zoals in dit topic

Ziet er gelijk een stuk minder uit zonder die Schmidts !Ronnie schreef:De Cartrend Twingo staat weer te koop, helaas met andere velgen.
Mee eensRonnie schreef:Het zijn nl ook wel k#t foto's, als je zo je auto te koop aan biedt

Een totaalplaatje zou mooier zijn

Die skirts zijn wel mooi overigens

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik vind het mooie van een RS bumper dat je niet de dikke skirts en andere achterbumper hoeft. Het smoelt de Twingo het mooist zo'n bumper. Die wat jij over houdt is met die soort lip en grote gaten. Die vraagt echt om een setje skirts en achterbumperJacco Osté schreef:Ik heb binnenkort als het goed is nog zo'n andere bumper over, zo een als Don (?) erop heeft
(Die groene Twingo...)
Is dat wat voor je?
Die wat je overhoud bedoel je? Die vind ik best grappig, alleen icm het hele setje. Maar ik zou het zelf niet zo snel kopen. Eerst maar de APK maandag, twee nieuwe voorbanden en hopen dat ik mijn boete niet hoef te betalen... Dan bestel ik misschien een RS bumper gewoon nieuw.
Die bedoel ik jaChris@R5 schreef:Die wat je overhoud bedoel je?

(Waarom koop ik die dan? --> Zit bij een set... Niet nieuw, dus moet er ook weer vanaf

Hou het lekker bij deze voorbumper

stom vraagje.. hoe lang zou het ongeveer mogen duren om schokdempers en vering te vervangen?
-
- Contacteer:
Is een beetje moeilijk te zeggen, verschilt ook waar de auto altijd heeft
gereden b.v: veel woonwerk verkeer met de nodige drempels,
dat vinden je schokbrekers over het algemeen niet zo leuk dus zullen
ze eerder aan vervanging toe zijn als dat de auto veel snelweg km heeft gereden
gereden b.v: veel woonwerk verkeer met de nodige drempels,
dat vinden je schokbrekers over het algemeen niet zo leuk dus zullen
ze eerder aan vervanging toe zijn als dat de auto veel snelweg km heeft gereden
Renault 19 1.8 16V Cabrio
wel, ik bedoel eerder het vervangen zelf... de dealer rekent 4 uur, maar toen k mn dempers gekocht had zei die man dat t gewoon "een vijs losdraaien, demper eruit, nieuwe demper erin, vijs vast" is (vijs is bout/moer).... en dan lijkt 4 uur me best wel veel.. (hoewel er ook wel uitlijning bij zit)
-
- Contacteer:
Oohtut schreef:wel, ik bedoel eerder het vervangen zelf... de dealer rekent 4 uur, maar toen k mn dempers gekocht had zei die man dat t gewoon "een vijs losdraaien, demper eruit, nieuwe demper erin, vijs vast" is (vijs is bout/moer).... en dan lijkt 4 uur me best wel veel.. (hoewel er ook wel uitlijning bij zit)

maar in dat geval moet dat in een uurtje wel te doen zijn
Renault 19 1.8 16V Cabrio
hmmz .. morgen toch mar eens langs gaan om er eens wat vragen over te stellen .....
k ga ervan uit dat veren + dempers vervangen niet zo heel veel langer duurt dan gewoon enkel veren? (effe zeker zijn da'k daar geen al te gek figuur sla
)
k ga ervan uit dat veren + dempers vervangen niet zo heel veel langer duurt dan gewoon enkel veren? (effe zeker zijn da'k daar geen al te gek figuur sla

hmm ok dan.. morgen eerst bij de peugeot hier in t dorp vragen hoe lang dat bij hun zou duren, en dan effe naar de eerst gekozene gaan om daar eens wat vragen te stellen (en eventueel met m'n boeltje naar de peug dealer te gaanJacco Osté schreef:Complete sets is nog veel minder werk

EDIT: nog effe een andere vraag, k heb tegenwoordig redelijk veel last, als ik mn auto wil starten, dat ie gewoon "meuh" zegt, en dat ie zelfs niet "rond gaat". als ie uiteindelijk wel spontaan rondgaat is hij wel meteen tegoei gestart. op zich zou dit me niet te veel kunnen schelen, maar k moet tegenwoordig best wel veel keer prberen voor dat hij rond gaat..
k heb eigenlijk ook maar last van dit probleem sinds m'n kapotte cilinderkop.. zou het kunnen dat dit komt door een slecht op spanning staande riem? of zouden er echt kosten aan zijn?
Rondom zijn het 12 bouten/moeren los (exclusief de wielen dantut schreef:hmm ok dan.. morgen eerst bij de peugeot hier in t dorp vragen hoe lang dat bij hun zou duren, en dan effe naar de eerst gekozene gaan om daar eens wat vragen te stellen (en eventueel met m'n boeltje naar de peug dealer te gaanJacco Osté schreef:Complete sets is nog veel minder werk)

Eitje

EDIT: nog effe een andere vraag, k heb tegenwoordig redelijk veel last, als ik mn auto wil starten, dat ie gewoon "meuh" zegt, en dat ie zelfs niet "rond gaat". als ie uiteindelijk wel spontaan rondgaat is hij wel meteen tegoei gestart. op zich zou dit me niet te veel kunnen schelen, maar k moet tegenwoordig best wel veel keer prberen voor dat hij rond gaat..
k heb eigenlijk ook maar last van dit probleem sinds m'n kapotte cilinderkop.. zou het kunnen dat dit komt door een slecht op spanning staande riem? of zouden er echt kosten aan zijn?
Mijn laatste "meuh" kostte me een nieuwe accu

mijn accu is bijna 2 maand oud...Jacco Osté schreef: Mijn laatste "meuh" kostte me een nieuwe accu
Toch kan hij erg vet staan als je dit weer zietJacco Osté schreef:Eraf tjoppen bedoel je
Nah... Vind het echt nix...
Als ik nou nog geen projectjes had

[img]http://img.photobucket.com/albums/v474/ ... /KT033.jpg[/img]