met NOS stickers haal je er toch sowieso al 25pk meer winst uit?Steven schreef: Of zaten er vette spoilers op en NOS stickers enzo?
Yeps, 140 en 170 pk zijn exact dezelfde motor, die 140 wordt vanaf 3000 toeren ofzo gewoon fors geknepen.Steven schreef:De 140pk valt naar 170 te chippen via Rica geloof ik, dat vermogen schijnt weggeschreven te zijn in de chip.
Ligt aan het bouwjaar. Hier heb je een lijstje om het ff op te zoekenARNO16V schreef:Is een Golf 4 Gti, zo'n ding met een 1.8 20v turbo met 150 pk, enkel met een chippie naar 210 pk te krijgen?
M'n buurman heeft zo'n golf en beweerdt dat hij dus 210 pk heeft alleen met een chippie, en toch is m'n Rs sneller. (met een G-tech getest)
Als jij het zegt geloof ik het gelijk, kijk maar eens wat ze met een SEAT doen, als hij bij ABT geweest is.-jo- schreef:en toch gaan die 20V's graag over de 300pk... Denk ervan wat je wil maar het is 1 van de best tunnende motoren.
Jup Jeroen Dik met zijn Leon o.a.Steven schreef:Idd kep al van vermogens van dik 550pk gehoord met goeie driveability
Beetje 4G63 mitzu-style
Yep, mits je die formule kiest... zijn wat regeltjes aan verbonden... max zoveel km's/jaar, max zoveel km's van je thuis af... enkel voor meetings of dergelijke, mag je ietsje verder... verder weet ik er ook niets van...ARNO16V schreef:En dan mag je wel ieder willekeurig blok d'r in lepelen?