-PAZ- schreef:Maatje van me heeft met een remus gereden op zijn gtt, als je origenele midden demper er nog onder zit hoor je dus echt bijna geen verschil met alles origeneel. Zelfs nadat we de middendemper er van tussen gehaalt hadden had je weinig of nix meer aan geluid. Met andere woorden, een remus dempt erg veel en geeft dus bijna geen extra geluid
thx, meer moest ik dus nie weten
ik ben het zo een beetje aant rondvragen want moet tegen Maart naar de keuring en zit nu met een sidepipe met een supersprintpot ertussen, maakt ook een zeer mooi lawaai maar probleem is als ze hier een sidepipe zien dat je aan de kant moet
LeOke schreef:weet ik ray, heb je een paar topics geleden nog gezegd
zo zot van je devil
tja devil klinkt ook het mooiste onder een GTT, maar wil je hard geluid en ook mooi dan zou ik de big bore van K-tec pakken geeft mooi geluid volgens mensen die me horen rijden lijkt het op een impreza turbo geluid, en die geeft tevens ook een leuek performance verbetering volgens k-tec
-PAZ- schreef:Maatje van me heeft met een remus gereden op zijn gtt, als je origenele midden demper er nog onder zit hoor je dus echt bijna geen verschil met alles origeneel. Zelfs nadat we de middendemper er van tussen gehaalt hadden had je weinig of nix meer aan geluid. Met andere woorden, een remus dempt erg veel en geeft dus bijna geen extra geluid
thx, meer moest ik dus nie weten
ik ben het zo een beetje aant rondvragen want moet tegen Maart naar de keuring en zit nu met een sidepipe met een supersprintpot ertussen, maakt ook een zeer mooi lawaai maar probleem is als ze hier een sidepipe zien dat je aan de kant moet
Ik rijd op mijn gtt met 2.5 inch side pipe van K-tec dit geeft een lekker geluidje, niet super hard. En hier geen enkel probleem met de keuring
Ik snap werkelijk niet wat mensen aan het Devil-geluid op een GT vinden... Het lijkt alsof de uitlaat er elk moment onderuit kan vallen. Bij elke andere auto zal iedereen zich afvragen wat voor enorme SuperFonz er nu weer voorbij komt met z'n getjoende kutbak. Maar nee, 'bij een GT is het cool...' Nee, mensen, bij een GT is het ook niet cool.
Persoonlijk vind ik dat een uitlaat pas herrie moet gaan maken als ie echt aan het werk gezet wordt. Bij normaal rijden gewoon timide, maar als je het gas intrapt voor een lekker stukkie doortrekken moet ie effe gaan brullen.
Maar ja, da's altijd persoonlijk... Ik wil geen uitlaat om aandacht te trekken langs de boulevard, ik wil een auto voor mezelf.
Ik moet zeggen dat ik wat dat betreft er tevreden ben over de K-tec pijp die er bij mij onderhangt. Bij normaal rijden een beschaafde brom, helemaal niet overdreven. En als de turbo druk levert en je vol op het gas gaat word het geluid iets luider, maar ook nog helemaal niet overdreven
Merijn schreef:Ik snap werkelijk niet wat mensen aan het Devil-geluid op een GT vinden... Het lijkt alsof de uitlaat er elk moment onderuit kan vallen. Bij elke andere auto zal iedereen zich afvragen wat voor enorme SuperFonz er nu weer voorbij komt met z'n getjoende kutbak. Maar nee, 'bij een GT is het cool...' Nee, mensen, bij een GT is het ook niet cool.
Fonzie is echt wel de man, de enige echte ouwe Arthur Winkler. leeft ie nog eigelijk? door hem heb ik ook jaren met een kammetje gelopen
Toch wel gaaf dat ze al die oudere series weer uitzenden, happy day's, the A-team. En the Duckes of Hazzard mogen ze van mij ook wel weer eens de buis opgooien
-PAZ- schreef:Ik moet zeggen dat ik wat dat betreft er tevreden ben over de K-tec pijp die er bij mij onderhangt. Bij normaal rijden een beschaafde brom, helemaal niet overdreven. En als de turbo druk levert en je vol op het gas gaat word het geluid iets luider, maar ook nog helemaal niet overdreven
valt wel tot de 120km/u daarboven wordt me het geluid toch iets te veel hoor.
met die side pipe.
is alleen wel super leuk als je het gas loslaat en dan by 3000 t/pm de uitlaat begint te knallen .
Merijn schreef:Ik snap werkelijk niet wat mensen aan het Devil-geluid op een GT vinden... Het lijkt alsof de uitlaat er elk moment onderuit kan vallen. Bij elke andere auto zal iedereen zich afvragen wat voor enorme SuperFonz er nu weer voorbij komt met z'n getjoende kutbak. Maar nee, 'bij een GT is het cool...' Nee, mensen, bij een GT is het ook niet cool.
tsss... , al eens in gt met open pijp gereden merijn? En wat andere mensen van mij denken kan me niet zo veel schelen.
Johan schreef: En wat andere mensen van mij denken kan me niet zo veel schelen.
Reageer dan ook niet.
Nee, ik heb nog niet met een GT met open pijp gereden... En ik wil best een open pijp, maar ik vind het geluid van jouw Devil niet echt mooi, maar dat heb ik je al wel eerder een keer verteld. Is geen kritiek, da's een mening. Ben maar blij, anders had ik er misschien ook wel 1 aangeschaft.