tegenstanders afschieten als ze op een ronde gezet wordenGabri van der Veen schreef:wat gaat williams met dat 'jachtgeweer' doen wat op een uitlaat moet lijken

die auto van alonso is inderdaad mooi, maar belangrijker, blijft die heel

tegenstanders afschieten als ze op een ronde gezet wordenGabri van der Veen schreef:wat gaat williams met dat 'jachtgeweer' doen wat op een uitlaat moet lijken
Paul1916v schreef:Dit zijn toch nog de tijdelijke kleuren?
Gabri van der Veen schreef:oftewel Duupke's nieuwe tenue voor meetings
Robert-Jan schreef:Dat wordt een nieuw petje bestellen!
Die ouwe petjes van het team waren ook van Puma, alleen de petjes van de merchandise waren merkloos, dus wie weet gaat het meevallen...Robert-Jan schreef:Ik gok wel dat de petjes duurder worden de oude zijn merkloos en nu krijgen we ''heuze'' Puma petjes
Nooit op gelet eerlijk waar weet alleen dat ik nu zo'n merkloos ding op me harses hebDuupke (Ronald) schreef:
Die ouwe petjes van het team waren ook van Puma, alleen de petjes van de merchandise waren merkloos, dus wie weet gaat het meevallen...
je hebt een collector's itemRobert-Jan schreef:Nooit op gelet eerlijk waar weet alleen dat ik nu zo'n merkloos ding op me harses hebDuupke (Ronald) schreef:
Die ouwe petjes van het team waren ook van Puma, alleen de petjes van de merchandise waren merkloos, dus wie weet gaat het meevallen...