Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Luco/Alpine-racer schreef:hee sleutelgekken
ben een beetje aan het vogelen in de loods en heb ff een vraagje
kan ik op 4,5 meter X 6,5 meter een beetje fatsoenlijk een brug kwijt en dan tegen de kopkant een werkblad van 60 diep
dan blijft er dus 5,90 over en dan kan de camper nog net de brug op
maar dat zal sporadisch zijn
die 4,5 dacht ik zelf van dat dat wat krap was?
doorrijbreedte 2,87+30+30 voor de poten= 3,47
dan heb je aan beide kanten tussen de poten nog net 50 cm over en richting de zijkant van een vijf zal dat dan ongeveer 1,3 zijn?
is dat te doen of krijg ik daar spijt van?
breedte kan ik wel iets aanpassen, maar aan 1 kant
Wij hebben ook een brug in de garage. De maten weet ik niet precies uit me hoofd. Ik gok 4 bij 6 ofzo. en een blad van 50cm. Maar dat gaat goed hoor. Een 5 past met gemak op de brug. Die m3 wat minder(je kan er moeilijk omheen).
een stoomcleaner is absoluut geen hogedrukreiniger hoor
een hogedrukreiniger geeft alleen wat druk met koud water
een stoomcleaner, de naam zegt het al levert veel meer druk en dan ook nog eens met heet water
werkt dus veel beter dan een hogedruk reiniger
Luco/Alpine-racer schreef:voor vrijdag 12 uur moet iemand een start gaan maken met het oplossen van de klacht, en dat gaat deze afdeling bewaken
Zo ging het bij mij ook ongeveer, je krijgt nu als het goed is ook een brief van Planet dat je klacht in behandeling is met een ref nr!
Maar vertrouw me als ik zeg dat je het beste eind van de week nog een keer KPN kan bellen, dat deed ik ook steeds en dan zit er nog meer vaart achter!
Luco/Alpine-racer schreef:voor vrijdag 12 uur moet iemand een start gaan maken met het oplossen van de klacht, en dat gaat deze afdeling bewaken
Zo ging het bij mij ook ongeveer, je krijgt nu als het goed is ook een brief van Planet dat je klacht in behandeling is met een ref nr!
Maar vertrouw me als ik zeg dat je het beste eind van de week nog een keer KPN kan bellen, dat deed ik ook steeds en dan zit er nog meer vaart achter!
een stoomcleaner, de naam zegt het al levert veel meer druk en dan ook nog eens met heet water
jaja in snelle jip en janneke taal is het gewoon een hogedruk reiniger, hij reinigd toch onder hoge druk
Bij wasstraat waar ik werkte kon je genees met 1 hand de spuit vast houden als je ging spuiten
Overigens onze huis tuin en keuken hoge druk reiniger komt ook gewoon warm water uit
jaja in snelle jip en janneke taal is het gewoon een hogedruk reiniger, hij reinigd toch onder hoge druk
Bij wasstraat waar ik werkte kon je genees met 1 hand de spuit vast houden als je ging spuiten
Overigens onze huis tuin en keuken hoge druk reiniger komt ook gewoon warm water uit
lol ik denk dat je even moet kijken hoe een stoomcleaner werkt en een hogedrukspuit..........en er is een verschil tussen warm en heet water