ACT: 5 GT Turbo.
-
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
- Locatie: Utrecht
Er zijn wel wat overgangsmodellen geweest
Maar dit is anders: Die bumperstrips zijn ook fase2 bijv. en de hele achterklep is volgens mij ook fase2. Zitten ook stoffen deurpanelen in, maar dan zonder electrische ramen --> Geen comfortpakket. Weinig 'origineel' aan dus...
Tis duidelijk een samenraapsel
Maar dit is anders: Die bumperstrips zijn ook fase2 bijv. en de hele achterklep is volgens mij ook fase2. Zitten ook stoffen deurpanelen in, maar dan zonder electrische ramen --> Geen comfortpakket. Weinig 'origineel' aan dus...
Tis duidelijk een samenraapsel

-
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
- Locatie: Utrecht

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
- Locatie: Utrecht
Denk dat mijne straks hier ook op lijkt 

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
ff een vraagske zetten se...
ik ben op zoek naar een uitlaat, wat raden jullie me aan om te kopen
heb al gekeken op MCBP, K-tec, scorpion en devil.. Mss dat jullie nog merken kennen en mss ook een geluidsfragment? want ik wil geen geld op tafel leggen en dan beklagen dat het maar een saai geluidje is hé!!!
bedankt op voorhand
ik ben op zoek naar een uitlaat, wat raden jullie me aan om te kopen
heb al gekeken op MCBP, K-tec, scorpion en devil.. Mss dat jullie nog merken kennen en mss ook een geluidsfragment? want ik wil geen geld op tafel leggen en dan beklagen dat het maar een saai geluidje is hé!!!
bedankt op voorhand
Er stond vandaag een org. PH II GTT bij ons in de werkplaats voor een grote beurt en een nw org. uitlaatsysteem.....
Blijkt dat Renault een aanpassing heeft gedaan, als je nu een org. einddemper besteld, krijg je ineens een dikke ronde glimmende eindpijp....
(ipv een klein naar benedewijzend dikker tuutje)....
Zal morge ff het kenteken nakijken, echt een frisse org. GT, voormij (en Haas) een onbekende

Blijkt dat Renault een aanpassing heeft gedaan, als je nu een org. einddemper besteld, krijg je ineens een dikke ronde glimmende eindpijp....


Zal morge ff het kenteken nakijken, echt een frisse org. GT, voormij (en Haas) een onbekende
ahaa, ik zal morgen nog s wat filmpjes posten van de beruchte Devil flammenrohrLeOke schreef:ff een vraagske zetten se...
ik ben op zoek naar een uitlaat, wat raden jullie me aan om te kopen
heb al gekeken op MCBP, K-tec, scorpion en devil.. Mss dat jullie nog merken kennen en mss ook een geluidsfragment? want ik wil geen geld op tafel leggen en dan beklagen dat het maar een saai geluidje is hé!!!
bedankt op voorhand

Immer wieder die verdammte Holländer
wat moet zo'n originalausstattungsystem nog kosten?Ivo van Achthoven schreef:Er stond vandaag een org. PH II GTT bij ons in de werkplaats voor een grote beurt en een nw org. uitlaatsysteem.....![]()
Blijkt dat Renault een aanpassing heeft gedaan, als je nu een org. einddemper besteld, krijg je ineens een dikke ronde glimmende eindpijp....![]()
(ipv een klein naar benedewijzend dikker tuutje)....
Zal morge ff het kenteken nakijken, echt een frisse org. GT, voormij (en Haas) een onbekende
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Open uitlaat (vanaf downpipe K-Tec RVS met dubbel eindstuk):
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven
aaahhh, das een deal!!!-Ray- schreef:ahaa, ik zal morgen nog s wat filmpjes posten van de beruchte Devil flammenrohrLeOke schreef:ff een vraagske zetten se...
ik ben op zoek naar een uitlaat, wat raden jullie me aan om te kopen
heb al gekeken op MCBP, K-tec, scorpion en devil.. Mss dat jullie nog merken kennen en mss ook een geluidsfragment? want ik wil geen geld op tafel leggen en dan beklagen dat het maar een saai geluidje is hé!!!
bedankt op voorhand
die van MB maak ik dus ook lekker zelf he!
vanaf de turbo dus inclusief de elbow 2,5" open systeem tot in de originele uitsparing in de bumper volledig van RVS
vanaf de turbo dus inclusief de elbow 2,5" open systeem tot in de originele uitsparing in de bumper volledig van RVS

Heerlijk geluidjeMartijnG schreef:Open uitlaat (vanaf downpipe K-Tec RVS met dubbel eindstuk):
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven

ben ik toch niet gek op, mijn maakt nu ook ong. zo'n geluid met een supersprintpot en sidepipeMartijnG schreef:Open uitlaat (vanaf downpipe K-Tec RVS met dubbel eindstuk):
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven
Het uitlaatgeluid is over het algemeen niet echt heel verschillend:
Mijn ervaring van hard naar zacht:
-Volledig open (Devil groep N/zelfbaksel): heel schel, kan enorme klappen maken. Bij 120 op de snelweg verrassend stil. Stationair een beetje tractor achtig.
-Ktec sidepipe, iets minder schel als volledig open. Wel enorm aanwezig, zeker op de snelweg echt pittige brom. Wel leuk bij tunnels met het raam open, maar verder met verlaging erg onpraktisch door de dikke middendemper.
-Ktec 2,25" slashcutding, wat mij betreft de beste pijp. Geeft leuke performance, bromt een beetje op de snelweg en bij volgas brult ie toch heerlijk. Verder bij rustig rijden niet enorm aanwezig en goed te monteren.
-Scorpion 2,5", niet echt veel ervaring mee, maar bij Florus toch wel een beetje kunnen peilen. Ding is stukken stiller als de Ktec, verder lijkt het geluid er wel op.
Voor filmpjes, waar is de bodegraafse circuitdagfilm? Daar hoor je wel diverse GT's voorbij sjezen.
Mijn ervaring van hard naar zacht:
-Volledig open (Devil groep N/zelfbaksel): heel schel, kan enorme klappen maken. Bij 120 op de snelweg verrassend stil. Stationair een beetje tractor achtig.
-Ktec sidepipe, iets minder schel als volledig open. Wel enorm aanwezig, zeker op de snelweg echt pittige brom. Wel leuk bij tunnels met het raam open, maar verder met verlaging erg onpraktisch door de dikke middendemper.
-Ktec 2,25" slashcutding, wat mij betreft de beste pijp. Geeft leuke performance, bromt een beetje op de snelweg en bij volgas brult ie toch heerlijk. Verder bij rustig rijden niet enorm aanwezig en goed te monteren.
-Scorpion 2,5", niet echt veel ervaring mee, maar bij Florus toch wel een beetje kunnen peilen. Ding is stukken stiller als de Ktec, verder lijkt het geluid er wel op.
Voor filmpjes, waar is de bodegraafse circuitdagfilm? Daar hoor je wel diverse GT's voorbij sjezen.

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
k-tec big bore dat klinkt



-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
dat 2.25 ich systeem dat is toch de big bore van k-tec?Steven schreef:Klikkie
Ik baal nog steeds dat die muziek zo hard staat, maargoed mijn antracietgrijze ex-hok rijd met een Ktec 2,25" pijp.
Er is ergens nog wel een ander filmpje, maar die kan ik zo 1,2,3 ff niet vinden.
die heb ik ook onder mijn gte-turbo is van af turbo 2.25 inch zal aankomend weekend filmpje proberen te maken.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Nog een mooie devil gr. n:Steven schreef:Mijn ervaring van hard naar zacht:
-Volledig open (Devil groep N/zelfbaksel): heel schel, kan enorme klappen maken. Bij 120 op de snelweg verrassend stil. Stationair een beetje tractor achtig.
Filmpje

Laatst gewijzigd door Johan op vr 19 jan 2007 9:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Complete Groep N uitlaat van OMP. 50mm RVS pijp van voor naar achter en een simple RVS einddemper met eindstuk van 85 mm is gewoon leverbaar. Geluid :
Devil eindpijpen maat 85 en XL 102 zijn gewoon leverbaar via Frankrijk.
Helaas geen flammenrohr.
Uitlaatpijp van Devil is op de site nog beschikbaar, maar wordt tot nader order nog niet geproduceerd. Wel binnenkort als het meezit.
Zie onderstaand antwoord van Devil zelf van DEZE week.
Bonjour,
Nous accusons reception de votre email et vous remercions pour l'intérêt que vous portez aux produits de notre marque.
La référence 71021 n'est plus disponible pour le moment mais la production devrait être relancée.
Les références 50201 et 50184 sont toujours disponibles.
Pour toutes commandes nous vous remercions de prendre contact avec un revendeur de pièces automobiles.
Sincères salutations.
DEVIL SAS
----- Original Message -----
From: Sophie Deville
To: export
Sent: Tuesday, January 16, 2007 9:21 AM
Subject: Fw: SITE INTERNET : Devenir fournisseur
----- Original Message -----
From: Achat
To: DEVIL SA
Sent: Tuesday, January 16, 2007 8:27 AM
Subject: Fw: SITE INTERNET : Devenir fournisseur
----- Original Message -----
From: formprocess@w3line.fr
To: achat@devil.fr
Sent: Monday, January 15, 2007 4:59 PM
Subject: SITE INTERNET : Devenir fournisseur
Origine Site internet
Date - Heure 15/01/2007 - 16:56:43
Formulaire DEVIL_achat
Numéro 739752
Objet SITE INTERNET : Devenir fournisseur
nom Straver
prenom Arco
adressel1 Wilde Wingerdlaan 139
cp 2803 VW
ville GOUDA
pays Pays-Bas
telephone 0032-624856698
mail
commentaires Bonjour,
J'ai een question pour vous.
Le Devil 71021, 50201 et 50184. Sont le silencieux et le tube pour le Renault 5 GT Turbo tous "on stock" ??
Merci beaucoup.
Arco Straver

Devil eindpijpen maat 85 en XL 102 zijn gewoon leverbaar via Frankrijk.
Helaas geen flammenrohr.
Uitlaatpijp van Devil is op de site nog beschikbaar, maar wordt tot nader order nog niet geproduceerd. Wel binnenkort als het meezit.
Zie onderstaand antwoord van Devil zelf van DEZE week.
Bonjour,
Nous accusons reception de votre email et vous remercions pour l'intérêt que vous portez aux produits de notre marque.
La référence 71021 n'est plus disponible pour le moment mais la production devrait être relancée.
Les références 50201 et 50184 sont toujours disponibles.
Pour toutes commandes nous vous remercions de prendre contact avec un revendeur de pièces automobiles.
Sincères salutations.
DEVIL SAS
----- Original Message -----
From: Sophie Deville
To: export
Sent: Tuesday, January 16, 2007 9:21 AM
Subject: Fw: SITE INTERNET : Devenir fournisseur
----- Original Message -----
From: Achat
To: DEVIL SA
Sent: Tuesday, January 16, 2007 8:27 AM
Subject: Fw: SITE INTERNET : Devenir fournisseur
----- Original Message -----
From: formprocess@w3line.fr
To: achat@devil.fr
Sent: Monday, January 15, 2007 4:59 PM
Subject: SITE INTERNET : Devenir fournisseur
Origine Site internet
Date - Heure 15/01/2007 - 16:56:43
Formulaire DEVIL_achat
Numéro 739752
Objet SITE INTERNET : Devenir fournisseur
nom Straver
prenom Arco
adressel1 Wilde Wingerdlaan 139
cp 2803 VW
ville GOUDA
pays Pays-Bas
telephone 0032-624856698
commentaires Bonjour,
J'ai een question pour vous.
Le Devil 71021, 50201 et 50184. Sont le silencieux et le tube pour le Renault 5 GT Turbo tous "on stock" ??
Merci beaucoup.
Arco Straver
ben wel nieuwsgierig naar het geluid van een scorpion ook, een paar (50) posts geleden heb ik gelezen dat die uitlaat een boxerachtig lawaai maakt...
en is dit iets om naar uit te kijken:?
http://www.theautosportcompany.nl/viewd ... =252#boven
OMP groep N
en is dit iets om naar uit te kijken:?
http://www.theautosportcompany.nl/viewd ... =252#boven
OMP groep N
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Super lekker geluid! Hoe krijg dat getrompetter bij gas los? En wat voor geluid krijg ik bij het verwijderen van m'n middendemper met originele einddemper?MartijnG schreef:Open uitlaat (vanaf downpipe K-Tec RVS met dubbel eindstuk):
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... bodegraven
ik heb mijn originele dempertje d'r weer onder gezet en een mooi sierstukje d'rop gelast, kwerd gek van de brom
dus bij deze te koop (RVS);
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... itlaat.jpg[/img]

dus bij deze te koop (RVS);
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... itlaat.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
LeOke schreef: en is dit iets om naar uit te kijken:?
http://www.theautosportcompany.nl/viewd ... =252#boven
OMP groep N
Die is voor een Ph.II volgens mij en niet die ik bedoelde.
Dat is deze :
OMP QN017. Maybe dat ie nog heeft liggen.
En dat is de groep N-pijp die ik bedoelde.
En ja, ik heb 'm gehoord op een video.
Fijn ralley-geluid.

Vandaag nogsteeds bij ons in de werkplaats voor verse APK,
Renault 5 GT Turbo PH II
TG-23-ZZ
Zilvergrijs metallic
witte blinkers
13"speedline PH II wieltjes
verders standaard en org.
onder de kap echt hagelnieuw....
Blijft leuk...zo'n ding in de werkplaats, van een man uit R'dam 's Gravenweg...
Renault 5 GT Turbo PH II
TG-23-ZZ
Zilvergrijs metallic
witte blinkers
13"speedline PH II wieltjes
verders standaard en org.
onder de kap echt hagelnieuw....

Blijft leuk...zo'n ding in de werkplaats, van een man uit R'dam 's Gravenweg...
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
ff een vraagje tussendoor
, de voorruit van een 5-je , zit die vastgelijmd, of alleen in de rubbers?
ik wil binnenkort eens wat roest gaan weghalen rondom de voorruit , dus de ruit mot eruit
, de voorruit van een 5-je , zit die vastgelijmd, of alleen in de rubbers?
ik wil binnenkort eens wat roest gaan weghalen rondom de voorruit , dus de ruit mot eruit

-
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr 5 jan 2007 22:40
- Car: 5 GTT/RS4
- Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Morgen ga ik naar de blauwe phase 2 kijken, hopen dat het was is
.. Heeft alleen roesplekje op de achterklep onder de ruit. Dus laten we hopen dat t wat wordt.
ik laat het morgen weten...
Grtz
Brana


Grtz
Brana