ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
ja hoor, als ik het financieel voor elkaar heb komt er een "6doggiebox" onder maar die dingen zijn zooooooooo duur... Een gewone 5bak met syncrokit en sadevsper kost al 2200£+inruil van een oude bak. En ik heb er niet 1 nodig maar 2, de quadra wordt geladen met dat blok van Marcel (430 pk ralleycross, superproductie onderdelen)

ik denk dat de toertocht het eerste evenement is in nederland (of is dat de opening?) Dan wil ik gerust wel een paar ritjes maken.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Opening is een paar weken eerder..
ben erg benieuwd Jo!
ben erg benieuwd Jo!

kan die quadra dat vermogen wel aan?? dacht altijd dat die 4 X 4 het nooit zo prettig vonden als er echte vermogens gedraait werden-jo- schreef:ja hoor, als ik het financieel voor elkaar heb komt er een "6doggiebox" onder maar die dingen zijn zooooooooo duur... Een gewone 5bak met syncrokit en sadevsper kost al 2200£+inruil van een oude bak. En ik heb er niet 1 nodig maar 2, de quadra wordt geladen met dat blok van Marcel (430 pk ralleycross, superproductie onderdelen)
R5GTT. Drive it like you stole it
waar haal jij je info ?-PAZ- schreef:kan die quadra dat vermogen wel aan?? dacht altijd dat die 4 X 4 het nooit zo prettig vonden als er echte vermogens gedraait werden-jo- schreef:ja hoor, als ik het financieel voor elkaar heb komt er een "6doggiebox" onder maar die dingen zijn zooooooooo duur... Een gewone 5bak met syncrokit en sadevsper kost al 2200£+inruil van een oude bak. En ik heb er niet 1 nodig maar 2, de quadra wordt geladen met dat blok van Marcel (430 pk ralleycross, superproductie onderdelen)
http://www.superkitcar.nl/chris/ren11.JPG
http://www.superkitcar.nl/chris/ren3.JPG
http://www.superkitcar.nl/chris/ren4.JPG
http://www.superkitcar.nl/chris/ren5.JPG
http://www.superkitcar.nl/chris/ren6.JPG
http://www.superkitcar.nl/chris/ren7.JPG
http://www.superkitcar.nl/chris/ren8.JPG
is dat dan nog standaard renault spul of ookal allemaal op maat gemaakt.
wist het ook niet zeker, dacht het eens ergens gelezen te hebben dat de 4 x 4 's minder vermogen konden hebben dan de fwd. Maar als dat niet zo is alleen maar beter toch
, met een quardra krijg je 400pk een stuk beter aan de grond dan met een fwd lijkt me 
wist het ook niet zeker, dacht het eens ergens gelezen te hebben dat de 4 x 4 's minder vermogen konden hebben dan de fwd. Maar als dat niet zo is alleen maar beter toch

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je favoriete stukje-jo- schreef: @ Dennis, test gedaan op die 2vaksbaan waar we die toyota zijn tegengekomen.

Working on itSteven schreef:Tenminste nog iemand binnen RTC die echte pk's draait

-
Renault Clio 16v vs. Renault Twingo 1.2 16v
ik hou mn mond maar
ik hou mn mond maar

2 keer met de gt tegen een Impreza. De een was een vrij nieuwe en de andere een van de eerste uitvoeringen. Beide waren net wat sneller maar de gt draait "maar" 1bar onder de gasklep. Binnenkort maar eens naar de 1,3bar 

-
- Car: R19.R
Ach die V5 rotzooi stelt helemaal niks voor, helemaal niet in zo'n lomp zware passat

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Twingo vs 306 xs 1.6 (PR-JS-81) 1-0
Ik dacht rustig links te gaan staan, maar zag hem redelijk trekken dus probeerde hem bij te houden, tot de 145 bleef ik naast hem en toen kon ik ervoor kruipen
Volgens mij zat hij toch ook aardig vol gas, hoewel ik het niet kan geloven, zag hem later nog wel raar kijken bij een verkeerslicht
Ik dacht rustig links te gaan staan, maar zag hem redelijk trekken dus probeerde hem bij te houden, tot de 145 bleef ik naast hem en toen kon ik ervoor kruipen

Volgens mij zat hij toch ook aardig vol gas, hoewel ik het niet kan geloven, zag hem later nog wel raar kijken bij een verkeerslicht

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
kijken wat ie doetGerryTT schreef:2 keer met de gt tegen een Impreza. De een was een vrij nieuwe en de andere een van de eerste uitvoeringen. Beide waren net wat sneller maar de gt draait "maar" 1bar onder de gasklep. Binnenkort maar eens naar de 1,3bar

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
wel apart, die v tecs hebben 125 pk van zo'n oude crx civic, van 0 naar 100 in 8,1 secondenPatrickG schreef:Williams - Civic Crx Coupe 1.6 V-tec
1-0![]()
Had het wel moeilijker verwacht. De honda bestuurder bleef strak vooruit kijken toen ik een duimpje wou geven
ik zat afg zaterdag ff te dollen met een civic vtec 1.6 vanaf bouwjaar 1995, die hebben 160 pk en zijn ongeveer even snel, het ging ook precies op tegen de clio 16v
-
- Contacteer:
GTT vs sigaar in bmw 525 touring 2-0
vanaf Harderwijk naar Lelystad bij de stoplichten
voor de Shell daar en de stoplichten erna
nog een keer
vanaf Harderwijk naar Lelystad bij de stoplichten
voor de Shell daar en de stoplichten erna
nog een keer

-
Clio 16v vs Volvo S60 2.4
had zo'n gevoel dat de bestuurder niet voluit ging, in eerste instantie trok ie m van me weg, maar kon m laterna wel weer voorbij
had zo'n gevoel dat de bestuurder niet voluit ging, in eerste instantie trok ie m van me weg, maar kon m laterna wel weer voorbij

Ja, de bestuurd deed denk iets niet goed. Die 1.6 v-tecs hebben op autoweek 150 pk en gaan in 7,1 sec naar de 100 tegenover 7,8 van de williams.willow schreef: wel apart, die v tecs hebben 125 pk van zo'n oude crx civic, van 0 naar 100 in 8,1 seconden
ik zat afg zaterdag ff te dollen met een civic vtec 1.6 vanaf bouwjaar 1995, die hebben 160 pk en zijn ongeveer even snel, het ging ook precies op tegen de clio 16v
klopt niet hoor, ik heb zelf in een vtech del sol gereden, en had cker niet het idee dat ie sneller was dan mijn clio 16v..PatrickG schreef:Ja, de bestuurd deed denk iets niet goed. Die 1.6 v-tecs hebben op autoweek 150 pk en gaan in 7,1 sec naar de 100 tegenover 7,8 van de williams.willow schreef: wel apart, die v tecs hebben 125 pk van zo'n oude crx civic, van 0 naar 100 in 8,1 seconden
bij mij word er 0-100 in 8 seconden aangegegeven voor de vtec
die dingen zijn in lage toeren egt supertraag maar de vtec maakt het goed en die komt er pas bij 5500 rpm in
5GTT vs Subaru Impreza
Geen schijn van kans!
Voertuigsoort Personenauto
Merk SUBARU
Handelsbenaming IMPREZA
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 2457 cm3
Vermogen 169 KW
Aantal zitplaatsen 5

Geen schijn van kans!

Voertuigsoort Personenauto
Merk SUBARU
Handelsbenaming IMPREZA
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 2457 cm3
Vermogen 169 KW
Aantal zitplaatsen 5
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Mijn 1.8 RSI --->Megane coupe 2.0 is 1-0 voor mij
En Golf 4 2.0 ook zwaai zwaai!! 2-0!!
206 GTI wou niet helemaal lukken... vanaf 140-150 trekt ie door he! (16V),Wel zware bakken zeg al deze wagens... aangezien mijn 950 kg +-
Groeten Jeroen
En Golf 4 2.0 ook zwaai zwaai!! 2-0!!
206 GTI wou niet helemaal lukken... vanaf 140-150 trekt ie door he! (16V),Wel zware bakken zeg al deze wagens... aangezien mijn 950 kg +-
Groeten Jeroen
volgens mij heb jij toch gelukt dat je een rete snelle wagen hebt...Dennis_16v schreef:Clio 16v vs Volvo S60 2.4
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03