Hoi,
Men GTT begint raar te doen.
Volgend probleem:
Wanneer ik hem stationair laat draaien geen probleem, wanneer ik dan gas bij geef heeft hij een dood punt. Na een tijdje herstelt hij zich.
Ik heb dus direct na stationair een punt waar hij geen brandstof geeft.
Wat denken jullie?
Ik dacht aan een carbu revisie, en klaar.
brandstofpomp denk ik niet, want na het dode punt doed hij normaal.
Misschien valse lucht? Heb al een collector pakking besteld.
Ontsteking lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Nog een vraagje over een carburevisieset. Deze die ze aanbieden bij MB carperfomance, is deze goed voor alle carbu's. Want weet dat je bij GTT 2 verschillende carbu's hebt. Ze zien er hetzelfde uit maar verschillen lichtjes intern. Alle twee SOlex DIS, maar twee verschillende typenummers.
Kan iemand mij hier raad bij geven waar ik me deze het beste aanschaf.
Greetz
Stef
brandstofvoorziening vraagje GTT
Die setjes zijn gewoon alleen wat pakkinkjes en membraanpies, die verschillen niet over die 2 carbs.
Probleem bij jou is ws. dat je acceleratiepomp blijft hangen, de gasklep heeft aan de andere kant van je gaskabelkant nog een armpje die onder je carb door tegen een armpje aan de zijkant drukt via een veertje.
Dat is je accelpompje, die blijft nog wel eens hangen. Beetje heen en weer hengelen met een schroevendraaier wil nog wel eens helpen.
Probleem bij jou is ws. dat je acceleratiepomp blijft hangen, de gasklep heeft aan de andere kant van je gaskabelkant nog een armpje die onder je carb door tegen een armpje aan de zijkant drukt via een veertje.
Dat is je accelpompje, die blijft nog wel eens hangen. Beetje heen en weer hengelen met een schroevendraaier wil nog wel eens helpen.