En daarnaast wil ik m'n Hello Kitty achterbank nog niet opgeven

Hé kanjerlotus-62 schreef:heeeeee buurvrouwtje en buurmannetje, nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat die kitty bak nou maar eens af mag komen want zie jullie niet meer dus neem ik aan dat jullie hard aan het wagentje bezig zijn. je zou ook wat minder op het forum aanwezig kunnen zijn wilma en wat meer tijd aan je auto bestedenhoe staat het met de voorderingen? groetjes van de buurman
Je ziet het! Eén asje zit al op z'n plekPetertje5 schreef:Lekker bezig geweest dus! puntje erbij voor jullie beiden
Luco/Alpine-racer schreef:pfffffff wat een werk zeg, respect hoor dat zou ik niet op kunnen brengen
en die oliedop![]()
prachtig
ben echt benieuwd naar het eerste stoplichtsprintje, om dan die verbaasde blikken te zien als ze het roze monstertje snel kleiner zien worden voor hun
Gabri van der Veen schreef:die kabelboom zag er anders vrij simpel uit in die andere twingo![]()
Is die kabelboom een beetje compleet om alles aan te sluiten, want daar is bij het loshalen van die kabelboom niet echt naar gekeken.
elektra is echt veel werk jadennisvr schreef:Luco/Alpine-racer schreef:pfffffff wat een werk zeg, respect hoor dat zou ik niet op kunnen brengen
en die oliedop![]()
prachtig
ben echt benieuwd naar het eerste stoplichtsprintje, om dan die verbaasde blikken te zien als ze het roze monstertje snel kleiner zien worden voor hun
ach we komen der wel
duurt alleen wat langer allemaal, maar als je het goed wilt doen kost het tijd
de elektra alleen is echt nog minimaal een maand werk denk ik.
hahaha 1 aprilLuco/Alpine-racer schreef:gewoon 1 april klaar en dan brabant onveilig maken