hej mensen ik heb 2 vragen ik ben van plan om van de zomer een setje 16 inch te kopen voor me 19 maar die heeft ET waarde van 38 gaat dat passen?
en ben nu bezig met verlichting in mijn dashboard kastje nu heb ik een schakelaartje en lampje van de sloop gehaald nu zal het aansluiten niet zo moeilijk zijn maar bij het lampje zit een oranje die gaat naar het schakelaartje en 2 blauwe draden waar gaan die heen iemand enig idee??
alvast bedankt
velgen en dashboardkastje (lampje) r19
-
et38 is standaard op een 19 volgens mij dus dat zal geen probleem zijn. die bedrading kan ik je niet mee helpen sorry.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
ik heb bij mijn eerste tr ook zelf een lampje in het dashbord kastje gezet gewoon zelf twee kabels gebruiken en dan via het klokje wel even opleten je hebt dan drie mogelijkheden als je de lichten uitzet gaat heet lampje aan maar deze moet je niet hebben want dan gaat ie uit als je de lampen aanzet. en als je de lampen aanzet gaan ze aan of hij gaat ook aan zonder dat je de lampen aandoet dat had ik zelf gedaan is wel niet orgineel renault maar wel makelijk want dan hoef je de lampen niet altijd aan te zetten voor de verlichting in het kastje. maar ik zou het persoonelijk gewoon van een klokje aftapen wil bestreno 19 schreef:hej mensen ik heb 2 vragen ik ben van plan om van de zomer een setje 16 inch te kopen voor me 19 maar die heeft ET waarde van 38 gaat dat passen?
en ben nu bezig met verlichting in mijn dashboard kastje nu heb ik een schakelaartje en lampje van de sloop gehaald nu zal het aansluiten niet zo moeilijk zijn maar bij het lampje zit een oranje die gaat naar het schakelaartje en 2 blauwe draden waar gaan die heen iemand enig idee??
alvast bedankt