
ACT: Clio Williams Deel 1
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
De inlaatdiameter is anders FlorusFlorus schreef:In principe hoef je de flens die aan die 16V cat. zit,alleen ff los te slijpen,stukje draaien en weer vastlassen........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/W ... okknop.jpg[/img]
Er zijn hier genoeg Williams rijders die de pookknop hebben vervangen, dus iemand heeft vast wel het artikelnummer voor je.
Er zijn hier genoeg Williams rijders die de pookknop hebben vervangen, dus iemand heeft vast wel het artikelnummer voor je.
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Ik heb nu ook een heel mooi pookknopje.Strijder schreef:Mis je het nou niet die mooie blauwe pook met van die mooie witte cijfers erop?

misschien ook wel een leuke topic show your pook-knopLotuzClioWilliams schreef:Ik heb nu ook een heel mooi pookknopje.Strijder schreef:Mis je het nou niet die mooie blauwe pook met van die mooie witte cijfers erop?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Juist.DennisT schreef:Ik wil ook het nummer daarvan erg graag hebben want mijne is ook aan vervanging toe!
Of wie heeft nog 2 nieuwe liggen? Voor Dennis eentje en voor mij?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Was ik laatst, in het systeem gekeken bij Renault. Maar Kempenaar kon alleen nog de "normale", dus zonder blauw of zwart plaatje erin bestellen.Bram schreef:Je kan toch gewoon naar de dealer gaan en zo'n ding bestellen?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Dat was in DB ook, na een telefoontje met reno NL hadden ze wel het goede nummer gevonden. Ruim half jaar op moeten wachten maar ik hem. kost 22 euro meen ik. Als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik nog een bon heb
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
GraagTom schreef:Dat was in DB ook, na een telefoontje met reno NL hadden ze wel het goede nummer gevonden. Ruim half jaar op moeten wachten maar ik hem. kost 22 euro meen ik. Als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik nog een bon heb
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Berichten: 3611
- Lid geworden op: ma 12 jul 2004 12:28
- Locatie: Spijkenisse
Wat ben je toch weer een lieverd. [img]http://smile.smilies.nl/545.gif[/img]Strijder schreef:Je vriendje?LotuzClioWilliams schreef:Ik heb nu ook een heel mooi pookknopje.Strijder schreef:Mis je het nou niet die mooie blauwe pook met van die mooie witte cijfers erop?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
Nu zoek ik nog steeds een originele Williams katalysator en kwam ik deze tegen http://www.cats-direct-shop.co.uk/two-y ... ordID=1254
Wat zou er mis mee zijn?
Wat zou er mis mee zijn?

-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
nee, daarom...lijkt me een beetje goedkoop duurkoop verhaal.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
voor op je keuring te gaan 1x per jaar is dat goed 

-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
juist
daar is het me ook om te doen 


-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
ik doe het nog lekker met een flens en een 16v kat. maar dit is wel echt een lage prijs zeg 

-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
daar doe ik het ook mee, maar voor die prijs heb ik graag een reserve 

-
- Berichten: 176
- Lid geworden op: di 21 mei 2002 17:14
- Locatie: Vuren
- Contacteer:
Hoi, ik ben bezig wat meer vermogen uit mijn williy blok te krijgen, nu wilde ik wat scherpere nokkenassen erin leggen. Heef iemand ervaring hiermee? Er zijn zoveel verschillende te krijgen ( vanaf +/- 258° t/m 304°). Wat zit er eigenlijk orgie in een willy?
Heeft er trouwens nog iemmand ervaring met verstelbaare nokkenasrollen,en hoe deze makkelijk verstelbaar te maken met die motorsteun voor de afdekkap?
Ben benieuwd!
Alvast bedankt
Heeft er trouwens nog iemmand ervaring met verstelbaare nokkenasrollen,en hoe deze makkelijk verstelbaar te maken met die motorsteun voor de afdekkap?
Ben benieuwd!
Alvast bedankt
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
als je niet helemaal thuis bent in de tuningwereld zou ik van die tandwielen afblijven.
heb je al een andere ecu? dat merk je best wel goed dat verschil.
en erna kun je altijd je blok laten bewerken. maar onthoud, goed tunen kost goed geld
je kan:
- snelle ecu
- alles blueprinten
- grotere kleppen
- nokkenassen
- devil 4-2-1 uitlaatsysteem rvs
- hogere compressie
- turbo
zo kan je wel een hoop verzinnen, maar zoek eerst eens uit wat je precies wilt. voor een paar pk te winnen zou ik het met een chip doen. al het andere loopt al heel erg snel in de papieren
heb je al een andere ecu? dat merk je best wel goed dat verschil.
en erna kun je altijd je blok laten bewerken. maar onthoud, goed tunen kost goed geld
je kan:
- snelle ecu
- alles blueprinten
- grotere kleppen
- nokkenassen
- devil 4-2-1 uitlaatsysteem rvs
- hogere compressie
- turbo
zo kan je wel een hoop verzinnen, maar zoek eerst eens uit wat je precies wilt. voor een paar pk te winnen zou ik het met een chip doen. al het andere loopt al heel erg snel in de papieren
-
- Berichten: 176
- Lid geworden op: di 21 mei 2002 17:14
- Locatie: Vuren
- Contacteer:
Ja ja ik snap best dat er teveel shit om op te noemen te krijgen en te verbouwen is.
Daarom wil ik hier mee beginnen.
En kwa ECU, er schijnt hier afentoe iemand op dit forum te zijn die hier wel raad mee weet.
Die nokkenasrollen ga ik natuurlijk niet zelf verstellen. Heeft ook weinig zin, hoe moet ik dan vermogenswinst meten , NATTEvinger uit het raam of zo
.
Daarom wil ik hier mee beginnen.
En kwa ECU, er schijnt hier afentoe iemand op dit forum te zijn die hier wel raad mee weet.
Die nokkenasrollen ga ik natuurlijk niet zelf verstellen. Heeft ook weinig zin, hoe moet ik dan vermogenswinst meten , NATTEvinger uit het raam of zo

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
dan zou ik niet aan tandwielen beginnen, als je er geen of weinig ervaring mee hebt om ze af te stellen. wellicht is een chip net voldoende voor je. probeer dat maar eens.
menno 16v weet er meer van;)
menno 16v weet er meer van;)