Nieuw komer! Marcel, op zoek naar een GT Turbo
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dat is zo...half werk sucks 

-
Luco/Alpine-racer schreef:probleem is dat alleen de echte liefhebber zon auto 100% aanpakt
omdat je toch nooit de kosten er meer uit krijgt
als die voor het oog goed is en het kost al zat denken de meesten hetis wel best en die verkopen hem toch weer na verloop van tijd
Waarom vragen sommige mensen dan nog steeds rond de 8000 euro voor een 5je? leg me dat eens uit..
Daar kun je in mijn ogen geen goed antwoord op geven hoor!!!
Gr. Marcel......
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
omdat die mensen weten dat ze er misschien wel het dubbele of 3voudige in hebben zitten..
of ze het ervoor krijgen is natuurlijk een ander verhaal..
of ze het ervoor krijgen is natuurlijk een ander verhaal..
Omdat een liefhebber dat voor een goede over heeft.williejams schreef: Waarom vragen sommige mensen dan nog steeds rond de 8000 euro voor een 5je? leg me dat eens uit..
Ik ken er meerder die in 2005/2006 voor behoorlijke prijzen zijn verhandeld, maar dan heb je ook een échte.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen (on)kosten meer krijgt... Blader maar eens door Luco's topic...

Hou ons op de hoogte!

-
Dan nog zul je dat er nooit uit halen!!
Als je zoveel aan een auto heb gedaan moet je 'm niet verkopen!!
Als je zoveel aan een auto heb gedaan moet je 'm niet verkopen!!
-
Zo denk ik er ook over.
Ik nu ook eindelijk een leuke basis gevonden.
Als dit ding ooit een x klaar is zal daar een leuke centje in zitten, maar heb ik ook een leuke tijd gehad met opknappen, en wat zijn de kosten dan nog om zo'n auto te rijden...
Oftwel, die gaat echt niet meer weg hoor
Ik nu ook eindelijk een leuke basis gevonden.
Als dit ding ooit een x klaar is zal daar een leuke centje in zitten, maar heb ik ook een leuke tijd gehad met opknappen, en wat zijn de kosten dan nog om zo'n auto te rijden...
Oftwel, die gaat echt niet meer weg hoor

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
Ik bedoel je je ziel en zaligheid zit er in als je zo'n 5 van top tot teen hebt opgelapt!!
Zoiets is niet te koop!!
Wees trots des noods zet je 'm op stalling dat vreet geen brood!!
En als je weer ziin heb haal je hem eruit..
gr. marcel
Zoiets is niet te koop!!
Wees trots des noods zet je 'm op stalling dat vreet geen brood!!
En als je weer ziin heb haal je hem eruit..
gr. marcel
-
Dat is inderdaad ook weer zo ja!
Iedereen denkt er anders over en dat is hier heel goed zichtbaar.
Dus jongens laat ieder lekker z'n eigen ding doen zonder afgezeken e worden.
KOMT ALLEMAAL GOED!!!
hahhahaaha............
Iedereen denkt er anders over en dat is hier heel goed zichtbaar.
Dus jongens laat ieder lekker z'n eigen ding doen zonder afgezeken e worden.
KOMT ALLEMAAL GOED!!!
hahhahaaha............
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
jawel hoorwilliejams schreef:Luco/Alpine-racer schreef:probleem is dat alleen de echte liefhebber zon auto 100% aanpakt
omdat je toch nooit de kosten er meer uit krijgt
als die voor het oog goed is en het kost al zat denken de meesten hetis wel best en die verkopen hem toch weer na verloop van tijd
Waarom vragen sommige mensen dan nog steeds rond de 8000 euro voor een 5je? leg me dat eens uit..
Gr. Marcel......
die van ons gaat voor 8000 niet eens weg
dan zal er echt meer dan het dubbele geboden moeten worden voor we er uberhaupt over gaan nadenken

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
geloof mij nou, op een gegeven moment is alles te koop
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
tuurlijk, voor de juiste prijs-Ray- schreef:geloof mij nou, op een gegeven moment is alles te koop

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het kost gewoon een hoop geld ....als ik alles had uitbesteed ....nou geloof me dan wil ik het helemaal niet meer weten ................
Ik heb weleens met jeroen voor heen JL-tuning een klein lijstje gemaakt met de onderdelen en dan de montage ervan door hem gedaan( tegen een schappelijk tarief ) wat het dan uiteindelijk zou gaan kosten ...........
AUW
Ook als ik nu mijn map met onderdelen ( die ik vaak tegen inkoopsprijs heb verkregen) enz bij elkaar optel dan ga ik zo over de 15.000 euro heen en dan heb ik het nog niet over de arbeid.
EN als ie zometeen weer rijdend is kan er nog een kleine 4000 euro bij gezet worden met aangeschafte onderdelen.
Maar goed deze auto gaat nooit meer weg en dan zijn de uitgaven en tijd me het waard.........
Oke kon er ook een mini cooper S een RS o.i.d voor kopen ....maar heb je dan ook nog iets aparts ? en kan je daar zelf nog wat aan doen ?
Ik heb weleens met jeroen voor heen JL-tuning een klein lijstje gemaakt met de onderdelen en dan de montage ervan door hem gedaan( tegen een schappelijk tarief ) wat het dan uiteindelijk zou gaan kosten ...........
AUW
Ook als ik nu mijn map met onderdelen ( die ik vaak tegen inkoopsprijs heb verkregen) enz bij elkaar optel dan ga ik zo over de 15.000 euro heen en dan heb ik het nog niet over de arbeid.
EN als ie zometeen weer rijdend is kan er nog een kleine 4000 euro bij gezet worden met aangeschafte onderdelen.
Maar goed deze auto gaat nooit meer weg en dan zijn de uitgaven en tijd me het waard.........
Oke kon er ook een mini cooper S een RS o.i.d voor kopen ....maar heb je dan ook nog iets aparts ? en kan je daar zelf nog wat aan doen ?