spec's?? denk dat heel erg afhankelijk is van de turob druk waarmee gereden word. Maar henk dijkstra draaide met een 1.8 16v turbo in zijn 19 zo rond de 190pk aan de wielen met lage druk (standaard zuigers enz )
-PAZ- schreef:spec's?? denk dat heel erg afhankelijk is van de turob druk waarmee gereden word. Maar henk dijkstra draaide met een 1.8 16v turbo in zijn 19 zo rond de 190pk aan de wielen met lage druk (standaard zuigers enz )
kwee ni, dat filmke laat iets anders uitschijnen maar beeldmateriaal kan natuurlijk bedriegelijk zijn. Het zal in ieder geval aardig van zen plek komen met rond de 200 pk. Maar waar ik me nu vragen bij stel: een standaard heeft 136 pk of 150 pk (2.0l), is het de investering waard om maar een vermogenwinst van 50 pk en ? nm koppel te boeken ? Ikzelf zou gelijk voor het maximum gaan en dat ding minstens 270 pk laten spuwen. Met de opstelling die deze heeft moet dat een haalbare kaart zijn, zeker als je ziet wat k-tec en BBP uit die dingen persen. Die groene clio1 van BBP zette 320 pk neer op de testbank bij 1.3 bar. Dat zijn leuke cijfers !
Aah thanks die eerder gegeven werd was idd een 5. Heel mooi die clio turbo Zit er zelf ook aan te denken voor in de toekomst. Ist aan of af te raden? ps: 2.0 16v nu 171pk en 204nm met +/- 105.560 km ( word voor turbo gereviseerd en tydens revisie allemaal sterkere onderdelen erin.)
@ jo. hoe meer vermogen hoe beter natuurlijk , maar ik denk dat je met +/- 200 wiel pk's de betrouwbaarheid van je gehele spul, motor aandrijflijn een stuk eenvoudiger on controle hebt dan wanneer je 300pk draait. niet iedereen zit er op te wachten om elke paar maand blok en of bak eronder uit te schroeven
tuurlijk, het is zoeken naar de juiste verhoudingen/materiaal om het zaakje heel te houden. Geloof me vrij, renaultmotoren kunnen heel wat hebben, als het zaakje maar juist op elkaar is afgesteld.
-PAZ- schreef:@ jo. hoe meer vermogen hoe beter natuurlijk , maar ik denk dat je met +/- 200 wiel pk's de betrouwbaarheid van je gehele spul, motor aandrijflijn een stuk eenvoudiger on controle hebt dan wanneer je 300pk draait. niet iedereen zit er op te wachten om elke paar maand blok en of bak eronder uit te schroeven
paz, eigenlijk is dit wel onzin...zullen we naar onszelf kijken ? De bodegraven jongens, wij hier in belgië en zelfs de rest van de tuningwereld...wanneer je met performance bezig bent en je gaat vermogens en koppels verdubbelen is het dan niet de normaalste zaak dat er dingen stuk gaan ? Dit weet je voor je eraan begint. Natuurlijk zijn er figuren die 10 pk winnen met een filter, 30 met een uitlaatlijn maar laat ons die nu buiten beschouwing houden
Cleaned_Clio_16v schreef:En netjes warm word gereden
-PAZ- schreef:@ jo. hoe meer vermogen hoe beter natuurlijk , maar ik denk dat je met +/- 200 wiel pk's de betrouwbaarheid van je gehele spul, motor aandrijflijn een stuk eenvoudiger on controle hebt dan wanneer je 300pk draait. niet iedereen zit er op te wachten om elke paar maand blok en of bak eronder uit te schroeven
paz, eigenlijk is dit wel onzin...zullen we naar onszelf kijken ? De bodegraven jongens, wij hier in belgië en zelfs de rest van de tuningwereld...wanneer je met performance bezig bent en je gaat vermogens en koppels verdubbelen is het dan niet de normaalste zaak dat er dingen stuk gaan ? Dit weet je voor je eraan begint. Natuurlijk zijn er figuren die 10 pk winnen met een filter, 30 met een uitlaatlijn maar laat ons die nu buiten beschouwing houden
Cleaned_Clio_16v schreef:En netjes warm word gereden
zowieso
Ben het wat dat betreft wel met je eens jo, maar iedereen doet het gewoon op zijn eigen manier en naar eigen wensen en er zit natuurlijk ook een groot verschil in de beschikbare budgetten. De ene wil betrouwbaar en ruim onder de grens wat meer vermogen draaien dan origeneel. Terwijl de ander juist de grens opzoekt en er ook niet van wakker ligt als er af en toe eens wat sneuvelt.
Sorry dat ik het weer vraag maar heeft iemand meer foto's van deze mooie clio 16v? ( link moest weg van iemand
Zat ff op markplaats en toen zag ik dus dat die te koop stond. 'Jammer' genoeg heb ik al een clio 16v oja en bedankt voor het poste van die foto's van die clio 1.8 16v GP turbo
Laatst gewijzigd door Cleaned_Clio_16v op vr 19 jan 2007 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
+Clio16v+ schreef:lol @ prijs, krijgt ie er echt nooit voor. zijn gele mistlampen optie? want ik heb namelijk witte in me ph2
In je Clio zit die kleur mistlichten, die Valeo, op het moment van productie van je Clio toevallig kon leveren
het blijven Fransozen he, who cares de kleur van de lamp
Cleaned_Clio_16v schreef:Sorry dat ik het weer vraag maar heeft iemand meer foto's van deze mooie clio 16v? MP link
Zat ff op markplaats en toen zag ik dus dat die te koop stond. 'Jammer' genoeg heb ik al een clio 16v oja en bedankt voor het poste van die foto's van die clio 1.8 16v GP turbo
hier heb je nog een paar foto's die clio ben ik al paar keer tegen gekomen en heb ook al vaak foto voor bij zien gaan op rtc.
Cleaned_Clio_16v schreef:Sorry dat ik het weer vraag maar heeft iemand meer foto's van deze mooie clio 16v? mp link
hier heb je nog een paar foto's die clio ben ik al paar keer tegen gekomen en heb ook al vaak foto voor bij zien gaan op rtc.
Cleaned_Clio_16v schreef:Sorry dat ik het weer vraag maar heeft iemand meer foto's van deze mooie clio 16v? MP link
DAt is in delfzijl of niet? Want die auto kwam ik daar vroeger nog wel eens tegen..
Jasper schreef:
DAt is in delfzijl of niet? Want die auto kwam ik daar vroeger nog wel eens tegen..
Klopt dat het delfzijl is. Daar woonde die jongen namelijk . Zijn maatje had een clio grand prix in een groen blauwe mica kleur. Zagen beide hetzelfde uit van buiten alleen de kleur en wielen verschilde. Beide jongens hebben de clio niet meer. De 1 rijd nu bmw en de ander megane. Heb nog wel ergens foto`s en beeldmateriaal van hun clio`s . Vooral van de groen blauwe clio met cup motor