Twingo dashboard van een phase 2 in een phase 1 plaatsen

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
ROX_tuning

heeft iemand ervaring of ken iemand mij vertellen of ik problemen ken tegen komen met het inbouwen van een twingo phase2 dashboard in een twingo phase1 ( 98 er ) en zoja hoe ken ik die problemen dan oplossen/verhelpen
-jacco-
Über-Spammer

Bedrading aanpassen van de controlelampjes achter je stuur...
(Fase 1 stekker op fase 2 ding past wel, maar klopt niet. Fase 2 paneel is breder)

Kappen rondom je stuur passen niet lekker, je kunt met de nieuwe kappen niet bij je zekeringen omdat er geen klepje meer voor zit...

That's about it... :)
Wilma
Contacteer:

Als je ffies hebt....
Beschrijving staat binnenkort in m'n project topic :wink:

KLIK HIER
Chris@R5

Net wat Jacco zegt. Alleen je stuurkolom is een probleem en het controlepaneel. Ik heb het type 1 paneel erin gezet, maar een stukje van een ander paneel gepakt om dat aan te vullen in de breedte. Mooi naadloos aansluiten en je ziet er helemaal niks van.
De stuurkappen heb ik aangepast door een gat te maken in de onderkap en daar de originele klep van het type 1 dash in gemaakt.

Nu heb je 2 verschillende kleuren in je interieur en dat lijkt allemaal nergens naar, dus even een spuitbusje en al je panelen spuiten. Ik heb geen blanke lak gebruikt ivm glimmende panelen in de zon. Heeft het ook niet nodig, het laat totaal niet los.

Check hier ook even als je wat foto's wil zien:
Klik
ROX_tuning

alvast bedankt voor de info hier ken ik alsvast mee vooruit
Plaats reactie