Is de carroserie van alle vijfjes hetzelfde ?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
alleen engeland is al voldoende toch is ook europese unie
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
waarom op nl kenteken laten zetten als ik in belgie woon?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:je vergeet 1 ding
je krijgt er geen type goedkeuring op
want er is geen twingo diesel
je moet dus al naar engeland om er een 1model typegoedkeuring erop te krijgen ,en van daaruit naar duitsland om er een europese goekkeuring op te krijgen en dan nog eens op nl kenteken zetten
direckt laten keuren bij rdw is nog tijdrovender en duurder

trouwens, misschien dat dit in een apart topic ergens kan? t gaat namelij kniet echt meer over carrosserien van r5jes ...
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik had gehoord dat het in België onmogelijk was een auto met andere motor te keuren?
t is gewoon een hele rompslomp... maar onmogelijk? nee...Joost (DoubleYou) schreef:Ik had gehoord dat het in België onmogelijk was een auto met andere motor te keuren?
van renault mag je wel een motor veranderen maar niet aan vermogen verhoging doen. dus in een 5gtt mag je zonder problemen een diesel met 35 pk steken... no problem..... (maar wie doet zoiets).
wat dan wel weeral kan is het steken van een 1700cc turbo van volvo 460 of 480 (trouwens ook een renault motor...)
greets raf
wat dan wel weeral kan is het steken van een 1700cc turbo van volvo 460 of 480 (trouwens ook een renault motor...)
greets raf
-
vandaar al die krotten daar 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl