Beste leden wat is de gemiddelde prijs van een koppaking vernieuwen bij een renault twingo uit 1995?
Groetjes,
Danny
Kosten koppakking vernieuwen
gewoon zelf doen
Hoi, mijn 93er twingo heeft een paar jaar geleden ook een nieuwe gekregen, daar was ik toen 520 euro voor kwijt...
Goedkoopste is natuurlijk zelf doen, met een vraagbaak en een beetje hulp kom je al een heel eind
(Had ik dat toen ook maar gehad
)
Goedkoopste is natuurlijk zelf doen, met een vraagbaak en een beetje hulp kom je al een heel eind

(Had ik dat toen ook maar gehad

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Oke dan reken ik op ongeveer zo'n bedrag in ieder geval bedanktJacco Osté schreef:Hoi, mijn 93er twingo heeft een paar jaar geleden ook een nieuwe gekregen, daar was ik toen 520 euro voor kwijt...
Goedkoopste is natuurlijk zelf doen, met een vraagbaak en een beetje hulp kom je al een heel eind![]()
![]()
(Had ik dat toen ook maar gehad)

Groetjes
Danny
How ffDAN-NY schreef:Oke dan reken ik op ongeveer zo'n bedrag in ieder geval bedankt![]()
Groetjes
Danny

Even voor de duidelijkheid:
Ik heb het bij iemand laten doen die een eigen bedrijf aan het opzetten was en een (zeer) laag uurloon had (26 euro ex BTW).
Bij de dealer reken ze dat ongeveer 3x af per uur...
Hou daar wel rekening mee

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
How ff 
Ik heb het bij iemand laten doen die een eigen bedrijf aan het opzetten was en een (zeer) laag uurloon had (26 euro ex BTW).
[/quote]
Ik heb bij mij in de buurt wat goedkopere adressen gevonden dan bij de dealer ik ga morgen informeren wat ze ervoor vragen:)

Ik heb bij mij in de buurt wat goedkopere adressen gevonden dan bij de dealer ik ga morgen informeren wat ze ervoor vragen:)
dan is die 520 euries nog veel te duur ik doe het zeker voor minder geld
eenmaal je het een keertje gedaan hebt is dat ongeveer een 2 a 3 uurtjes werk.
nieuwe olie, nieuwe koelvloeistof, nieuwe pakking, nieuwe kopbouten en eventueel (best) (laten) vlakken, komt tesamen op +-200 euro aan onderdelen...
bij de renault dealers hier in de buurt zou het minstens 750 euro kosten
nieuwe olie, nieuwe koelvloeistof, nieuwe pakking, nieuwe kopbouten en eventueel (best) (laten) vlakken, komt tesamen op +-200 euro aan onderdelen...
bij de renault dealers hier in de buurt zou het minstens 750 euro kosten