Dashboardverlichting R5 TR Campus 1990

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
BobDiderich

Howdy,

Ik vraag me af welke lampjes er allemaal moeten branden in mn dashboard ? het is dat kleine dashboardje (die vierkante) in de Campus.
nu ben ik erachter dat mn normale dimlicht-lampje niet werkt, maar ik vraag me af of bijvoorbeeld die schuifjes van de verwarming ook verlicht zijn normaal ? en links van t tellerbakje zitten die 3 schakelaars (ik meen alarmlichtjes, achterruitverwarming en mistlamp), moeten die ook verlicht zijn ?

en dan zoja :) zijn die eenvoudig te vervangen ? tellerbakje eruit etc ?

alvast bedankt voor de reacties.

Bob
Frank van Hees

Dimlicht lampje moet het wel doen..
maar die schuifjes zijn niet verlicht en die 3 schakelaars ook nie... zo luxe zijn ze heelaas niet :sad:
BobDiderich

Hahaha...

naja jammer dan.
wat voor soort lampjes zitten er eik in dat tellerbakje ?
waar haal je die vandaan ?

greets
Maarten-Jan
Car: R19.R

20 eurocent p/s bij de dealer... (gewoon oude lampje meenemen dan weten ze genoeg)
BobDiderich

Haaa hoeft niet meer.

hardstikke mooi.

ik had het tellerbakje etc eruit gehaald, en ik dacht als alle lampjes er nou in zitten kan ik net zo goed 1tje verwisselen. en jahoor er zat een prachtig mooi nieuwe op de plek van t voorgloei-lampje :D dus die heb ik er maar even in geknald.

heb trouwens rits fotos gemaakt van de operatie, dus wellicht dat ik mensen ermee van dienst kan zijn, weet alleen niet zo gauw hoe ik die fotos online zet.

ciao !
Plaats reactie