Mijn naam is Ferry en ben dus nieuw op dit forum. Dit omdat ik sinds een paar weken de trotse bezitter ben geworden van een Renault Laguna Grand Tour 1.9 DCI uit 2003 met 150.000 op de teller.
Sinds enkele dagen ervaar ik een vreemde problemen met mijn teller paneel en wel de volgende.
- Tijdens het rijden gaan soms opeens alle controlelampjes branden. Gelaijk aan wannneer je de card in het slot steekt voor het je start.
Een ander maal funktioneerd de knop schakelen tussen km-stand verbruik dagteller enz. niet meer ook kan dan de cruisecontrol niet meer ingeschakeld worden.
Gisterenavond bleef de dashboard verlichting (tellerpaneel) branden. Al het andere ging gewoon uit. Tijdens het rijden vanochtend (ik kwam uit de nachtdienst) bij een snelheid van +/- 120Km gebeurde hetzelfde als bij punt 1, alle controlle lampjes gingen plotseling branden en daarna werkte alles weer normaal. Je schrikt je trouwens wel wezenl.... als dat bij zo'n snelheid gebeurt.
Is dit een bekend probleem bij de Renaults en heeft iemand enig idee waar ik zou moeten beginnen met zoeken?
Bij voorbaat dank.
Grtz,
Ferry