ACT: GameConsoles.
Een PSP is wel een goeie keuze. Bij mij staat er momenteel Gran Turismo (de PS1 versie) op 

met oud en nieuw een aantal uur op de Wii van een maat van me gespeeld, hoe vet is dat! Heb gewoon spierpijn van het tennissen.. 

ik vind het veeeeeeeeeeeeeeel leuker spelen dan een PSP of wat dan ook. Van dat lui op de bank hangen wordt je ook zo gaar... Met een Wii ben je lekker bezig, echt lachen. En die figuurtjes die je aan kunt maken, alleen dat is al cool en dan ben je nog niet aan het spelen 
tis ook wel grappig om mensen die aan het spelen zijn te bekijken, bij ons zij er al 5 mensen geraakt door de medespeler ben een mooie backhand,

tis ook wel grappig om mensen die aan het spelen zijn te bekijken, bij ons zij er al 5 mensen geraakt door de medespeler ben een mooie backhand,

Nou net begin van de week een WoW trial versie gekregen, en ik ben hooked! Net zo'n gave spel dat
gelijk ook maar een volledige versie gekocht...nog meer mensen hier die spelen?

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Ohhhh nee he
Mn broertje is helemaal verslaafd aan dat spel. Je social life gaat naar de klote door zulk soort games
Ik hou persoonlijk niet van die oneindige spellen.
Moet je op youtube even het filmpje zoeken van southpark warcraft aflevering. Echt leuk.

Mn broertje is helemaal verslaafd aan dat spel. Je social life gaat naar de klote door zulk soort games

Ik hou persoonlijk niet van die oneindige spellen.
Moet je op youtube even het filmpje zoeken van southpark warcraft aflevering. Echt leuk.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Offtopic, maar het kan helpen om stopcontacten (of verdeeldozen) met overspanningsbeveiliging te kopen. Alleen is dat meer voor spanningspieken op het stroomnet (heeft ons al eens een voeding van de pc bespaard) en zal het bij een echte blikseminslag van heel dichtbij niet veel helpenPatrickG schreef:Pfff kutxbox.
Na een blikseminslag doet hij niks meer. Ik heb mn voeding vervangen en nog steeds doet hij niks..... Zal ws moederbord zijn.
Ik ga maar voor een psp of zo. Totdat de 360 goed is om te bouwen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
welke server speel je?Daniël W. schreef:Nou net begin van de week een WoW trial versie gekregen, en ik ben hooked! Net zo'n gave spel dat![]()
gelijk ook maar een volledige versie gekocht...nog meer mensen hier die spelen?
-
- Contacteer:
360 rulezzzzz 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
toeterdeluxe....!