Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
geen NL kenteken, dus RDW. geen zin in. wel geinig karregie trouwens
wel lekkere oldskool powerbak check die foto van die banden, dat profiel maken ze ook al een tijdje niet meer . denk dat de BPM voor deze auto wel meevalt omdat idd al redelijk op leeftijd gaat. zou je eens moeten na vragen bij rdw, maar ze nemen toch een bepaald percentage van de nieuw prijs dacht ik
Er is wel eens sprake geweest dat de BPM eraf zou gaan, maar hoe ver dat is en wanneer dat evt zou gebeuren weet ik ook niet. Invoeren naar belgie is idd wel ideaal Maar jullie hebben dan elk jaar weer gezeik met de keuring omdat je wagen dan toch weer helemaal origeneel moet zijn??
jups, heel strenge keuring maar ook weer leeftijdsgebonden. Als ik met de 21 moet gaan ben ik een week aan het ombouwen. Remmen, velgen banden, co (dus injectoren,ecu e.d moet omgebouwd worden) uitlaat (of er moet een ce goedkeur opzitten, stuur, bumps, enz enz
alee, je wagen moet bijna standaard zijn of zoals ie van de fabriek geleverd is.
zo het straatwerk zelf is klaar
nog 1 stukje voortuin met grit en alles is af
binnen ook behoorlijk ver al maar krijgen niet alles af voor we over gaan
wat piccies
-jo- schreef:jups, heel strenge keuring maar ook weer leeftijdsgebonden. Als ik met de 21 moet gaan ben ik een week aan het ombouwen. Remmen, velgen banden, co (dus injectoren,ecu e.d moet omgebouwd worden) uitlaat (of er moet een ce goedkeur opzitten, stuur, bumps, enz enz
alee, je wagen moet bijna standaard zijn of zoals ie van de fabriek geleverd is.
snap niet dat er in belgie dan nog zo enorm veel van die opgespoilerde sjonnie en marina bakken rond rijden, ook deze moeten elk jaar helemaal afgebroken, omgebouwd en dan weer terug op gebouwd worden
-jo- schreef:jups, heel strenge keuring maar ook weer leeftijdsgebonden. Als ik met de 21 moet gaan ben ik een week aan het ombouwen. Remmen, velgen banden, co (dus injectoren,ecu e.d moet omgebouwd worden) uitlaat (of er moet een ce goedkeur opzitten, stuur, bumps, enz enz
snap niet dat er in belgie dan nog zo enorm veel van die opgespoilerde sjonnie en marina bakken rond rijden, ook deze moeten elk jaar helemaal afgebroken, omgebouwd en dan weer terug op gebouwd worden
das al heel wat minder geworden, cleaned is nu de trend...de spoilerts zijn overgewaaid naar nederland.