Even voorstellen: MDK (+ foto huidige auto).
Dat is mijn oude auto! Daarover kan gemeld worden dat die afgelopen zaterdag verkocht is. Na ruim anderhalf jaar! Dat heb ik tenminste via email vernomen van de nieuwe eigenaar. Hij had de auto en mijn email-adres op deze site gevonden.Arno17 schreef:Maar ik weet wel een heel mooie en betrouwbare RS te staan, is geweest van iemand bekend op het forum alhier:
http://dsl.autokopen.nl/index.php?modul ... id=3223374
[img]http://media.autokopen.nl/vehiclephoto/ ... 3374mb.jpg[/img]
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Nou eindelijk dus!#Ron# schreef:Dat is mijn oude auto! Daarover kan gemeld worden dat die afgelopen zaterdag verkocht is. Na ruim anderhalf jaar! Dat heb ik tenminste via email vernomen van de nieuwe eigenaar. Hij had de auto en mijn email-adres op deze site gevonden.Arno17 schreef:Maar ik weet wel een heel mooie en betrouwbare RS te staan, is geweest van iemand bekend op het forum alhier:
[img]http://media.autokopen.nl/vehiclephoto/ ... 3374mb.jpg[/img]
Ron, iemand hier uit de buurt?
Hehe, dan hebben ze deze dus nog wel, de ander is idd van de site af
[img]http://media.autokopen.nl/vehiclephoto/ ... 8149mb.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Arno17 op do 21 sep 2006 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niet waar de nieuwe eigenaar vandaan komt, dat kun je niet zien aan een email-adres.Arno17 schreef:
Nou eindelijk dus!
Ron, iemand hier uit de buurt?
Hehe, dan hebben ze deze dus nog wel, de ander is idd van de site af
[img]http://media.autokopen.nl/vehiclephoto/ ... 8149mb.jpg[/img]
Die blauwe hebben ze ook al enige tijd staan. Dat ding heeft overigens een aftermarkt achterbumper met dubbele uitlaat(V6-style). Daar adverteerden ze alleen niet mee omdat ze, denk ik, eerst dat ding van mij kwijt wilden.
-
De oude Clio van #RON# is inmiddels in mijn bezit!
Ik zal me ook snel even voorstellen in het Wie is Wie.
Clio is overigens in Leiden terecht gekomen!!
-
Das mooi kerel, succes met deze wagen en doe even rustig aan in het begin, lang stilstaan worden auto's niet beter van en zeker niet als je gelijk gaat raggen met die auto.Timo Z. (Clio RS) schreef:De oude Clio van #RON# is inmiddels in mijn bezit!
Voor de snelheid koop een rs, deze is nl. gewoon sneller ook al is de ibiza gechipt. Als je een ibiza 1.8 20vt chipt komt deze uit op ca. 210/220 pk. Maar pk's zeggen niet alles, een maat van me heeft een kadett 2.0 16v (gsi) en die rijd een ibiza 1.8 20vt stront. Ik ben evensnel als dat kadettje (deze kadett is goed onderhande genomen).
gr
Ozzy
gr
Ozzy
-
Niet onbelangrijk dan om te melden wat de aantal pk's nu zijn van dat kadetje, een vrij gewone kadett GSI zal het altijd afleggen tegen een Ibiza genoemd in je verhaal.ozmaister schreef:Voor de snelheid koop een rs, deze is nl. gewoon sneller ook al is de ibiza gechipt. Als je een ibiza 1.8 20vt chipt komt deze uit op ca. 210/220 pk. Maar pk's zeggen niet alles, een maat van me heeft een kadett 2.0 16v (gsi) en die rijd een ibiza 1.8 20vt stront. Ik ben evensnel als dat kadettje (deze kadett is goed onderhande genomen).
gr
Ozzy
Appels met peren vergelijken?
kan aan mij liggen..maar de ibiza heeft toch dezelfde 1.8 20vt als de audi tt en s3? dan kun je dus ook makkelijk 250 tot 275 pk eruit halen met chippenozmaister schreef:Voor de snelheid koop een rs, deze is nl. gewoon sneller ook al is de ibiza gechipt. Als je een ibiza 1.8 20vt chipt komt deze uit op ca. 210/220 pk. Maar pk's zeggen niet alles, een maat van me heeft een kadett 2.0 16v (gsi) en die rijd een ibiza 1.8 20vt stront. Ik ben evensnel als dat kadettje (deze kadett is goed onderhande genomen).
gr
Ozzy
Dat is dus het probleem hij weet niet hoeveel pktjes da ding heeft, keertje op de bank zetten. Het is in iedergeval geen standaart kadett. hij zal rond de ook rond de 165/170 pk hebben denk ik.Arno17 schreef:Niet onbelangrijk dan om te melden wat de aantal pk's nu zijn van dat kadetje, een vrij gewone kadett GSI zal het altijd afleggen tegen een Ibiza genoemd in je verhaal.ozmaister schreef:Voor de snelheid koop een rs, deze is nl. gewoon sneller ook al is de ibiza gechipt. Als je een ibiza 1.8 20vt chipt komt deze uit op ca. 210/220 pk. Maar pk's zeggen niet alles, een maat van me heeft een kadett 2.0 16v (gsi) en die rijd een ibiza 1.8 20vt stront. Ik ben evensnel als dat kadettje (deze kadett is goed onderhande genomen).
gr
Ozzy
Appels met peren vergelijken?
gr
oz
Je hebt 2 verie's ervan: 1 van 150 (dit is de normale), de cupra heeft er 180. met een andere chip wordt het dan 190 of 220 pk. (ongeveer). hoe dan ook als je het niet wilt geloven kom je een keertje naar rijen.Petertje5 schreef:kan aan mij liggen..maar de ibiza heeft toch dezelfde 1.8 20vt als de audi tt en s3? dan kun je dus ook makkelijk 250 tot 275 pk eruit halen met chippenozmaister schreef:Voor de snelheid koop een rs, deze is nl. gewoon sneller ook al is de ibiza gechipt. Als je een ibiza 1.8 20vt chipt komt deze uit op ca. 210/220 pk. Maar pk's zeggen niet alles, een maat van me heeft een kadett 2.0 16v (gsi) en die rijd een ibiza 1.8 20vt stront. Ik ben evensnel als dat kadettje (deze kadett is goed onderhande genomen).
gr
Ozzy
een s3 heeft 220 pk standaart.
de tt quadro ook.
gr
oz
volgens mij kun je tot 210 pk chippen, en als je hoger gaat is een andere turbo nodig (meende ik) donkervoort chipt ze ook niet alleen, die past nog andere dingen aan denk aan de rs270. Dat is echt geen standaart blokje meer.Petertje5 schreef: kan aan mij liggen..maar de ibiza heeft toch dezelfde 1.8 20vt als de audi tt en s3? dan kun je dus ook makkelijk 250 tot 275 pk eruit halen met chippen