Nix aan de hand, ff nieuwe post maken en het werkt weer

kijk....goed nieuws...komen zeker wel ophangings aanpassingen in de cx??Jacco Osté schreef:Nee man, alle liefde komt hier bovenHessel schreef:Ruzie ruzie ruzie![]()
![]()
![]()
![]()
Om weer een beetje ontopic te gaan: De twingo heeft APK, staat weer op mijn naam en heb hem gewoon lekker laten staan![]()
Van de week weer een beetje toonbaar maken, de CX netjes maken en dan toch maar weer es lekker gaan karten
vaag een storing in een renault gerelateerd forumJacco Osté schreef:Dat gebeurd wel vaker
Nix aan de hand, ff nieuwe post maken en het werkt weer
Check de -->SpiNd0o schreef:sjarmus ja?
is er weer een nieuwe spelling ofwat?
moet je ff met de ophangrubbers k*%$e en dan zit hij recht!
Stukkie van je achterbrug weg slijpen, of is dat niet de ideale oplossing?bij mij zit hij (bijna) perfect, hij lekt niet en zit strak tegen de auto aan maar op 1 plaatsje trilt hij op de achterbrug en snap niet hoe en waarom en kan het niet goed vinden! verder is het strak..veel complimentjes
Andere auto kopen?Freaky schreef: ik wil nog wel lekker veel ruimte hebben achter in,
accu/dynamo en/of remvloeistof niveau al nagekeken ?, dat lampje geeft bij bijv een clio meer aan dan alleen je handrem.Jes-Men schreef:hier ook effe en vraagie:
Het lampie van me handrem blijft branden tijdens het rijden en hij knipperd ook af en toe..
Zal het aan de bedrading liggen ofzo..?
Alvast bedankt...
Gr. Jesper
ik was op een meeting van een of ander forum, waar ik ineens gewezen werd op de schijn die van de grond kwam onder mijn auto... tut effe achteruit gereden, en da's wat er onder lagAnthonyR schreef:watskeburt ?
Dat wordt een leuk projectje voor je denk iksuusiejjj schreef:Ik heb 2 honda sport stoelen in de schuur liggen en die wil ik in mijn twingo zetten ik heb er aleen geen sleedes bij want het zijn 2de hands stoelen ze komen uit een del sol weet iemand ook aar ik die zou kunnen bestellen of laten maken?
Olie is bruin/zwart, niet alle kleuren van de regenboog...tut schreef:dus misschien is t benzine ...