Op zoek naar originele stickers Gtt
die belangstelling is er zeker denk ik 

Je zou op 69,95 euro per set komen.
Maar ik zeg er wel even bij dat ik eerst de sticker moet opmaken en moet kijken welk materiaal het er beste voor is.
Want zou zonde zijn als na een bocht de stickers in je achteruitkijkspiegel voorbij ziet vliegen.
Maar ik zeg er wel even bij dat ik eerst de sticker moet opmaken en moet kijken welk materiaal het er beste voor is.
Want zou zonde zijn als na een bocht de stickers in je achteruitkijkspiegel voorbij ziet vliegen.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dat is te doen kwa prijs.
Maar ja, zijn ze dan uitgesneden zeg maar, dus alleen de letters of is het een doorzichtige sticker met daarop geprint de letters/logo zoals in de afbeelding op de vorige pagina ?

Maar ja, zijn ze dan uitgesneden zeg maar, dus alleen de letters of is het een doorzichtige sticker met daarop geprint de letters/logo zoals in de afbeelding op de vorige pagina ?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dat moet ik dus bekijken wat het beste is maar zelf denk ik dat het een doorzichtige wordt die wel uitgesneden is. Want je zit met het verloop wat er in zit.Arco schreef:Dat is te doen kwa prijs.![]()
Dan zou je met rondjes moeten gaan werk. En krijg je dus geen doorzichtige folie maar door de rondjes dicht of verder van elkaar te zetten licht en donker creeren.
Maar voor iedereen zijn mogelijkheden gaat vragen
wil ik het eerst uitzoeken wat de beste opties zijn.
We sluiten tussen kerst en nieuwjaar dus het uitproberen van verschillende technieken moet even op zich laten wachten. Maar ik ga het wel proberen.
Maar voor iedereen zijn mogelijkheden gaat vragen

We sluiten tussen kerst en nieuwjaar dus het uitproberen van verschillende technieken moet even op zich laten wachten. Maar ik ga het wel proberen.
Dat is al positief nieuws. Gelukkig zijn er meerdere liefhebbers die erover nadenken.
Het moeilijke zal zijn om de gekleurde band te maken die van licht naar donker gaat denk ik, en die ook nog eens de kleur van de wagen door laat.
En misschien kunnen we samen afspreken om een grotere oplage te laten drukken om de kosten te verdelen, wie weet...
Het moeilijke zal zijn om de gekleurde band te maken die van licht naar donker gaat denk ik, en die ook nog eens de kleur van de wagen door laat.
En misschien kunnen we samen afspreken om een grotere oplage te laten drukken om de kosten te verdelen, wie weet...

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ik heb zeker interesse als het een goede kopie van het orginieel betreft. Nog een foto-tje:
[img]http://www.student.ru.nl/johanuijen/gt/GTLogo_tb.jpg[/img]
(klikbaar)
Hier is de achtergrondkleur overgang van de stikker nog niet goed zichtbaar.
[img]http://www.student.ru.nl/johanuijen/gt/GTLogo_tb.jpg[/img]
(klikbaar)
Hier is de achtergrondkleur overgang van de stikker nog niet goed zichtbaar.
-
- Contacteer:
Als ik zo de foto van Johan bekijk zijn de vlakken onder 'GT' en 'Turbo' opgemaakt met een verloopraster.Patricia schreef:Dan zou je met rondjes moeten gaan werk. En krijg je dus geen doorzichtige folie maar door de rondjes dicht of verder van elkaar te zetten licht en donker creeren.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
zal v/h weekend wel eens foto's maken van mijn zwarte gtt en van de witte gtt met stickers kan je goed het verschil zien.
heeft iedere gtt kleur zijn eigen sticker kleur ,of zijn er meerdere gtt kleuren die dezelfde sticker hebben?
er is altijd voor vele dingen wel belangstelling totdat de prijs bekend wordt,want dan is meestal de intresse heel laag .
waarom ik weet het ook niet.
Marcel
heeft iedere gtt kleur zijn eigen sticker kleur ,of zijn er meerdere gtt kleuren die dezelfde sticker hebben?
er is altijd voor vele dingen wel belangstelling totdat de prijs bekend wordt,want dan is meestal de intresse heel laag .
waarom ik weet het ook niet.
Marcel
-
- Car: GTT
ik heb nog een orgineel set van gte liggen wat eventueel ingescand zou mogen worden.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gte is ook wel leuk ja 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
misschien lijstje maken wie wat wiltLuco/Alpine-racer schreef:gte is ook wel leuk ja
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ze zullen eerst de prijs wel weer willen weten maar
Sticker GTT
-Luco
Sticker GTE
-Luco
Sticker GTT
-Luco
Sticker GTE
-Luco
er is al eerder een lijstje geweest met mensen die "intresse" hebben maar of dat ook werkelijk gaat werken moet nog blijken .Danny van Duren schreef:misschien lijstje maken wie wat wiltLuco/Alpine-racer schreef:gte is ook wel leuk ja
ik hoop van wel.
-
tja was maar idee.oldskool schreef:er is al eerder een lijstje geweest met mensen die "intresse" hebben maar of dat ook werkelijk gaat werken moet nog blijken .Danny van Duren schreef:misschien lijstje maken wie wat wiltLuco/Alpine-racer schreef:gte is ook wel leuk ja
ik hoop van wel.
-
tja hoemeer er gedrukt worden hoe lager de prijs meestal he
Sticker GTT
-Luco
Sticker GTE
-Luco
-Danny

Sticker GTT
-Luco
Sticker GTE
-Luco
-Danny
-
- Contacteer:
Waarschijnlijk een tientje of 7 stond hier toch ergens verder bovenaan
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
Duupke (Ronald) schreef:Waarschijnlijk een tientje of 7 stond hier toch ergens verder bovenaan
klopt ja
-
- Contacteer:
Hoe meer foto's van een GTT/GTE sticker hoe beter (ookal is het een foto van opzij want dan kan ik alle kleuren zien en verlopen of daar verschil in zit. Als ik er hier veel van heb geef ik alles aan mijn vriendin (patricia hier boven) en dan zullen we kijken wat we kunnen maken.
Post dus even je foto's hier of mail ze me even: ad@renault5.nl, hoe mer foto's hoe beter dus ookal staat er maar een klein stukje van de sticker op stuur aub
Ps hoe groter de kwaliteit van de foto hoe beter.
Ps2 let er wel op dat het nog een paar weken kan duren voordat ze eventueel klaar kunnen zijn (ivm vakantie) en we wel goeie kwaliteit stickers willen hebben
Post dus even je foto's hier of mail ze me even: ad@renault5.nl, hoe mer foto's hoe beter dus ookal staat er maar een klein stukje van de sticker op stuur aub
Ps2 let er wel op dat het nog een paar weken kan duren voordat ze eventueel klaar kunnen zijn (ivm vakantie) en we wel goeie kwaliteit stickers willen hebben

-
van een gte heb je de linkse kant al als voorbeeldAd schreef:Hoe meer foto's van een GTT/GTE sticker hoe beter (ookal is het een foto van opzij want dan kan ik alle kleuren zien en verlopen of daar verschil in zit. Als ik er hier veel van heb geef ik alles aan mijn vriendin (patricia hier boven) en dan zullen we kijken wat we kunnen maken.

-
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... ickers.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... _gte_1.JPG[/img]
oftewel dese
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... _gte_1.JPG[/img]
oftewel dese
ik denk dat de echte puristen toch echte deze sticker zoeken met de rode band er boven. (FASE 1)
ik zoek deze dus en als ie inderdaad voor ongeveer dat bedrag te verkrijgen is dan wil ik er wel een setje van.
DEZE STICKER VERLOOPT DUS VAN LICHT NAAR DONKER.
let wel op links en rechts en met de rode band er bij.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 85%7E0.jpg[/img]
ik zoek deze dus en als ie inderdaad voor ongeveer dat bedrag te verkrijgen is dan wil ik er wel een setje van.
DEZE STICKER VERLOOPT DUS VAN LICHT NAAR DONKER.
let wel op links en rechts en met de rode band er bij.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 85%7E0.jpg[/img]
Klopt dat ik phase1 stickers heb. Ben ook niet voor niets phase1 gekMatijs schreef: Cat heeft dacht ik ph.1 stickers liggen. Deze zijn mogelijk voor elke ph.1 lakkleur hetzelfde, maar het zou ook nog kunnen dat bijv. een zwarte/tungsten grey auto een andere kleur stickers heeft (lichter grijs).

-
ik heb dese ligge van gte weet niet of dat die hetzelfde is als van gtt op de letters na
[img]http://www.5gt.nl/images/2d550d71bfcb1c ... 2-2105.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/2d550d71bfcb1c ... 2-2105.jpg[/img]
nee is niet hetzelfde .
FASE 1
FASE 1

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die phase 1 stickers zaten inderdaad ook op onze witte
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... all%29.jpg[/img]
mis ik nu de rode band?
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... all%29.jpg[/img]
mis ik nu de rode band?
Inderdaad, phase 1 was grijs met een rode streep bovenaan.
Deze kunnen makkelijk gemaakt worden.
Het 'Gt turbo' logo kan apart ingescand worden en daarop gekleefd worden. Ben bij mijn Renault verdeler geweest en dit wordt inderdaad gedaan.
Gisteren ook even invoerder gebeld: Sticker zijn nog steeds leverbaar, nieuw en origineel MAAR 170 PER KANT, dus 340
[/google]
Deze kunnen makkelijk gemaakt worden.

Het 'Gt turbo' logo kan apart ingescand worden en daarop gekleefd worden. Ben bij mijn Renault verdeler geweest en dit wordt inderdaad gedaan.
Gisteren ook even invoerder gebeld: Sticker zijn nog steeds leverbaar, nieuw en origineel MAAR 170 PER KANT, dus 340

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ow maar bij die van jouw mis ik weer GT turbo??
hee bart heb jij een goed een niet te duur adresje dan?
dan graag meer info hieromtrent.
en inderdaad FASE 1 is MET rode streep en ZONDER tekst.
dan graag meer info hieromtrent.
en inderdaad FASE 1 is MET rode streep en ZONDER tekst.
-
- Contacteer:
Als de stickers gaat lukken dan zal Phase 1 ook rond de 70 eur liggen (word net door mijn vriendin ingefluisterd
)

pm
-
heej ad
ik heb ook interresse maar spreek je daar nog over en ook ivm inscanne van dat gte set dat ik heb liggen

ik heb ook interresse maar spreek je daar nog over en ook ivm inscanne van dat gte set dat ik heb liggen